MuscleMeat

Wat te gebruiken?

Bezoekers in dit topic

richard

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
136
Waardering
0
Ik weet wel iets of wat met betrekking tot anabolen maar als ik hier de threads lees zijn de meeste professor in de anabolenkunde.

Train al 7 jaar, nog nooit gekuurd, maar wil wel binnenkort beginnen.
Eet nu ongeveer 400 gram eiwitten. Ben 1.92m en weeg ruim 140 kg.
Geef maar eens een advies, en dan niet gelijk allerlei cocktails want het is pas mijn eerste kuur.

Kunnen jullie ook gelijk voor- en nadelen van de genoemde middelen geven en wat ongeveer jullie resultaten zijn met deze produkten?

TNX.
 
Dat ligt eraan.

Je bent 140 kg. Is daar veel vet bij, dan zou ik eerst eens een cutting cycle doen.

Ben je redelijk droog, dan zou ik gewoon voor een massa kuur gaan.
 
Droog worden lukt me wel gewoon met 12-16 weken dieeten. Dat is niet zo'n probleem.
Maar wat doen bepaalde produkten, wat zijn de doseringen, enz.?
 
Originally posted by richard
Droog worden lukt me wel gewoon met 12-16 weken dieeten. Dat is niet zo'n probleem.
Maar wat doen bepaalde produkten, wat zijn de doseringen, enz.?


Je wilt dus gewoon een massa kuur doen begrijp ik hieruit?? en dan daarna dieeten?

Wel als je voor massa gaat (heb je al wel redelijk veel :)) zou ik voor een 1e kuur doen (er vanuitgaande dat je maar 1 soort wil gebruiken, je wou geen cocktails??) :

10 weken testo, en voor zo'n groot lichaam heb je wel wat nodig, dus ik zou voor een 1e kuur frotnlaoden 2 weken met 1000 mg, en daarna op 500 mg of 750 mg gaan zitten.

Ik heb wel wat ervaring met mensen > 120 kg en kuren, maar niet met mensen > 120 kg en nog nooit gekuurd.
 
Back
Naar boven