AndroidHealthClinic

Wat te gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ofrederic

Novice
Lid geworden
7 jun 2015
Berichten
2
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu een dik jaar aan het trainen en heb enkele maanden gebruik gemaakt van whey en Bcaa's maar ben hier mee gestopt en over geschakeld naar meer en betere maaltijden.

Nu zit ik reeds 5 weken met mijn pols in het gips (nog 2 weken te gaan) en zie ik toch massa verloren gaan in mijn boven lichaam. Ook vrees ik voor een afname in kracht. Hierdoor overweeg ik om toch terug supplementen te nemen zodra ik terug ga trainen, om (hopelijk) mijn massa en kracht op een iets efficiëntere manier terug te kunnen bereiken en op lange termijn verder te zetten.

Nu waarschijnlijk de meest cliché vraag: welke supplementen raden jullie aan en gebruiken jullie zelf? Heb mij er een tijdje in verdiept maar er is zo veel keus dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En als ik dan iets vond wat, in mijn ogen, goed leek, las ik day het leek van slechte kwaliteit was.

Zelf had ik in gedachten om mijn maaltijden gewoon te behouden en deze uit te breiden met whey, aminozuren en creatine. Maar in welk product of van welk merk heb ik nog geen idee.
Lang getwijfeld om bij body en fit te kopen owv hun acties en prijzen maar las dat hun producten niet zo te vertrouwen waren.

Iemand een idee?
Alvast bedankt!
 
Lees je even in op de website van XXL nutrition.
B&F huismerk ver van wegblijven.
 
Whey van xxl gebruiken als toevoeging op je eet schema. Verder zitten daar al genoeg aminozuren in.
 
Goede complete voeding dan aanvullen met whey rondom training en casein als je je eiwitten niet haalt buiten training. Creatine voor de rest het enige wat werkt. De rest is allemaal onnodige crap.
 
Tren en Test werkt ook goed had ik gehoord

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Daarnaast gwn goed eten. Gebruik soms creatine maar dat is geen wondermiddel i.t.t. test en tren
 
Back
Naar boven