AndroidHealthClinic

wat te nemen in volgende kuur ivm libido? incl bloedwaarden

Bezoekers in dit topic

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 mei 2013
Berichten
398
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik heb in mijn laatste kuur (500 test-e/400 primo en 50mg/dag proviron voor 9 weken) zeer weinig tot geen libido gehad, eerder geen zin in coïtus.
Toen ik in mijn kuur (voorlaatse week) mijn bloed liet trekken was dit het resultaat.


BIOCHEMIE
Natrium 140 136 - 145 mmol/L
Kalium 4,7 3,5 - 5,1 mmol/L
Chloriden 105 98 - 109 mmol/L
Nierfunctie
Ureum 42 < 44 mg/dl
Creatinine 1,01 < 1,30 mg/dl
Creatinineklaring MDRD > 60 > 60 ml/min/1.73m2
Urinezuur 4,2 < 7,2 mg/dl
Lever-Pancreas-Hart-Spier
Transaminase AST (GOT) + 41 < 37 U/l
Transaminase ALT (GPT) 40 < 41 U/l
Gamma-GT 23 < 60 U/l
Alkalische fosfatasen 103 < 130 U/l
Fertiliteit
HORMONOLOGIE-BLOED
Oestradiol + 75 < 52 ng/L
LH - <0,3 1,1 - 8,8 U/L
FSH - <0,3 1,0 - 12,0 U/L
Androgenen
testosterone: 2873 200 - 700
SHBG:0.2 0.5 - 1.5
vrij testosterone: 115.9 4 - 15
vrije testosterone index: 1436 20 - 70
bioavailable test.: 2716 90 - 315

Wat zou ik moeten doen om dit tegen te gaan in een volgende kuur?
Oestradiol is vrij hoog, zelfs met proviron.
Zou dit de reden zijn geweest voor het libidoprobleem?
Mss ipv provi eerder voor arimidex gaan oid?


Toen ik 3 dagen in de nakuur zat met nolva 20mg/dag was het libido helemaal terug...
 
Teveel oestrogeen » libidoprobleem
Teveel vrije test » libidoprobleem

Ik weet niet wat de ideale verhouding is tussen de twee en verwacht dat dit ook nog eens verschillend is bij iedereen.

Ari zou je idd kunnen proberen op een lage dosis mee te laten lopen.
 
Damm, dit is een ingewikkelde materie...
Moeilijk om een keuze te maken ivm een volgend kuurtje.
Geen libido hebben is een zwaar iets in een relatie hoor...
Het is ook altijd moeilijk "on the fly" iets proberen bij te stellen.
Dosisen ok, maar als je andere producten nodig hebt is het altijd lastiger om ze te pakken te krijgen.
 
Mwoah, meestal valt dat wel mee :p

Je moet even uit zien te vinden wat specifiek goed voor je werkt. Blijkbaar heeft Provi je niet veel geholpen, dus is het logisch dat je nu wat anders probeert.
 
Voor mijn cut kuurtje volgend jaar dacht ik aan anavar (wijven aas i know :p ) of epistane.
Deze aromatiseren niet en dus ook geen probs met libido...
 
niet te veel over naar denken.komt dat van zelf wel weer goed ;)
 
eens ik in de nakuur zat was het probleem opgelost hoor.
 
Voor mijn cut kuurtje volgend jaar dacht ik aan anavar (wijven aas i know :p ) of epistane.
Deze aromatiseren niet en dus ook geen probs met libido...

dat is geen garantie...
ieder lichaam reageert anders op gear..

je hebt wel degelijk oestrogeen nodig voor een gezond libido.
verder kunnen je prolactine levels bij Anavar ook stijgen, waardoor je libido crasht..
dus houd dit in je achterhoofd..
 
Ik ging ervan uit dat de verhoogde oestrogenen mijn libido doen crashen.
Vandaag de vraag of arimidex beter zou zijn.
Of bij een test-e kuur low dose clomid laten meelopen?
Ik heb wel al gelezen dat sommigen dit doen, maar dit is niet vaak gedaan.

Ik zou anavar op 30 of 40mg/dag doen.
Dit is laag, maar extra spiermassa hoeft niet echt in de cut kuur die ik van plan ben, enkel behoud van wat ik nu heb.
De reden hiervoor is dat ik sinds vorig jaar 14kg ben bijgekomen en dat valt echt wel op.
Als ik net voor de volgende zomer nog eens wat extra massa aanzet kan ik evengoed een stcker met AAS gebruiker op m'n voorhoofd plakken :p
 
Wat kan jouw het schelen dat andere mensen je als gebruiker zien ? Je traint toch om groot te worden of mis ik iets ?
 
Iedereen bekijkt het hoe hij het wil.
Als jij het niet erg vind, prima.
Ik laat de mensen liever in het gewisse...
 
Proviron eruit. Je oestrogeen is uit verhouding met je androgenen.

Dit is omdat primo en proviron niet te zien zijn bij je test waardes maar wel een androgene activiteit hebben.

Primo op zichzelf al icm test gaat je oestrogeen wat verminderen. Proviron daarbij is teveel. 500test-400primo is een goede verhouding.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Voor mijn cut kuurtje volgend jaar dacht ik aan anavar (wijven aas i know :p ) of epistane.
Deze aromatiseren niet en dus ook geen probs met libido...

Dan is de nieuwe manier om anavar en primo af te breken ;) Gezien ze zogezegd niet sterk androgeen zijn (juist goed) is het maar een vrouwen aas.

Resultaten van anavar only laten toch wat anders zien.
 
Proviron eruit. Je oestrogeen is uit verhouding met je androgenen.

Dit is omdat primo en proviron niet te zien zijn bij je test waardes maar wel een androgene activiteit hebben.

Primo op zichzelf al icm test gaat je oestrogeen wat verminderen. Proviron daarbij is teveel. 500test-400primo is een goede verhouding.

@ Cools: Is er sprake van een goede verhouding tussen oestrogeen / androgenen bij een kuur met 500 mg. test-e en 600 mg. mast-e? Thx ;)

@ TS: Ik had hetzelfde probleem als jou bij deze cycle. Naast jouw problemen was ik ook nog eens lethargic as hell. De oplossing voor mij was, zoals Cools al zegt, proviron eruit te halen. Hierna lost het zichzelf binnen enkele weken op.
 
@ Cools: Is er sprake van een goede verhouding tussen oestrogeen / androgenen bij een kuur met 500 mg. test-e en 600 mg. mast-e? Thx ;)

@ TS: Ik had hetzelfde probleem als jou bij deze cycle. Naast jouw problemen was ik ook nog eens lethargic as hell. De oplossing voor mij was, zoals Cools al zegt, proviron eruit te halen. Hierna lost het zichzelf binnen enkele weken op.

In principe niet. Als je de androgenen hoger doseert dan testosteron is dit meestal uit verhouding. Dus 500test-400mast zou beter zijn.
 
Iedereen bekijkt het hoe hij het wil.
Als jij het niet erg vind, prima.
Ik laat de mensen liever in het gewisse...

ongewisse bedoel je, gewisse is het weten. Dat is juist het aan iedereen laten weten dat je aan de AAS zit.
 
Proviron eruit. Je oestrogeen is uit verhouding met je androgenen.

Dit is omdat primo en proviron niet te zien zijn bij je test waardes maar wel een androgene activiteit hebben.

Primo op zichzelf al icm test gaat je oestrogeen wat verminderen. Proviron daarbij is teveel. 500test-400primo is een goede verhouding.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------



Dan is de nieuwe manier om anavar en primo af te breken ;) Gezien ze zogezegd niet sterk androgeen zijn (juist goed) is het maar een vrouwen aas.

Resultaten van anavar only laten toch wat anders zien.

Wel ik nam van dag 1 proviron, toen ik merkte dat mijn libido weg ging, ben ik gestopt voor 6 dagen met proviron, zonder succes. Toen ik meer vocht begon vast te houden ben ik maar weer terug begonnen.
Enige positieve wat ik heb ervaren van proviron is geen gevoelige tepels :)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

ongewisse bedoel je, gewisse is het weten. Dat is juist het aan iedereen laten weten dat je aan de AAS zit.

Je hebt idd gelijk, my bad :-)
 
Wel ik nam van dag 1 proviron, toen ik merkte dat mijn libido weg ging, ben ik gestopt voor 6 dagen met proviron, zonder succes. Toen ik meer vocht begon vast te houden ben ik maar weer terug begonnen.
Enige positieve wat ik heb ervaren van proviron is geen gevoelige tepels :)

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------



Je hebt idd gelijk, my bad :-)

Dat heeft even de tijd nodig je libido. Het is niet omdat je paar dagen stopt dat het meteen terug komt.
 
Hope2gain: Was jij dat niet die vroeger zei dat je maar één of twee keer zou kuren en dan stoppen met kuren? Ik kan mij ook vergissen. 't Was misschien iemand anders. Ik zeg dat nu niet om je te kloten maar omdat ik dit nogal grappig vind omdat je na een tijdje ziet dat dit soms de personen zijn die na elke kuur al aan hun volgende kuur aan het denken zijn. Welcome to the club.
 
  • Like
Waarderingen: G21
sssttttt....
 
Wat waren je resultaten trouwens en wat heb je eraan over gehouden?
 
Back
Naar boven