MuscleMeat

Wat te verwachten en te doen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
Ik zit nu in de 4e week van deze kuur:

Week 1-8 EQ boldenone 400mg
Week 1-8 TEst enth 500mg
Week 1-3 Test prop 100mg EOD
Week 5-10 Winstol 50mg ED

Ben begonnen met 87 kilo 18%BF, nu 91 kilo 19%BF.

Nu heb ik begrepen dat de EQ en de Test enth. nog moet inslaan, betekent dit dat ik nog een flink aantal kilo's bij kom?,

en moet ik nu tevens nog meer gaan eten omdat het de 4/5 week van de kuur is en EQ/Test inslaan ?
 
Je moet zoiezo heel de kuur heel veel eten, de boldenone zal je eetlust trouwens verbeteren wat ten goede komt aan je algemene gewichtstoename.
Het is best mogelijk dat je echte gewichtstoename nu pas begint dus oordeel nog niet, pas als de kuur afgelopen is heb je een idee van je post-cycle winst.

Maar hoeveel calorieën eet je nu? Tussen de 60 en 70 per kg massa? En je eiwit tussen de 4 en 5 gram per kg massa?
 
4 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht haal ik wel....maar 5400 cal niet. IK vindt nu al dat er veel massa op mn buik gaat zitten, dus ben een beetje bang om nog hoger in de cal. te gaan zitten.
Zit nu rond de 4500 cal.
 
Ik ken zijn probleem als je 6 a 7000 kcal gaat eten (met mijn gewicht 101 kg) trek ik dat echt niet dan kom ik teveel kilo's aan want dat is mijn probleem niet. ff iets te veel khd eten en me BF% word meer. Ik zit nu op 2000 kcal in cut fase dat vind ik mooi zat en werkt goed. Als ik dalij kzou gaan kuren zou ik denk ik max 3500 tot 4000 kcal nemen.
 
heb ergen gelezen dat als je snel vet aanzet dat je niet hoger als 300gram koolhydraten moet nemen maar wel heel hoog in je eiwiten moet gaan zitten?
 
Tijdens het kuren veranderd de verhouding tussen het aantal vet wat je aankomt en het aantal spier. Wanneer je niet kuurt kom je bij 5000 cal. misschien 3 kilo vet aan en 1 kilo spier, terwijl wanneer je kuurt je 1 kilo vet en 3 kilo spier aankomt. Minder eten in een massa kuur betekent minder spierwinst.
Je buik lijkt altijd groter wanneer je meer gaat eten en er zal ook wel wat vet bijkomen. Als jij al op 18% begint dan kan inderdaad dat je vetpercentage hoog gaat worden. Maar als je massa wilt zul je toch ook wat vet erbij krijgen. Daarom ook dat vele liever met een lager% beginnen aan een massa kuur.
 
Gewoon vreten bij het leven Eddie, dat buikje knal je met die laatste weken er wel af, of daarna.... Nu eerst eff massa bouwen.
 
Back
Naar boven