XXL Nutrition

Wat te verwachten van...

Bezoekers in dit topic

dutchman123

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2002
wk1&2 Dbol 25mg/d
wk1-7 Sustanon 250 mg/w
wk1-7 Eq (Ganabol) 200mg/w
wk8-9 Eq 300mg/w

1.70 lang & 75kilo. 3jr training

Voordat jullie roepen van te laag te laag; ik ben me bewust dat een leuk beginners-kuurtje 500test & bijv. 400deca is.

Maar ik ben van die mensen die niet te erg will opvallen door ineens twee keer breder te worden. Ik wil tevens niet teveel water-retentie hebben vandaar 250mg Sustanon & inname Nolvaldex tijdens cycle.

Ik heb al ervaring met dbol, en heb veel gewonnen en veel verloren :-) Dus dat niet meer; en overgaan op injectie (welke tevens veiliger is).

Nou was mijn doel om 7/8 kilo aan te komen met solid gains. Graag enige opmerkingen/ suggesties.
ps. Heb aan post-cycle gedacht :-)

7/8 kilo is denk ik een beetje overdreven met dit kuurtje. maatje van mij heeft dbol 35 mg gedaan met 250 mg sust en die merkte duidelijk vooruitgang. evengoed wordt er dan gevraagd of hij gebruikt. Mensen zullen het altijd zien.

7/8 kilo zijn getallen die erg mooi zouden zijn.. maar dat valt wel op! geloof me 7 kilo biefstuk op je bord zie je wel liggen naast die vieze aardappelen..

Als je dat wil bereiken moet je toch hoger gaan in dosering.
Geen water retentie? neem dan geen D-bol..

een mogelijkheid om te doen zonder veel vocht vast te houden en kwaliteits massa te krijgen is :

week 1-8 boldenone 400mg
week 1-8 test enth 500mg
week 4-10 winny depot 50mg
week 11-13 clomid

door zo in stappen te doen kan je kijken hoe je reageert op deze middelen.. verder ben ik een voorstander van kuren zoals deze, uitleg vind je bij veel van mijn reacties..

Nou ik neem aan dat ik weinig water-retentie heb omdat ik elke dag nolvaldex inneem.

Waarom elke dag nolvadex? Zolang je geen last van complicaties hebt is dit vrij nutteloos. Het zit eerder je gains in de weg dan dat het voordelen levert op dat moment.

Soortgelijke topics

• Eerste bericht heeft 5 afbeeldingen
Reacties
700
Weergaven
52K
  • Eerste bericht heeft 4 afbeeldingen
  • Artikel
Reacties
0
Weergaven
14K