AndroidHealthClinic

wat te zuipen tijdens t uitgaan ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
wat zuipen jullie ?
bier is slecht cola nog slechter wtf moet je dan zuipen appelsap ??
laat t even weten :D
mzlllllll
 
alcoholvrij bier :) , nee gewoon beperken tot enkele glazen en verder water, cola light of fruitsap
 
weightgainer/eiwitshake... :P :D
 
dieetcola.. mijn favoriet is Pepsi Max (raar hoor, er is Light voor vrouwen en Max voor mannen... :D)
 
Originally posted by f*cking ecto
weightgainer/eiwitshake... :P :D

wou dat ze dat ook verkochte de hele avond shakes drinken
en groeien waar iedereen bij staat :D
 
Af en toe een wijntje, en als alcoholvrij: spa rood, water (lekker goedkoop ook ;)) en soms sinaasappelsap
 
spa kost gewoon een muntje of net zo duur als n biertje dus zo goedkoop is het niet ..

hey rob wat bedoel je ??
 
paar biertjes moet kunnen, en daarna gewoon spa blauw.. :)
 
Originally posted by BIGTANK


wou dat ze dat ook verkochte de hele avond shakes drinken
en groeien waar iedereen bij staat :D

Als ik naar een kroeg ga met een paar vrienden, neem ik gewoon een shake mee hoor :D
 
hoe ? in een zakje ofzo ?
en mixen met water ?
 
Originally posted by f*cking ecto
Als ik naar een kroeg ga met een paar vrienden, neem ik gewoon een shake mee hoor :D
Ack. Moest ik eens proberen. En ze vinden me nu al zo'n freak... ;)
 
Originally posted by BIGTANK
spa kost gewoon een muntje of net zo duur als n biertje dus zo goedkoop is het niet ..

hey rob wat bedoel je ??
In de Wageningse cafés is water (aqua de pompa, ook wel gemeentepils) gratis hoor. Spa is idd net zo duur als pils.
 
Sourcy komt uit Bunnik en ze gebruiken hetzelfde water als hier uit de kraan komt. Ik heb zelf een Sodaclub apparaat met gasfles en kan naar believen Veluwe Rood (bubbels) of Veluwe blauw (plat) drinken.... evt. aan te lengen met vruchtensapconcentraat of siroop.

Espi, die vrienden het liefst thuis uitnodigt... zou ik Schotse voorouders hebben??? ;).
 
hmm ik lijk wel een alcoholist als ik me met jullie vergelijk.
Bij het uitgaan:
ehh bier/breezer :p /smirnoff/wodka-lime en nog meer zooi.
Kan toch wel eens in de week?
 
Originally posted by BIGTANK


hey rob wat bedoel je ??


Bedoelde je mij?
Ik had het over al die soorten fruitsappen van looza, verrijkt met vitaminen en zo, best lekker hoor!
 
Over dat bier trouwens...bij ons zeggen ze ook wel eens "glazen boterhammen" ipv van bier.:lol:
 
ik drink altijd water, als ik al op stap ga ik ga zelden weet ik ook nog wat ik gedaan heb :D (is soms ook wel een nadeel)
 
Back
Naar boven