XXL Nutrition

wat te zuipen tijdens t uitgaan ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik drink bier, net zoveel dat m'n natuurlijke testo-spiegel zo laag is, dat ik eigenlijk al nolvadex en pregnyl zou moeten gebruiken om de boel weer op gang te krijgen.... alcohol is niet bepaald bevordelijk voor je groei, maar een beetje lol met alcohol zo op z'n tijd is voor mij een must.

Enneh, hee ****ing ecto, dat van die shake's meenemen, dat was een geintje hoop ik!? :D
 
Originally posted by DJNRG83
hmm ik lijk wel een alcoholist als ik me met jullie vergelijk.
Bij het uitgaan:
ehh bier/breezer :p /smirnoff/wodka-lime en nog meer zooi.
Kan toch wel eens in de week?

:D Sluit me liever bij jou aan. Beetje zuupuh hoort er af en toe bij, en als ik ga drinken, dan doe ik het ook gelijk maar goed!
Bier, wodka-jus en smirnoff.
 
de laatste tijd zondig ik niet meer zo vaak :)
Maar als ik weg ga drink ik meestal wel, er moet wel een erg goede sfeer hangen wil het een beetje gezellig worden met Spa blauw :), dus drink ik dan meestal wodka/redbull , viuex/cola , berenburg/cola, jagermeister, dropshot en bier, en dat meestal ook nog allemaal op 1 avond :) de volgende dag nisk geen last omdat ik voor de tijd me goed volstouw met eten/vitamines, en als ik thuis kom weer vitamines en veel water, 's middags als ik wakker wordt weer vitamines en veel water en dan direct weer veel eten.
 
Mateloze hoeveelheden bier, sinds ik niet meer rook kan ik nog meer naar beneden gieten.
soms moet je je discipline loslaten, maakt het leven aangenamer.

Gr. René
 
Ik drink bijna nooit alcohol, gaat vaak zat een half jaar voorbij zonder een druppel alcohol of langer. Meestal drink ik op verjaardagen, kerst en oud op nieuw. Thuis drink ik altijd appelsap, water en melk. Ergens anders frisdrank.
 
Ik ga niet zo vaak uit, en als ik uitga is het meestal 3 drankjes ofzo, passoa, vodka of rum.
 
ik drink de hele week alleen maar water, op me junkdag 2 glaasjes cola light, en vrijdag en zaterdagavond veel te veel bier.
rond de 20 glazen zowieso :(
probeer na oud en nieuw er maar 1 avond in de week van te maken.

edit: ohja, en shakes natuurlijk!!!

Enne, op stap ook weleens spa blauw, als ik BOB ben, maar nooit kraanwater, dat staat in een discotheek een beetje goedkoop vind ik. No offenve WEG2, maar voor een man ook nog anders dan voor een vrouw.
 
Laatst bewerkt:
ik ben volgens mij ook eeen van de weinige "alcoholisten" die er op dit forum zitten. Maar alleen in t weekend en dan nuttig ik meestal apfelkorn als indrinken bij iemand thuis. Dit dronk ik vroeger met water, toen zonder water en nu als water. Dit is lekker goedkoop en in de tent waar we dan heen gaan drink ik een paar biertjes en eindig ik af entoe met spa blauw.
Je moet op zn tijd wel alle remmen los kunnen gooien, om je vervolgens weer scherp op te stellen. Het maakt in ieder geval wat rene al zei het leven een stukkie aangenamer asl je de hele week alleen water naar binen giet.
 
Originally posted by Floyd
Ik drink bier, net zoveel dat m'n natuurlijke testo-spiegel zo laag is, dat ik eigenlijk al nolvadex en pregnyl zou moeten gebruiken om de boel weer op gang te krijgen.... alcohol is niet bepaald bevordelijk voor je groei, maar een beetje lol met alcohol zo op z'n tijd is voor mij een must.

Enneh, hee ****ing ecto, dat van die shake's meenemen, dat was een geintje hoop ik!? :D

Nee, die shakes neem ik toch echt mee, en heel af en toe drink ik een beetje alcohol, maar liever niet....
 
paar biertjes! en als ik het echt naar me zin heb dan Gold strike! alleen dan heb ik het daarna niet meer naar me zin! :(
 
JE moet het ook zo bekijken: Bodybuilding is dan wel een levensstyle, maar zeker geen gevangenis, dus af en toe ff losbreken is wel goed. :)
 
Je moet doen waar je zelf zin in hebt :D
 
tijdens het uitgaan drink ik standaard bier, natuurlijk niet te veel, maar dat spreekt voor zich.

als je maar zorgt dat je niet te veel uitgaat.....

schijnt btw dat het alcohol gebruik onder jongeren weer is gedaald. ik las het onderzoek en was tog wel een flinke daling.
 
In de bar.. Heb ooit es een glas melk gevraagd aan een vriend die trakteerde.. Hij zei dat ik dat dan zelf maar moest gaan vragen, want dat wilde hij zelf niet gaan vragen.. Zo ging ik naar de barman en vroeg ik een glas melk. Waarop de barman antwoorde: "Wij hebben geen melk".. Dan heb ik maar een fristi genomen :)
 
Originally posted by zoutzak
tijdens het uitgaan drink ik standaard bier, natuurlijk niet te veel, maar dat spreekt voor zich.

als je maar zorgt dat je niet te veel uitgaat.....

schijnt btw dat het alcohol gebruik onder jongeren weer is gedaald. ik las het onderzoek en was tog wel een flinke daling.

stijging qua bodybuilders! :D
 
Originally posted by zoutzak
schijnt btw dat het alcohol gebruik onder jongeren weer is gedaald. ik las het onderzoek en was tog wel een flinke daling.

stijging qua bodybuilders! :D
 
Back
Naar boven