MuscleMeat

wat verhoogt het metabolisme echt?

Bezoekers in dit topic

duckieduncie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
591
Waardering
7
Dingen die ik heb gehoord ( kunnen fabeltjes tussenzitten)

pikante voeding
pindakaas
lijnzaadolie
cocosnootolie
.......
wie vult aan ( liefst geen chemische onnatuurlijke dingen)
 
pindakaas, get real man...:p
 
Je lichaam en de activiteiten die het uitvoert.
 
Pittig voedsel meestal, over appelazijn heb ik alleen gelezen dat het ''effectief'' is, gebruik het zelf niet sinds voeding en training voldoende is :)
 
Alles waar je een verhoogt hartslag van krijgt in rust
 
caffeine en EGCG
Capsaicine
 
caffeine en EGCG
Capsaicine

Het effect van cafeine schijnt ook maar minimaal te zijn las ik laatst. In de wetenschapssectie moet dat artikel nog wel ergens te vinden zijn...

Efedrine is de enige natuurlijke stof die echt wel impact heeft.
 
Verhoogd het je metabolisme of wordt je actiever door stimulanten en verbrand je meer omdat je drukker bent? ????
 
Het effect van cafeine schijnt ook maar minimaal te zijn las ik laatst. In de wetenschapssectie moet dat artikel nog wel ergens te vinden zijn...

178 Cal http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html#1

Efedrine is de enige natuurlijke stof die echt wel impact heeft.

DNP ftw !

Verhoogd het je metabolisme of wordt je actiever door stimulanten en verbrand je meer omdat je drukker bent? ????

Is er een verschil ? "metabolisme" is gewoon hoeveel calorieen je verbrand op een dag door hoe druk je bent zonder dat je je druk maakt :)
 
Clenbuterol?

Damn, zit even over DNP te lezen.. nog beter.
 
Laatst bewerkt:
klen baby ! :D
 
sinds wanneer verhoogd pindakaas je metabolisme? daar heb ik nog nooit van gehoord gast.. Volgens mij zuig je dat uit je duimpje..
 
Ik gebruik momenteel appelazijn(na het eten) en caffeïne-tablet voordat ik aan cardio begin. Tot nu toe heb ik best wel mooi resultaat. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik soms cheat met voedsel(dus af en toe toch dingen erin gooien wat ik niet zou moeten doen).

Owja ik drink ook vaak groene thee. Schijnt ook goed te zijn voor metabolisme.
 
178 Cal http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html#1



DNP ftw !



Is er een verschil ? "metabolisme" is gewoon hoeveel calorieen je verbrand op een dag door hoe druk je bent zonder dat je je druk maakt :)

oke ik heb het misschien inderdaad verkeerd gelezen/ begrepen maar ik vind als je zegt "wat verhoogd mijn metabolisme echt"dan ga ik eigenlijk een beetje ervan uit dat jij je metabolisme wil verhogen en dat dat ook een tijdje zo blijft...en niet door een pilletje/ poedertje ff omhoog jaagt...wat dat is niet echt...dat is ff:D:D:D:D
maar als je dan voor de ff gaat...probeer dan maar een aspirine met een bak zwarte koffie
 
oke ik heb het misschien inderdaad verkeerd gelezen/ begrepen maar ik vind als je zegt "wat verhoogd mijn metabolisme echt"dan ga ik eigenlijk een beetje ervan uit dat jij je metabolisme wil verhogen en dat dat ook een tijdje zo blijft...en niet door een pilletje/ poedertje ff omhoog jaagt...wat dat is niet echt...dat is ff:D:D:D:D
maar als je dan voor de ff gaat...probeer dan maar een aspirine met een bak zwarte koffie

aspirine ?

Anyways, als je het zonder pilletjes wilt doen zul je meer moeten bewegen (zelfs kaugom kauwen helpt al) , de kachel misschien lager zetten, minder kleren dragen en meer eten (maar tja, het effect van de verhoging valt in het niet bij de extra calorieen die je daarvan binnen krijgt en wellicht zou je voeding in dezelfde categorie als een heel erg goed smakende pil (en capsaicine had ik al genoemd))

Misschien meer water drinken zodat je vaker naar de wc moet lopen ?

Of ben je op zoek naar iets waardoor je je eten sneller verteerd ?
 
Extreme sports,, pomp die adrenaline door je aderen ;)
 
Per liter water wat je drink kost het ongeveer 30 kcal om het op te warmen voordat je het uitpist, dus elke liter extra helpt :D
 
Sla geen maaltijden over, regelmatige activiteit, voldoende eiwitten, voldoende slaap, minder alcohol, en de belangrijkste: geloof niet in magische oplossingen.
 
Back
Naar boven