XXL Nutrition

Wat verwacht je van de komende 4 jaar Bush?

Wat verwacht je van de komende 4 jaar Bush?

  • Die man is zo koppig als een ezel en gaat lekker door met heel zijn manier van politiek/oorlog voere

    Stemmen: 26 83,9%
  • Zijn dollarcent is gevallen, hij snapt dat er nu meer samengewerkt moet worden, etc

    Stemmen: 1 3,2%
  • Andere, namelijk

    Stemmen: 1 3,2%
  • Geen idee

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stemmen maar
 
Ach, wat gaan we zien?

Als we Nostradamus volgen dan was een herverkiezing van Bush NODIG om de wereld in het leed te storten dat voorspeld is. Oftewel: We gaan compleet naar de klote met nog mer inmenging en bemoeienis met staatjes die olie te halen hebben.

Nog meer extremisme en nog meer tegenstand uiteindelijk, tegen de man die niet voor de mens of het vaderland in de politiek zit, maar voor zijn eigen portemonnee en de grootindustrie.
 
Andere,..

Ik denk dat hij zelf er inmiddels een klein beetje van bewust is dat dit 2de ambtstermijn ook enkele sterke en goede punten moet gaan bevatten... en niet het faillisement van Amerika.. en ook niet dat hij degene is die de volgende wereldoorlog begint...

Ik denk dat het terrosistenbeleid van hem door zal gaan... waarschijnlijk zelfs nog agressiever... ik denk dat hij de rest van de westerse wereld niet weer/ verder tegen zich in het harnas gaat werken..

Ik denk dat hij op het economische gebied minstens 1 heel goed besluit gaat nemen,...

Ik hoop dat hij het beter gaat aanpakken...
 
moet ik nog vertellen wat ik gekozen heb? mag wel duidelijk zijn.....
 
Ik denk niet dat hij veel gaat veranderen.
 
numero uno natuurlijk :)
 
Lekker doorgaan aangezien hij toch de steun heeft van dik de helft van de kiezers.

Brute taal uitslaan naar N. Korea en Iran, vooral Isreal blijven steunen en verder gewoon schijt hebben aan de VN en de rest v/d wereld. :thumbup:
 
volgens mij wil hij de geschiedenis ingaan als oorlogspresident tegenover het terrorisme

Hij zal dus gewoon unilateraal doorgaan met oorlog en bestrijden van terrorisme
 
Ik denk dat Bush dit als een bevestiging ziet dat hij goed bezig is

hij zal dus gewoon doorgaan met waar die nu mee bezig is :(
 
Dit is echt vragen naar de bekende weg T.
 
hopelijk zwaardere bommen bij die koran duivels
 
het einde vd wereld, serieus
 
hij gaat gewoon lekker door waar hij nu me bezig is volgens mij, hij zal niet zo 123 veranderen.... :(
 
Ach ja, een ieder krijgt wat m toekomt he, alleen jammer voor de Amerikanen die WEL op Kerry gestemd hebben.
 
Verbod op euthenasie
Verbod op abortus
Gezondheidszorg op de fles
Onderwijs op de fles
Verdere toename van de werkeloosheid
Verdere toename van armoede EN rijkdom
Grotere invloed van de christelijk extremisten
Amerika als meest gehaatte land van de wereld
Aanslagen in Amerika door terroristen
Aanvallen door Amerika op 'who ever'
Grote verdeeldheid onder Amerikaanse bevolking, pro Bush vs con Bush

Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden....
 
Er gaat denk ik veel veranderen.

De economie gaat weer aantrekken wat hem nog meer tijd, ruimte en middelen geeft om door te gaan met het 'aanpakken' van de rest van de wereld. Ik wil niet bij voorbaat zeggen dat dit fout zal gaan, maar ik denk wel dat de situatie er moeilijker op zal gaan worden. Wellicht is het wel noodzakelijk..

Ik denk dat de herverkiezing ook voordelen met zich meebrengt.. De komende 4 jaar zullen sowieso moeilijk gaan worden, maar de rest van de wereld weet inmiddels wel wat we aan de beste man hebben. Bovendien zal men minder schromen hem op bepaalde momenten terug te fluiten.
 
Back
Naar boven