- Lid geworden
- 16 apr 2003
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Eiwitten
BCAA's
Multivitaminne
BCAA's
Multivitaminne
Alessandro zei:Ik was zink vergeten. Erg belangrijk!
30 of 50 mg, geen picolinaat!
Eiwitten kunnen worden omgezet tot alle essentiële aminozuren, ze zijn veel goedkoper en geven een tragere afgifte dan aminozuren. Amino's oxideren sneller in de lever en daardoor zal er minder gebruikt worden voor spieropbouw. Ze zijn nuttig tijdens de dieetperiode waarbij je heel weinig voeding tot je neemt en je bijvoorbeeld 's ochtends niet teveel wil eten maar wel je spieren wil sparen. Zeker geen basissupplement.Superraar zei:Iedereen heeft het hier steeds op eiwitten, maar waarom worden er geen aminozuren genomen![]()
-Voor de huid (tegen huidproblemen).Tjibbe zei:Zink waar is dat goed voor![]()
Guntheru zei:Heb efkes een vraagske mischien dom maar ja Visolie is dat het Nederlands voor Levertraan. Omdat levertraan gemaakt wordt van walvissen geloof ik he en da is toch ook een soort vis he.
Sluit ik me bij aan.3XL zei:Proteine
vit/min
Lijnzaadolie + visolie
Eigenlijk vind ik dit geeneens supplementatie, maar gewoon bij m'n voeding horen
wazzup zei:Een walvis is geen vis, maar een zoogdier.
en levertraan wordt volgens mij gemaakt van kabeljauw (lever dacht ik, maar ik heb ook wel eens haaienlevertraan gezien)
en levertraan is visolie, maar visolie hoeft dacht ik nog niet levertraan te zijn.
W.
Shluh zei:ik dacht dat levertraan van walvis olie werd gemaakt ...
Man-Mountain zei:hm uiteindelijk niets, ik kan whey halen bij de kaasboerderijen hier in de buurt hahah