Fitness Seller

Wat vind je noodzakelijk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eiwitten
BCAA's
Multivitaminne
 
eiwitpoeder (whey en mix)
multivitamine/mineralen
lijnzaadolie/levertraan
dextrose
r-ala
 
Superraar zei:
Iedereen heeft het hier steeds op eiwitten, maar waarom worden er geen aminozuren genomen???
Eiwitten kunnen worden omgezet tot alle essentiële aminozuren, ze zijn veel goedkoper en geven een tragere afgifte dan aminozuren. Amino's oxideren sneller in de lever en daardoor zal er minder gebruikt worden voor spieropbouw. Ze zijn nuttig tijdens de dieetperiode waarbij je heel weinig voeding tot je neemt en je bijvoorbeeld 's ochtends niet teveel wil eten maar wel je spieren wil sparen. Zeker geen basissupplement.
 
Tjibbe zei:
Zink waar is dat goed voor???
-Voor de huid (tegen huidproblemen).
-Voor het immuumsysteem (beschermd tegen ziekten).
-Voor de behandeling tegen stress
-Voor het verminderen van cholesterolafzettingen.
-Voor goed en snel herstel wonden en getrainde spieren (celdeling ed).
-Voor het tegengaan van witte vlekjes op de nagels (duid op een tekort).
-Voor de geestelijke alertheid.
-Voor het testosterongehalte.

Enz enz.. teveel om allemaal op te noemen.

Aangezien dit bij veel mensen te weinig aanwezig is is suppletie dus een goed idee.

Maar zoals gezegd: vitaminen en mineralen zijn basissupplementen voor elke sportatleet.
 
hm uiteindelijk niets, ik kan whey halen bij de kaasboerderijen hier in de buurt hahah
 
misschien omdat eiwitten uit aminozuren bestaan slimme supplementenverkoper? ;)
 
1 multi vit/min
2 eiwitten
 
Brinta
Kwark
Lijnzaadolie

:D
 
Kelp
multi
Caseïne eiwit
suiker + creatine
vloeibare amino (20 min na training)
 
Heb efkes een vraagske mischien dom maar ja Visolie is dat het Nederlands voor Levertraan. Omdat levertraan gemaakt wordt van walvissen geloof ik he en da is toch ook een soort vis he.
 
Nu weet ik het nog altijd nie :(
 
Multi vit. (caps)
Lijnzaadolie
Proteine
Vitamine C
 
Guntheru zei:
Heb efkes een vraagske mischien dom maar ja Visolie is dat het Nederlands voor Levertraan. Omdat levertraan gemaakt wordt van walvissen geloof ik he en da is toch ook een soort vis he.


Een walvis is geen vis, maar een zoogdier.
en levertraan wordt volgens mij gemaakt van kabeljauw (lever dacht ik, maar ik heb ook wel eens haaienlevertraan gezien)
en levertraan is visolie, maar visolie hoeft dacht ik nog niet levertraan te zijn.

W.
 
3XL zei:
Proteine
vit/min
Lijnzaadolie + visolie


Eigenlijk vind ik dit geeneens supplementatie, maar gewoon bij m'n voeding horen
Sluit ik me bij aan.
 
wazzup zei:
Een walvis is geen vis, maar een zoogdier.
en levertraan wordt volgens mij gemaakt van kabeljauw (lever dacht ik, maar ik heb ook wel eens haaienlevertraan gezien)
en levertraan is visolie, maar visolie hoeft dacht ik nog niet levertraan te zijn.

W.

ik dacht dat levertraan van walvis olie werd gemaakt ...
 
Supplementen die ik constant gebruik:
-vit. C
-Multivit.
-Lijnzaad olie
-Whey
-Dextrose (alleen in post workout shake)
 
Vitaminen/mineralen , lijnzaadolie en proteïne............gewoon voeding dus. De rest van de sups zijn overbodig maar wel leuk als extraatje om net een beetje meer te geven. Maar dingen als creatine zijn dus niet noodzakelijk.
 
Man-Mountain zei:
hm uiteindelijk niets, ik kan whey halen bij de kaasboerderijen hier in de buurt hahah

Maar hoe zit het dan met de kwaliteit? Kosten?
 
Back
Naar boven