XXL Nutrition

wat vind je van dit gloeiend hete weer??? (1 bezoeker)

wat vind je van dit veeeeeeeel te warme weer??


  • Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

STEELTITAN

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2005
Berichten
1.982
Waardering
0
ben benieuwd wat mensen van dit veeeeeeell te warme weer vinden,sta zelf al een week op een dak dakpanne te leggen :splat: :fire:
 
Hang u maar op dan, dakpannen leggen met dit weer suckt echt wel :D
 
Van mij hoeft het niet zo heet. Als ik niets doe zweet ik nog. Heb liever 25 graden..
 
dubbelpost?
 
Vet relaxed ook al gaat het soms wel en dan mag je me opknopen :D
 
Ik moet toch heel de tijd werken, dan zuigt dit weer kamelenballen :(
 
Gewoon relaxed, komop als het winter is zeuren we dat we naar de warmte snakken (akkoord dat velen het overdreven vinden) maar het lijkt ook gewoon of alle mensen beter geluimd zijn dan wanneer het gewoon of slecht weer is.
Vakantiestemming tot en met en de voordelen wegen zwaar door tegenover de nadelen ervan vind ik!!
 
Knoop mij maar op en schiet me maar af, met mn eskimo bloed.
 
Waarom kan het niet gewoon een keer een beetje gemiddeld weer zijn? De lente was k*t koud en nat, en dan wordt het opeens 35 graden. Geef mij maar een graadje of 25. Vanaf volgende week schijnt het beter te worden.
 
Te warm en te vochtig!
Bij het loeren naar je beeldscherm loopt het zweet al in je naad!
Deze hitte mag van mij wel mits er een lekker briesje staat.
Ik heb afgelopen donderdag de hele dag op het TT circuit vertoefd voor mijn plaatjes ik ging El Blanko heen en kwam El Negro ( althans dat word het ) terug! Tijd om in te smeren had ik amper dus ik ben zo rood als een paprika!
 
Ik vind het nog meevallen, zolang je niets moet doen en lekker in de wind van je ventilator zit :D
Voor enige fysieke inspanning nu, mag je me wel opknopen
 
MonsterGirl zei:
Ik vind het nog meevallen, zolang je niets moet doen en lekker in de wind van je ventilator zit :D
Voor enige fysieke inspanning nu, mag je me wel opknopen
Dat wordt dus geen nken voor wakaera. Arme jongen :D
 
Ik doe alles wat rustiger aan en dan gaat 't best... behalve trainen, daar ga ik vol!
 
k*tweer! 22-23 graden vind ik meer als genoeg. Ik kijk al weer uit naar de herfst.
 
LEKKER!!!!!
dit weer is zo lekker weet je....
Mag wel iets minder vochtig zijn maar mij hoor je niet klagen....
(psst :P vorig jaar liep ik met dit weer met mijn spijkerjasje aan maar om niet al teveel op te vallen heb ik nu gewoon een shirtje.... in de winter heb ik het ONNOEMELIJK koud... )
Ben echt raar figuur mayb maar heb het nu pas lkkr (32 graden) :)

LAterz succes met dat lekkere weer geniet er maar van voor je het door hebt isset voorbij....

enneh ga weer niet afzeiken ga die KK TBS-ERS afzeiken
 
Heerlijk,het is soms best benauwd maar wel top!
Ik heb airco in de auto maar 130 op de snelweg met alle ramen open is toch wel fantiestasch! :D

Alleen met trainen op mijn sport zolder,daar kan ik niet tegen opzuipen!
 
Op mijn werk is het prima uit te houden, verder hoeft het niet, want het is te heet om verder iets te doen.
 
Back
Naar boven