MuscleMeat

wat vind jij de beste tijd om te trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
wat vind jij de beste tijd om te trainen en waarom...


goed onderbouwen aub..
 
"s avonds omdat ik 's morgen gewoon minder fit ben en ;s middags moet ik naar school en is de sportschool dicht!
 
's avonds want dan ben ik al onder de douche geweest op de sportschool, hoeft dat thuis niet meer als ik naar bed ga... gratis douche :P

Uhm.. ja :D
 
Ik train zelf altijd tussen 16.00 en 17.00h, maar ik denk niet dat er een " beste trainingstijdstip" is. Op bepaalde tijdstippen is mischien je hormoonhuishouding wel optimaal, maar als jij net op dat moment niet kan of als het op een tijdstip is waarop de rest van je lichaam nog zegt "Nu even niet, ja" dan komt er ook niet veel van terecht.

Je moet dus gewoon trainen als het jou het best uitkomt. Iemand die van 09.00 tot 17.00h werkt zal er meestal voor kiezen om s'avonds te trainen. Ieman die pas om 12.00h begint gaat mischien liever s'ochtens. Ikzelf werk tot 14.00h en 16.00h komt voor mij dus lekker uit

Maar "beste tijdstip" ???????????????????????????????
 
Alles na 12uur, dan ben ik wakker :)


En liefst voor 6uur omdat het daarna best druk wordt en je dan rustig 15min staat te wachten opbv zoals vandaag een pull down apparaat(alle 3 bezet: MAchine dude aan het pulldownen, 2x lat pully bezet omdat ze triceps daar trainde terwijl de katrollen vrij waren....grrr, ga dan naar de katrollen voor je triceps!!!!)
 
liefst vroeg in de ochtend voor mijzelf, dan voel ik mij meestal het beste
 
Het liefst train ik 's avond na mijn werk.
Als ik noodgedwongen 's morgens moet trainen gaat het een stuk minder lekker. Net of de slaap nog in mijn spieren zit, 's avonds zijn ze lekker wakker gelopen.:D ;)

ciao
 
Ik train liefst na een uitgebreid ontbijt...
 
Liefst train ik rond 15.45. Als ik klaar ben en thuis kom neem ik shakie en daarna kan ik gelijk aan tafel schuiven
 
Originally posted by 3XL
Ikzelf werk tot 14.00h en 16.00h komt voor mij dus lekker uit


Very nice:clap:

Ik train van 16.30 tot 17.30. Direct na mijn werk, dat gelukkig recht tegenover de sportschool ligt
 
16.30u, want dan kom ik direct uit mijn werk, daarna naar huis, shakeje drinken, douchen en koken/eten. Dan heb ik de hele avond nog voor me :)
 
tussen 14.00 en 18.00

Altijd ongeveer op de helft van mijn dieet op die dag.
 
ik ongeveer om half 10 's avonds... op andere tijden kan ik gewoon niet, werk en school! maar in de vakantie train ik ook weleens in de ochtend, maar dan bak ik er nix van. Mede door dat ik die dag nog niet genoeg gegeten heb om lekker uit me dak te gaan.
 
van 21.00 tot 22.00
Nadeel is dat mijn nachtrust dan altijd maar 6-7 uur is, moet er weer vroeg uit (tussen 06.00-07.00). Ben weer laat thuis (ca. 19.30), dus eerder trainen kan ook niet.
 
Ik train normaal het liefst tussen 16.30 en 18.00, maar op zich vind ik aan het eind van de morgen, 11.30-13.00 ook wel lekker.
Maar het hangt van mijn collegerooster af wanner het lukt, de laatste tijd dus helaas vaak tussen 18.00 en 20.00, maar dat vind ik eigenlijk te laat.
 
De beste tijd is de tijd wanneer je ook echt gaat.. en dat is de ochtendstond. Het geeft een lekker gevoel als je dan getraind hebt en de rest van de dag ligt nog voor je. Alleen heb je snel de neiging om als je je afgepeigerd voelt het er bij te laten zitten...
In de namiddag of vroege avond ben je wel sterker.. dat wel, maar uitstel is dan een grotere mogelijkheid.

Espi
 
Back
Naar boven