AndroidHealthClinic

Wat vind jij de lekkerste Koolhydraat bron die je dagelijks eet?

Bezoekers in dit topic

Enthony

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
51
Waardering
0
Lijkt me een leuk Topic!
Alleen dus de KH bron vermelden die je elke dag naar binnen schuift..
En wat eet je erbij? (bijv. rijst met kip en bepaald sausje ofzo, of brood met gekruide kalkoenfilet bijv.)


Brand maar los!
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk want het zijn bij mij juist de dingen waar ook zoveel vetten bij zitten...

:o Hamburgers :o Brood met beleg.. (maakt niet uit wat..)
 
Brood kan ik van blijven vreten!
 
Wat ik trouwens het liefste eet is basmatti rijst met gebakken kip (in becel vloeibaar gebakken)met een beetje pindasaus over het kippetje :D , gebakken juin , gebakken komkommer en gebakken paprika en een scheutje ketjap

:D
 
Wat ik trouwens het liefste eet is basmatti rijst met gebakken kip (in becel vloeibaar gebakken)met een beetje pindasaus over het kippetje , gebakken juin , gebakken komkommer en gebakken paprika en een scheutje ketjap

zit zeker in de bulk :p

ontopic Roggebrood (limburgs bij voorkeur) kan niet zonder
 
basmatti rijst met kipfilet en tomaat
 
zoetzure saus :lick: & melk
 
mmm..al mn koolhydraat bronnen komen mn neus uit..rijst/pasta/brinta

als lekkerste zou ik zeggen..noodles, nasi, pannekoeken dat is een beetje cheaten.. mag af en toe wel :D
 
Het topic is toch kh bronnen die je dagelijks eet?

Ik zie allemaal shizzl als pannekoeken en brood met hagelslag voorbijkomen, neem aan dat dat niet in het dieet zit van de meesten hier :P

Mijn favo KH bron: volkoren brood! Vreet ik veel van, met kip en wat sla/komkommer etc. Goed te rammen :thumbup:
 
ik denk pasta met geraapst kaas en met gebakken kip en patat en beetje saus bij voor de smaak, echt super lekker $jammiee#
 
brood, en natuurlijk bananen (y)
 
Havermout :D

Daarin gooi ik whey, een hoop fruit & kaneel.
 
Daar hebben we ome Quaker :D

Ik ga tevens voor havermout, enkel met wat rozijnen erin. Toch liever met halfvolle melk dan water.
 
havermout is toch mijn favo, eet ik minimaal 2 x per dag een maaltijd mee
Brood eet ik trouwens ook minimaal 2 x een maaltijd mee (meergranen/volkoren)
 
Lekker stevig, zelfgebakken volkoren + nog meer granen en wat pitten (zonnebloem/sesam/lijnzaad) brood. Hoeft niets op of niets bij. :D
 
Spaghetti, is ook men enige kh bron
 
Back
Naar boven