AndroidHealthClinic

Wat vind jij het grootste nadeel van kuren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik denk dat acne toch wel als grootste nadeel wordt ondervonden door het merendeel.

persoonlijk vond ik de terugval altijd zwaar zuigen.
 
Het grootste nadeel vind ik de downregulatie van de androgeenreceptoren. Hormoonproductie krijg je met wat inzet wel weer overeind. Maar de reactie van je lichaam op androgenen neemt af. Voorlopig is daar niet zo gek veel aan te doen, beetje IGF af en toe. Dat vind ik ...ehm.. jammer.

:sad:

juist..de wet van afnemende meeropbrengst..:(

daarnaast kan het slecht slapen me wel eens opbreken..
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik super blij om weer te zijn gestopt met die k*tspuiten!
 
Ik ondervind geen nadelen, alleen maar voordelen
 
Een ander nadeel is dat ik altijd super trots ben in mijn kuur en daarna als ik uit de kuur ben, dan baal ik echt van me zelf en wil ik het liefst weer door kuren

Dit is iets wat volgens mij iedereen wel heeft, en het vaak ontkent, en de reden waarom vele stiekem na een VEEL te korte tijd weer aan de anbabdolen stebobieden gaan. "kuch", sorry me tong weigerd af en toe de laatste dagen, zal wel een bijwerking zijn

Dit (en AL de andere redenen die genoemd worden) zijn ook de reden waarom ik nooit meer aan lange kuurtjes zal beginnen.
 
Toch apart, ik denk daar blijkbaar heel anders over. Het liefst kuur ik vrij lang, maand of 3, maar daarna ben ik het vaak ook wel redelijk zat. Voel me ook nooit depri in mn nakuur, zie daar ook een veel grotere sportieve uitdaging in. Terwijl ik de kuur zelf helemaal niet altijd als fantastisch ervaar. Soms voel je de zooi echt op je drukken, zeker na een aantal weken, kan je je eigen boodschappen niet eens meer zonder hijgen de trap op dragen en merk je dat je karakter zich heel onnatuurlijk begint te ontwikkelen. Zie het soms meer als een noodzakelijk kwaad om een beest te kunnen zijn...

Nogmaals, het nadeel zit wat mij betreft in bepaalde medisch-technische aspecten waar je niet zomaar omheen kunt. Thank God for Nolvadex wat dat betreft. Bestond dat goedje niet, zou ik sowieso niet kuren.
 
een onverwachts feestje met alcohol in overvloed en er dan vanaf moeten blijven :hornyna:
 
Niets meer aan toe te voegen. Slotje. :D

Als je het waagt een slotje op mijn topic te gooien, dan hebben wij direct een persoonlijke vete MrJ :finger:
 
Als je het waagt een slotje op mijn topic te gooien, dan hebben wij direct een persoonlijke vete MrJ :finger:

Dan gooien wij het wel op een akkoordje.
Ik moet m ook al niet met zn vervelende slotjes!

Psssst, ik weet waar hij woont! :D
 
het enige nadeel is dat ik bijna in geen enkele broek of t shirt kan, voor de reste heb ik nog geen enkele nadelige effect gehad
 
En nadeel is dat het niet gezond voor je lichaam is.....
 
Voor mij een nieuw nadeel onstaan deze week nl ****ing Insomnia!! Werd er echt ziek van. Om 24H00 in slaap vallen en dan om 04H00 a 05H00 met een kei en keiharde dokus wakker worden, en nog met honger ook?? Vreet me de tering en ca 2 uur voor t slaapen gaan 3 sneeen roggebrood wat als dieplood op mn maag licht, en vlak voor t slapen gaan een stevige weightgainer. Hoe kan ik in godsnaam wakker worden met honger??
 
Bij mijn eerste twee kuren geen nadelen ondervonden al moet ik zeggen dat het stoppen mij zwaar viel. Nu in mijn derde kuur heb ik last van acne en wel behoorlijk ook.

Het lijkt wel of er iemand van boven naar beneden heeft gekeken en besloot; hé jij daar, je hebt nog wat tegoed van je vorige kuren………vangen.
 
Back
Naar boven