- Lid geworden
- 4 nov 2002
Big Steve zei:Bij mij is het het eten, ik zit vaak met tegenzin te eten. Honger gevoel ken ik niet meer en om de 2 uur gaat die klote wekker.
Trainen vind ik heerlijk maar eten is voor mij het zwaartst
Op zich eet ik wel regelmatig, om de 2-3 uur. Daar heb ik geen wekker voor nodig. Maar wat te eten, dat is vaak het probleem. Moet echt eens aan een schema beginnen......
MightyDuck zei:Dat ís ook niet moeilijk. Daarnaast van de junkfood afblijven dát is moeilijk.![]()
Dat is zo. Vooral als mijn vriendin troep in huis haalt. Zelf koop ik het (bijna
Big Steve zei:Daar heb ik ook last van, trainingen zijn nooit hard genoeg, eten is te weinig en groeien is te langzaam![]()
Depri
Groeien gaat altijd te langzaam, dat is soms wel eens irri, vooral als je anderen hard ziet gaan. Meestal gebruikers en daar heb ik dan een stuk minder respect voor. Het zijn dan vaak van die types die niet fatsoenlijk eten en leven naar mijn mening.
Het laat me weleens twijfelen om ook eens een kuurtje te pakken,maar ik weet dat ik nog veel meer uit mezelf kan halen door beter op mijn voeding te letten.
Shirtjes kopen is vaak ook frustrerend, XL is te krap en XXL is wel ok maar lubbert om m'n middel.
Maar ach ik zie er goed uit