XXL Nutrition

Wat vind jij het moeilijkste van bodybuilding???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de dips die er af en toe tussen zitten :(

maar die geven dan eigelijk ook weer de motivatie

wazig
 
Cutten!

De winter is de leukste periode uit m'n leven. "Onbeperkt" schranzen en heerlijk en keihard trainen. Waarbij de gewichten ook nog eens omhoog schieten!

Cutten vind ik echt een drama! Ik hou verschrikkelijk veel van lekker (veel) eten. Nu zijn vis, kip en rijst mijn favoriete gerechten, maar de hoeveelheid wordt toch wel flink beperkt.. :(
 
Schoon eten.. en soms de pijn cq het 'naar de klote' gevoel na de trainingen..
 
Vinden van kleding die me past, omdat je altijd alles XXL moet hebben....



































.....mocht ik willen :D


Nee het moeilijkste vind ik het cutten. Onder de BF 8% geraken blijft voor mij een mission impossible iedere keer.
 
Eten, over je trommeltjes en bakjes mee na toenemen is niet altijd even makkelijk. Soms laat je dingen omdat je weet dat je zo weer moet eten.
 
Ook voeding...het blijft opletten....
 
eten..eten..
steve heb je een wekker op je horloge die om de 2 uur afgaat?
 
CQ_Demolisher zei:
eten..eten..
steve heb je een wekker op je horloge die om de 2 uur afgaat?

:D nee op mijn telefoon :p
 
Schuldgevoel soms. Dat bijna alles draait om mijn training.
 
Het verliezen van het vet rond mijn buik

Telks zo een klein beetje wat er nog zit, grrrr
 
voeding en rust!

Clean bulken vind ik moeilijk en ik ga te laat naar mijn bedje toe!!
 
wat ik het moeilijkste vind?... vrij duidelijk. het leren omgaan met een blessure zoals een tennisarm die ik heb waardoor ik niet kan trainen en waar ik wellicht niet zo 123 vanaf kom.

zoiets kan ik nu gewoon echt depressief van worden ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Vond voeding altijd het moeilijkste.
Maar nu niet meer, ik eet iets lekkers als ik er zin in heb.
Zorg voor mijn eiwitten en de rest intereseerd me niet.
Zoalang ik niet wil droog worden, ben ik gewoon niet streng
 
Geduld.

op zich is het allemaal niet zo schokkend, beetje trainen, veel eten, beetje trainen, weinig eten.. maar als je makkelijk vet aanzet, en ook snel spierverlies hebt als je cut, dan is het netto resultaat verdomd langzaam :(
 
Het moeilijkste vind ik om te moeten wachten op de volgende sessie, vooral als de vorige training goed ging. In mijn kop heb ik de volgende training dan al duizend keer beleefd, maar moet ik helaas nog een dagje wachten.
 
Het niet voluit kunnen trainen als ik last heb van een blessure.
En de motivatie hoog houden bij een lange stilstandperiode.
Willem 2.
 
Af en toe heb ik moeite om mezelf te motiveren om het te blijven doen. Dit forum is daar wel een grote hulp bij maar ik heb gezworen dat ik voor altijd een natural zou blijven en als je op zo'n manier reeds meer dan 10 jaar traint en soms het gevoel hebt dat je enkel nog traint om "onderhoud" te doen terwijl je graag nog vooruitgang zou boeken dan wordt het zo af en toe wel wat lastig.
 
MadDoG zei:
wat ik het moeilijkste vind?... vrij duidelijk. het leren omgaan met een blessure zoals een tennisarm die ik heb waardoor ik niet kan trainen en waar ik wellicht niet zo 123 vanaf kom.

zoiets kan ik nu gewoon echt depressief van worden ofzo.

Ja is idd k*t maar dan moet je gewoon de rest van je spiergroepen gaan trainen. Niet depressief worden hoor ;)
 
saint zei:
Het moeilijkste vind ik om te moeten wachten op de volgende sessie, vooral als de vorige training goed ging. In mijn kop heb ik de volgende training dan al duizend keer beleefd, maar moet ik helaas nog een dagje wachten.

hahaha als dat het ergste is ;)
 
Zonder aarzeling: De voeding, ik heb moeite met 3 weken dieet houden.
 
Back
Naar boven