AndroidHealthClinic

Wat vind jij het moeilijkste van bodybuilding???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve zei:
Bij mij is het het eten, ik zit vaak met tegenzin te eten. Honger gevoel ken ik niet meer en om de 2 uur gaat die klote wekker.

Trainen vind ik heerlijk maar eten is voor mij het zwaartst

Op zich eet ik wel regelmatig, om de 2-3 uur. Daar heb ik geen wekker voor nodig. Maar wat te eten, dat is vaak het probleem. Moet echt eens aan een schema beginnen......

MightyDuck zei:
Dat ís ook niet moeilijk. Daarnaast van de junkfood afblijven dát is moeilijk. :o

Dat is zo. Vooral als mijn vriendin troep in huis haalt. Zelf koop ik het (bijna :o ) nooit.

Big Steve zei:
Daar heb ik ook last van, trainingen zijn nooit hard genoeg, eten is te weinig en groeien is te langzaam :D

Depri :D

Groeien gaat altijd te langzaam, dat is soms wel eens irri, vooral als je anderen hard ziet gaan. Meestal gebruikers en daar heb ik dan een stuk minder respect voor. Het zijn dan vaak van die types die niet fatsoenlijk eten en leven naar mijn mening.
Het laat me weleens twijfelen om ook eens een kuurtje te pakken,maar ik weet dat ik nog veel meer uit mezelf kan halen door beter op mijn voeding te letten.

Shirtjes kopen is vaak ook frustrerend, XL is te krap en XXL is wel ok maar lubbert om m'n middel.

Maar ach ik zie er goed uit :cool: :D
 
voor mij toch ook het eten... ik heb een zeer hoge verbranding moet dus veel eten, meer dan ik zin in heb... en dat vind ik heel moeilijk, het lukt ook niet altijd. Ik heb dan ook altijd Mammoth in huis, een serieuze weightgainer met zo'n 800 kcal per portie. (65% koolhydraten en 35% eiwit).

Voordeel is: ik hoef niet te cutten :P
 
het continue vergelijken met andere.. dat is moeilijk , jezelf mentaal gek maken..pff



eten en trainen gaat super , dieet strikt houden geweldig, genoeg slapen gaat ook ok.
 
maniac zei:
Depri :D


Maar ach ik zie er goed uit :cool: :D

hahahaha :D

Niet Depri wel moeilijk ;) nooit tevreden en altijd meer willen.
 
Big Steve zei:
Bij mij is het het eten, ik zit vaak met tegenzin te eten. Honger gevoel ken ik niet meer en om de 2 uur gaat die klote wekker.

Trainen vind ik heerlijk maar eten is voor mij het zwaartst
Bij mij is het schoon eten. Dus die gevulde koek laten staan en de bak kwark leeglepelen. :(
Trainen vond ik in het begin het moeilijkst, maar nu ik weet wat voor mij wel en niet werkt is dat eigenlijk het makkelijkst.
 
Big Steve zei:
hahahaha :D

Niet Depri wel moeilijk ;) nooit tevreden en altijd meer willen.

The life of a builder.
 
Ik vind het verschrikkelijk moeilijk om nu in de vakantie van dat heerlijk ijs af te blijven:D.
Maar het lukt me wel!
 
Op een plateau zitten en dan uitzoeken wat het beste werkt. Dan kun je zo 1-2 maanden verspillen met iets dat niet werkt, terwijl je had kunnen groeien in die tijd :mad: .
 
Ik vind niks moeilijk aan bb ik hou ervan en baal ervan dat ik hier niet eerder ben achter gekomen...!
 
Mijn genen...
Wat zou het toch heerlijk zijn om dikke kuiten en bovenarmen te hebben, terwijl je bulkt op 3500 kcal. Onder de potverdomme +/- 4000kcal verlies ik gewicht, terwijl ik op het moment amper 74kg weeg bij een bf van 6-8%.

Tel daar nog bij op dat een ecto een slechtere eetlust heeft dan een meso of endo...

God bless my ****ing ecto genes :sad:
 
hier ook de voedingstijden respecteren :( want een maaltijd missen is voor mij direct kilos inleveren :mad:
 
Had ik al gezegd dat ik zo tot 5kg in één week verlies als m'n voeding ff niet op orde is?
 
Adema zei:
Had ik al gezegd dat ik zo tot 5kg in één week verlies als m'n voeding ff niet op orde is?

zo veel kerel? bij een bf van 8%... ik zeg zelden dat kan niet maar dat lijkt me heeel veel.. misschien met de warmte dat je 2 kilo vocht kwijt raakt... maar 5 kilo op een week verliezen lijkt me echt abnormaal.

Heb zelf ook nogal ecto armpjes en kuitjes maar heb weinig moeite op gewicht te blijven, al gaat het gainen wel heel langzaam maar wel geleidelijk.
 
willem9 zei:
Ik vind het verschrikkelijk moeilijk om nu in de vakantie van dat heerlijk ijs af te blijven:D.
Maar het lukt me wel!

Van ijs wordt je zo vet he in de vakantie. Krijg je echt een plofkop van :D

Ik haat vooral de tijd die ik kwijt ben door te bb'en: eten, slapen, afwassen, eten maken, eten kopen, pfff...

trainen op zich is ez en fun
 
Bracke zei:
Van ijs wordt je zo vet he in de vakantie. Krijg je echt een plofkop van :D

Ik haat vooral de tijd die ik kwijt ben door te bb'en: eten, slapen, afwassen, eten maken, eten kopen, pfff...

trainen op zich is ez en fun

Afwassen? Wat is dat?
 
eten en fatsoenlijke broeken kopen, alles wat ze verkopen past perfect om het middel maar de ppen zijn weer te klein.... maja is veel voorkomend probleem volgens mij onder de bb'ers maja...
 
den_dimi zei:

da's een makkelijke... als je je voedsel goed wast is het schoon genoeg. Schoner hoeft echt niet. Dat eten van "clean food" zou leiden tot minder vetopslag is je reinste flauwekul. (niet dat een gezonde maaltijd niet .... gezonder voor je is, maar dat spreekt vanzelf).
 
Back
Naar boven