AndroidHealthClinic

Wat vind jij het moeilijkste van bodybuilding???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Adema zei:
Mijn genen...
Wat zou het toch heerlijk zijn om dikke kuiten en bovenarmen te hebben, terwijl je bulkt op 3500 kcal. Onder de potverdomme +/- 4000kcal verlies ik gewicht, terwijl ik op het moment amper 74kg weeg bij een bf van 6-8%.
Ja me too, en weeg nog maar 64! :mad:

Tel daar nog bij op dat een ecto een slechtere eetlust heeft dan een meso of endo...

God bless my ****ing ecto genes :sad:
Ik heb altijd honger... ??? ****ing genen ja, echt k*t! :mad:
 
Het moeilijkste vind ik aan bodybuilding dat ik GEEN broek kan vinden die om mijn middel goed zit en waar mijn benen niet in passen
 
Dat zijn luxe problemen hè Hiekie! ;)


Het moelijkste vind ik het eten, steeds maar weer vreten om de zoveel uur!
Vooral met die hooikoorts maandje terug, heb je gewoon géén honger, en toch moet je vreten.
Nu gaat het wel weer beter :)
 
uhm.. vooral van het junkfood afblijven, maar lukt me aardig goed! en nu niet tevreden zijn met mij vet percentage (na bijna 4 maanden cutten)
 
MadDoG zei:
zo veel kerel? bij een bf van 8%... ik zeg zelden dat kan niet maar dat lijkt me heeel veel.. misschien met de warmte dat je 2 kilo vocht kwijt raakt... maar 5 kilo op een week verliezen lijkt me echt abnormaal.

Heb zelf ook nogal ecto armpjes en kuitjes maar heb weinig moeite op gewicht te blijven, al gaat het gainen wel heel langzaam maar wel geleidelijk.

Ik was iets vetter, maar ik ging in 1 week van 78kg naar 74kg, en verloor in een week daarna nog eens 2kg. Werd wel droger ja, maar alsnog; 6kg vet verliezen kan niet in 2 weken.
 
Adema zei:
Ik was iets vetter, maar ik ging in 1 week van 78kg naar 74kg, en verloor in een week daarna nog eens 2kg. Werd wel droger ja, maar alsnog; 6kg vet verliezen kan niet in 2 weken.

Je zult wel wat spiermassa zijn verloren, maar het zal hoofdzakelijk vocht zijn wat je kwijt bent, en vet...
 
zeker toch wel de omgang met blessures. Na een periode van 14 maanden totaal niks kon ik eindelijk weer trainen. je gaat dan beseffen dat je uberhaupt blij mag zijn dat je KAN trainen. Nu ben ik alweer een maandje of vier aan het sukkelen en er zit nog geen vooruitgang in. Das zo'n beetje wel het moeilijkste
 
hmm...ik weet niet echt iets waar ik heel veel moeite mee heb.
Hoogstens dat het soms wat lastig is. Bv. timing maaltijden, spierpijn, te zwaar gewicht, geen passende broeken, bigorexia. Zulke kleine ongemakjes:)
 
Motivatie...terwijl ik ook nog en veel te hoog vet% heb.
 
Hiekie zei:
Het moeilijkste vind ik aan bodybuilding dat ik GEEN broek kan vinden die om mijn middel goed zit en waar mijn benen niet in passen

Is lastig :D

Ik koop altijd broeken 2 maten te groot, dan zitten ze bij mij middel veel te ruim maar bij mijn benen net aan goed. Lastig je moet altijd een riem dragen.

Zelfde met een pak vinden, ik heb maat 58 jasje maar dan heb je meteen een hangbuik met die dingen,
 
Adema zei:
Ik was iets vetter, maar ik ging in 1 week van 78kg naar 74kg, en verloor in een week daarna nog eens 2kg. Werd wel droger ja, maar alsnog; 6kg vet verliezen kan niet in 2 weken.

Nee idd dat zal ook wel wat aan spiermassa geweest zijn. Maar spieren hebben een geheugen en voor je het weet zit het er weer aan ;)
 
Het eten, het lukt me bijna nooit om een week lang me voedingsschema aan te houde.
 
Hehe, ik weet het. Maar ik heb vaker een terugval van een paar kg gehad. Dan val ik terug naar een laag bf(6-8%) en heb de spiermassa zo weer terug. Cleanup time, lol.
 
het eten.. niet zozeer om het OP te eten.. maar het is altijd een gekloot met wanneer ik kan eten.. op school ben ik gebonden aan pauzes en als ik dan een maaltijd moet eten buiten de pauze is dat altijd ff snel op de wc oid :(

op m'n stage (en nu vakantiewerk) moet ik soms op lokatie iets repareren/installeren of klanten (telefonisch) helpen.. en dan moet ik maar hopen dat ik dan niet hoef te eten oid.. altijd weer uitrekenen enz om al me maaltijden goed te verspreiden.

2e plaats komt het trainen wanneer je een (lichte) blessure hebt.. ik ga toch altijd vol gas.. ookal weet ik dat ik dat eik niet moet doen.
 
DvO zei:
Het moeilijkste vind ik, nooit tevreden zijn met jezelf.
Je werkt er zo hard voor, maar tevreden zijn? Nooit...

Bijna tevreden zijn, bijna...steeds bijná.
Met eten heb ik geen probleem al zet ik geen wekkers.
Voor mij is de gáng naar de gym een ramp, als ik er ben is het van 'kom, lekker, even vlammen!'. Ik zou graag naast een gym wonen. :)
 
Eten is voor mij totaal geen probleem, ik zou kunnen blijven eten.
Alleen het geklungel om het altijd binnen handbereik te hebben en gezonde voeding te vinden op openbare plaatsen wanneer er niks voor handen is.
Waar ik ook een tijdlang mee gesukkeld heb is wel willen eten maar tegelijkertijd toch ook niet vanwege de angst om vet te worden, echt een rare situatie dat uitmondde in te 'weinig' eten. Dat is nu over, dat was overigens ook mijn grote beginnersfout die ik toen maakte.
Ik heb het moeten ondervinden en kan het niet genoeg benadrukken: no food = no gains
 
Het moeilijkste zeg je? Een plateau bereiken dat vind ik het moeilijkst, de rest is peanuts.
 
Zien dat sommige extreem hard vooruitgaan, terwijl jij stil blijft staan...
 
blessures. wat wordt ik er GEK van! vanavond lekker aan het bankdrukken, knal, schiet het weer in m'n schouder. alles wat ik doe doet nu pijn, zelfs gewoon m'n arm optillen :mad:
 
bij mij inderdaad ook eten, trainen doe ik gewoon graag dusja ...
 
Back
Naar boven