Fitness Seller

Wat vind jij het moeilijkste van bodybuilding???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zit ook wel beetje te sukkelen op het werk met het eten, om het allemaal binnen te krijgen... wel genoeg eetlust, maar gewoon te weinig tijd.
 
Het moeilijkste van bodybuilding?

Het inpakken van mijn sporttas, telkens heb ik het idee dat ik iets vergeten ben...
 
The_Oak zei:
Het moeilijkste van bodybuilding?

Het inpakken van mijn sporttas, telkens heb ik het idee dat ik iets vergeten ben...

Nou idd, al die teringzooi die je telkens mee moet zeulen.
 
Ja maar jij traint gewoon in de kleding die je overdag gewoon ook al aan had.
 
Mars zei:
Ja maar jij traint gewoon in de kleding die je overdag gewoon ook al aan had.

Dat is toch hardcore!
 
Dat dacht ik ook toen ik het typte.
 
eduardjanssen zei:
Damn kun jij twee dingen tegelijker tijd? Of misschien zelfs wel drie?

Zit Snickers niet te pesten! :mad:
 
Me inhouden om niet teveel setjes van bepaalde oefening te doen vind ik het moeilijkst.
 
Zelda zei:
Me inhouden om niet teveel setjes van bepaalde oefening te doen vind ik het moeilijkst.

dit heb ik ook een tijd gehad, je denkt dat je een spiergroep niet goed heb aangepakt!
maar toen ik mn setjes ging minderen en mn intensiteit omhoog gooide, kwam ik ineens weer van mn plateau af!!
 
hmmm.. inderdaad, altijd worstelen met "meer is beter". (en vooral niet te weinig willen doen)
 
cutten...wat ak 3 x keer mislukt is!!!:mad:
Massa winnen gaat wel snel...helaas geldt dat net voor vet als endo zijnde :sob:
 
het gestructureerde leven zit me wel vaak tegen, wetende dat je eigenlijk al je hele week moet plannen. Ik heb namelijk het gevoel dat ik van nature een meer avontuurlijk type ben. het plannen van de voeding, het meezeulen van de voeding en de tijd die de sport opslorpt geeft me soms vaak het gevoel dat ik een deel van het leven mis. ik zou ook wat meer willen reizen, en andere hobbies bijnemen, maar body building neemt veel te veel tijd in beslag.
Toch zou ik het voor niets in de wereld willen opgeven (misschien voor een lekkere vamp ;) ), maar het blijft toch altijd met ups en downs. ik neem het er gewoon bij en probber het toch niet te obsessief op te nemen, dan train ik gewoon wat langer voor het zelfde resultaat.
 
Back
Naar boven