Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Nou ik kreeg de indruk dat het voornamelijk om moslims ging hoor.

Als ik een vrouw was zou ik 24/7 met mijn pussy spelen

De realiteit is dat aangestaard worden in de gym wellicht verminderd kan worden door minder half-naakt erbij te lopen, maar je lost niks op door gewoon niet te gaan of een skipak aan te doen, want volgens mij word je door meer mensen aangestaard als je met een skipak de gym in komt.
Ik word ook aangestaard. En? Volgens jou moet ik dus gewoon niet naar de gym?

Makkelijke praat.

De realiteit is dat aangestaard worden in de gym wellicht verminderd kan worden door minder half-naakt erbij te lopen, maar je lost niks op door gewoon niet te gaan of een skipak aan te doen, want volgens mij word je door meer mensen aangestaard als je met een skipak de gym in komt.

Makkelijke praat.
Dan hoef je niet veel te veranderen :rolleyes:

Makkelijke praat.
Wat heb jij aan in de gym dushi?

De TikTok hype: de butt lifting legging uiteraard💁🏻‍♀️

Nummer 4 brengt je bijna in hypnose...

Ohhh die laten het wel beter uitkomen. Maar het maakt het niet anders, niet zoals een push up bh doet?

Het gewenste effect wordt sowieso niet bij iedereen bereikt in ieder geval.

IMG_1528.jpeg

Maar sowieso: dan ga je met iemand mee naar huis, trek je je kleding uit en vervolgens sta je daar dan zonder al je attributen. Awkward. Laat het licht dan maar uit🤪

Het gewenste effect wordt sowieso niet bij iedereen bereikt in ieder geval.

Bekijk bijlage 625714

Maar sowieso: dan ga je met iemand mee naar huis, trek je je kleding uit en vervolgens sta je daar dan zonder al je attributen. Awkward. Laat het licht dan maar uit🤪
Precies. Dat is gwn je reinste oplichting. De make up eraf bij sommigen kan al schrikken zijn.

Liever een meid met kleine borsten en draagt ze met trots dan een deceiver. Titties 🥰

Geen kont vind ik eerlijk wel een beetje jammer. Maar dat Kun je moeilijk verbergen , er moet wel wat te liften vallen dan. Of worden daar ook sokken ingestopt?

Laatst bewerkt:
Braziliaanse, spreken niet eens dezelfde taal. Maar details... 😅
Mijn vraag was vooral of royboyiron specifiek een voorliefde had voor Mexicaans schoon of liefhebber van het hele Kontinent. Inmiddels heb ik begrepen dat het niet de landsgrenzen zijn.

(Pun intended en ik weet ook dat Mexico en Brazilie niet op hetzelfde continent liggen.)

Precies. Dat is gwn je reinste oplichting. De make up eraf bij sommigen kan al schrikken zijn.

Liever een meid met kleine borsten en draagt ze met trots dan een deceiver. Titties 🥰

Geen kont vind ik eerlijk wel een beetje jammer. Maar dat Kun je moeilijk verbergen , er moet wel wat te liften vallen dan. Of worden daar ook sokken ingestopt?

En wij ons maar uitsloven in de gym!

Dit zie je overigens ook bij celebrities op de rode loper ed. Je hebt hele stukken van schuim (?) om een lichaam te vormen naar wat dán weer in de mode is. Zelfs neptepels passeren de revue, kijk deze hysterische video maar haha:

En dit is echt niet enkel iets van dit Kardashian tijdperk: heupkussentjes, korsetten, petticoats en ga zo maar door worden al eeuwenlang gebruikt om vrouwelijke vormen te accentueren. We zijn alleen onderweg een beetje het elegantie aspect uit het oog verloren. https://www.modemuze.nl/blog/ondermode-rond-1900

Back
Naar boven