MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Helemaal mee eens. Sommige lui hebben altijd hetzelfde shirt aan maar je ruikt niks, weer andere lui hebben ook altijd hetzelfde shirt aan maar stinken zo hard dat je adem stokt als je t ruikt. Niet normaal.
Meestal heb ik ook dezelfde bovenkleding aan, maar ik heb daar dan ook meerdere van (waarvan 5 in het zwart 😂).
Voor elke dag van de week een schone. 😅

Meestal heb ik ook dezelfde bovenkleding aan, maar ik heb daar dan ook meerdere van (waarvan 5 in het zwart 😂).
Voor elke dag van de week een schone. 😅
Ja maar dat is wat anders en dat kan prima, maar als je een versleten shirt ziet met kenmerken dat het elke keer dezelfde is, dan ook nog die meurgeur om zich heen, dan is 1+1 gewoon 2

Ja maar dat is wat anders en dat kan prima, maar als je een versleten shirt ziet met kenmerken dat het elke keer dezelfde is, dan ook nog die meurgeur om zich heen, dan is 1+1 gewoon 2
Oh ja hoor, die heb je er helaas ook bij.
Vermoedelijk is het slechts bij een enkeling een strategische keuze om anderen op afstand te houden. 😂

Oh ja hoor, die heb je er helaas ook bij.
Vermoedelijk is het slechts bij een enkeling een strategische keuze om anderen op afstand te houden. 😂
Daar zit ook wat in. Misschien heeft diegene speciale deo op die een meur afgeeft juist om anderen op afstand te houden.

Ik zie een gat in de markt, je schoon voelen omdat je altijd schoon bent, maar toch stinken (door Axe Meur) om genoeg space te hebben.

Daar zit ook wat in. Misschien heeft diegene speciale deo op die een meur afgeeft juist om anderen op afstand te houden.

Ik zie een gat in de markt, je schoon voelen omdat je altijd schoon bent, maar toch stinken (door Axe Meur) om genoeg space te hebben.
Overvloedige deo of parfum heeft eenzelfde effect, daar word ik ook niet vrolijk van.

Is al een oud Monty Python grapje: 'my aftershave is called halitosis'.

• Haha
Waarderingen: K82
Dat sommige mensen zon gore walm met zich meedragen . Sportzweet ruikt wat anders als de zure muffe lucht die iemand hier bij zich draagt. Verzorg jezelf gewoon, je bent geen peuter.

Als je onder de brug wilt liggen prima , maar in een openbare ruimte die je deelt met anderen gadverredamme 🤢
Kan ook van medicijnen of verslaving oid zijn. Alcoholisten hebben ook zo'n typisch geur.

Kan ook van medicijnen of verslaving oid zijn. Alcoholisten hebben ook zo'n typisch geur.
Goed dat je dat zegt, wel belangrijk om daar rekening mee te houden, vooroordelen zijn gemakkelijk gemaakt namelijk.

Goede opmerking van je, oprecht.

Kom maar op met die feromonen :eyebrow:
earth skunk GIF by Lil Dicky

Back
Naar boven