AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

We hebben weer zo’n knuppel die enkel met z’n armen breed loopt, z’n onderrug zo hol maakt zodat z’n borst omhoog staat. Binnenkomt met koptelefoon op, nooit iets zegt, en z’n koptelefoon ook zeker nooit af zal doen. Man, is dit de tren of heb ik gewoon een spuughekel aan die gast omdat ie zich zo “profileert” als een grote jongen?
 
We hebben weer zo’n knuppel die enkel met z’n armen breed loopt, z’n onderrug zo hol maakt zodat z’n borst omhoog staat. Binnenkomt met koptelefoon op, nooit iets zegt, en z’n koptelefoon ook zeker nooit af zal doen. Man, is dit de tren of heb ik gewoon een spuughekel aan die gast omdat ie zich zo “profileert” als een grote jongen?
Heb er een naam voor gevonden, het "virtual lats"-syndroom
 
We hebben weer zo’n knuppel die enkel met z’n armen breed loopt, z’n onderrug zo hol maakt zodat z’n borst omhoog staat. Binnenkomt met koptelefoon op, nooit iets zegt, en z’n koptelefoon ook zeker nooit af zal doen. Man, is dit de tren of heb ik gewoon een spuughekel aan die gast omdat ie zich zo “profileert” als een grote jongen?
keek die ook nog eens boos naar iedereen? Anders was ik het :)
 
Gym telkens volgeboekt ook de andere vestigingen en daar betaal ik dus maandelijks voor
 
Als je gereserveerd hebt en binnen bent direct opnieuw reserveren voor de dag erop
Werkt hier waar ik woon ook vaak niet meer. Alles zit nu tot vrijdag al helemaal vol, en wij hebben 4 basic fit filialen in de buurt,
 
Gasten die hun kinderen van onder de 15 meenemen naar de gym en er vervolgens niet op letten
 
Nou laten we zeggen dat het nog geen pubers zijn. Erg jong iedergeval. En die gaan dan overal tussendoor rennen en vliegen
Beetje voetballen enzo. Laat je kind dan lekker thuis.
 
Straks wil je unracken op de squat en staat er zo'n knuppel achter je. Nachtmerries krijg je ervan
 
Back
Naar boven