MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kneusje die ik vraag hoelang die nog moet benchen die vervolgens antwoord 2 setjes nog en vervolgens de heletijd op zijn mobiel zit en rond te kijken.

Uiteindelijk moest ik hem onder de stang helpen het was hem te zwaar. Achteraf me zelf af gevraagd waarom hielp ik hem?
 
Gasten die hun kinderen van onder de 15 meenemen naar de gym en er vervolgens niet op letten
Vaag dit. Je zou denken dat een vader zijn zoon overal meeneemt in de gym en met hem bezig zou zijn
 
Meneertje stond op van de leg curl en besloot naar de blondje te lopen met curves om vervolgens een Babbeltje te houden.

Wat schattig
 

Bijlagen

  • 969B4C80-CE17-438D-B0E4-6187223708F3.jpeg
    969B4C80-CE17-438D-B0E4-6187223708F3.jpeg
    129,3 KB · Weergaven: 235
Laatst bewerkt:
Kale skinnyfatte mannetjes, zoals die racende broertjes of die vent met dat autoprogramma. Maar niet slechts een paar, een heleboel. Heupen breder dan hun schouders, hoge stemmetjes waarmee ze opgewonden gillen en lachen. Onderbreken hun 'set' om te ouwehoeren. Het is een type, een nieuwe soort, een derde sexe?
 
Kale skinnyfatte mannetjes, zoals die racende broertjes of die vent met dat autoprogramma. Maar niet slechts een paar, een heleboel. Heupen breder dan hun schouders, hoge stemmetjes waarmee ze opgewonden gillen en lachen. Onderbreken hun 'set' om te ouwehoeren. Het is een type, een nieuwe soort, een derde sexe?
Teveel hormonen en weekmakers in het oppervlaktewater, teveel gendergedram in de media.
 
Dat er een berg Belgen en mensen die zijn overgestapt van een paupergym lid zijn geworden. Ik heb niets tegen allochtonen, maar een zo'n gast (Turks) is echt iedere dag tijdens z'n sets luidkeels aan het bellen en zegt iedere keer 'werk belt, dus ik moet opnemen'.

Ook zo'n gast met een 100% westers uiterlijk, gewoon Nederlands ogend (beetje Ginger, dus GB/Scandinavië zou nog kunnen), spreekt met een ontzettend accent zoals veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders doen. Why? Is dat gespeeld of echt van nature?
 
Dat er een berg Belgen en mensen die zijn overgestapt van een paupergym lid zijn geworden. Ik heb niets tegen allochtonen, maar een zo'n gast (Turks) is echt iedere dag tijdens z'n sets luidkeels aan het bellen en zegt iedere keer 'werk belt, dus ik moet opnemen'.

Ook zo'n gast met een 100% westers uiterlijk, gewoon Nederlands ogend (beetje Ginger, dus GB/Scandinavië zou nog kunnen), spreekt met een ontzettend accent zoals veel Marokkaanse en Turkse Nederlanders doen. Why? Is dat gespeeld of echt van nature?
1. Er zijn ook soulless in Turkije en de Levant;
2. Een heel leeftijdscohort in sommige sociaaleconomische klassen praat zo heb ik me laatst hier op het forum laten vertellen, straattaal oid.

Overigens heb ik uit eigen observatie vaak het idee dat Marokkanen en Turken helemaal niet zo praten, ook daar is het vaak een deel uit de steden uit bepaalde buurten, de betere en slimmere die kunnen schakelen tussen straattaal en/of etnisch jargon en Nederlands waar je hoogstens lichtjes is tussendoor hoort.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, niet wanneer ik er ben, dat is namelijk ook niet de tijd dat de instagirls trainen.
Lucky bastard.

Ze doen zich voor als hyper mannelijk, maar vallen daarbij meteen door mand omdat het tegenovergestelde zo pijnlijk opvalt. Door nadrukkelijk te beweren vroeger een Harley Davidson te hebben gehad of, terwijl ze ouwehoerend met een kg of 35 pulldowns doen, dat ze in de bouw hebben gewerkt, maken ze het alleen maar erger. Ze lopen alsof er geen botten in hun benen zitten.
 
Laatst bewerkt:
Van Persie, die voetballer heeft ook dat accent. Heel apart.
 
2. Een heel leeftijdscohort in sommige sociaaleconomische klassen praat zo heb ik me laatst hier op het forum laten vertellen, straattaal oid.
Ja, maar ik bedoel niet enkel het taalgebruik (straattaal bevat inderdaad veel woorden van Surinaamse, Antilliaanse, Turkse en Marokkaanse komaf), maar ook echt het accent.

Straattaal is denk ook iets van verbonden willen zijn met groep, ergens bij willen horen / onderdeel van uitmaken, een eigen soort van cultuur. Ook een beetje stoerdoenerij. Voor jongeren en pubers begrijpelijk, maar gedurende adolescentie gaat men doorgaans meer een eigen identiteit ontwikkelen en hoeft dat niet meer zo nodig. Sommige volwassenen blijven hier echter in hangen. Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet waarom iemand van 30 of 40 nog moet praten met woorden als 'wollah', 'eey vriend, je weet toch' en krachttermen als 'kanker-' voor een willekeurig woord.
 
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap niet waarom iemand van 30 of 40 nog moet praten met woorden als 'wollah', 'eey vriend, je weet toch' en krachttermen als 'kanker-' voor een willekeurig woord.
Dat ligt zeker aan jou, maar ook aan mij, ik snap het ook niet. Het lijkt helaas niet minder zeldzaam te worden.

Soms is het heel erg zichzelf een houding geven onder elkaar, veelal zijn ze best in staat tot zinnen.
 
Back
Naar boven