Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Klacht indienen bij eigenaren van de gym, als je t collectief doet wordt hij vast wel er uit getrapt :roflol:

Haha, daarvoor heeft die teveel credits daar believe me. Goed bevriend met eigenaar enzo.

hij is zeker ook luidruchtig aan het praten, sommige mensen voelen zich ongemakkelijk als ze met hem praten of bij hem in de buurt zijn, gaat naast je staan wachten tot je klaar bent met je oefeningen en vragen hoeveel sets je nog moet en is zeker altijd te vinden in de sportschool. als dat zo is, ken ik dat soort figuurtjes wel.

Helemaal correct, altijd luidruchtig. Hij kijkt je ook echt helemaal aan wanneer je binnenloopt, om een groet te ontvangen :roflol:

Die mensen moesten ze gewoon gelijk uit de sportschool trappen..
anders doe je laterail raises naast hem, en stoot je prongelijk aan, bij ze kaak :)

:roflol:! je wordt er echt niet goed van, kerel een bierbuik hebben en komt met slipper en pyama naar de gym om even wat te curlen, side raises en db pressen
 
:roflol:! je wordt er echt niet goed van, kerel een bierbuik hebben en komt met slipper en pyama naar de gym om even wat te curlen, side raises en db pressen

:haha: ja en dan klagen ze maar, ik doe tog elke dag 25 situps maar nog steeds zie ik geen verandering!

Bij ons is er ook rare man, pakt 1 van de kabels van zoon smith apparaat, loopt zowat naar de andere kant van de zaal en doet daar wat rare oefeningen.

Het is gewoon soms 1 groot circus
 
Laatst bewerkt:
Maar boeie snap je punt, je snapt mijn punt.
Deze discussie heeft geen zin en ik heb er ook geen zin meer in + dit is offtopic zoals zoveel in dit topic. :D

Bedankt voor je advies, maar volgende keer op een subtielere wijze zonder iemand te beledigen.
Vergeven en vergeten, zand ervover.

Daar heb jij een punt, subtiliteit ontbreekt het soms nog wel eens aan. Zand erover.

Juist ja, ik geef dan de kortzichtige reacties ;).

Ik ga niet gelijk roepen aan de hand van een paar repleys dat je beter niet met jouw type mensen om kan gaan. Dat is kortzichtig.
 
Die mensen moesten ze gewoon gelijk uit de sportschool trappen..
anders doe je laterail raises naast hem, en stoot je prongelijk aan, bij ze kaak :)

hate to be the grammar nazi maarre what..?!
je bedoeld waarschijnlijk 'per ongeluk'


OT: iemand die een soort tja, hoe zal ik het eens noemen, doet.
op het frame van het squatrek zit een stang, daar legt hij dan zn hielen op.
dan houdt 'ie 'de armen' van het rek vast, althans, daar steunt hij op.
eigenelijk een soort van poging op te dippen met behulp van een bench maar dan dus in het squatrek.

uiteindelijk ligt hij bijna alleen de lucht te nken en verragt 'ie zn polsen, ellebogen en schoudergewrichten.
 
1. mensen die gaan zitten lullen terwijl ze de apparaten bezet houden.
2. mensen die je niet helpen met bankdrukken
3. mensen die geen deo gebruiken
 
1. mensen die gaan zitten lullen terwijl ze de apparaten bezet houden.
2. mensen die je niet helpen met bankdrukken
3. mensen die geen deo gebruiken

als je wilt dat je spotter je helpt om meer reps te kunnen, moet je dat specifiek zeggen. normaal moet een spotter van de bar afblijven tot die terug naar beneden zakt
 
hate to be the grammar nazi maarre what..?!
je bedoeld waarschijnlijk 'per ongeluk'


Klopt, hebt wel eens vaker van dat soort stomme dingen, heb dyslectie dus type het soms letterlijk
 
hate to be the grammar nazi maarre what..?!
je bedoeld waarschijnlijk 'per ongeluk'


OT: iemand die een soort tja, hoe zal ik het eens noemen, doet.
op het frame van het squatrek zit een stang, daar legt hij dan zn hielen op.
dan houdt 'ie 'de armen' van het rek vast, althans, daar steunt hij op.
eigenelijk een soort van poging op te dippen met behulp van een bench maar dan dus in het squatrek.

uiteindelijk ligt hij bijna alleen de lucht te nken en verragt 'ie zn polsen, ellebogen en schoudergewrichten.

Bedoeld of bedoelt?
 
  • Like
Waarderingen: 010
bij ons op sportschool lag een keer de hele wc vol met schaamhaar, iemand had zn kont geschoren ofso de hele bril lag onder

en vorige week zat de hele rand onder met spetterpoep :roflol:

Bij een sportschool waar ik eerst zat scheerde een man zijn schaamhaar (regelmatig) in de douches van de sauna, waar allerlei mensen (inclusief ik) dus gewoon bij waren. En dan lag dat er maar :p ook leuk.
 
Bij een sportschool waar ik eerst zat scheerde een man zijn schaamhaar (regelmatig) in de douches van de sauna, waar allerlei mensen (inclusief ik) dus gewoon bij waren. En dan lag dat er maar :p ook leuk.

Ik had hem wel even een handje geholpen met scheren. :rolleyes:
 
Haat het als ik opgepompt ben en zit te flexxen dat mensen me undercover aanstaren
 
Haat het als ik opgepompt ben en zit te flexxen dat mensen me undercover aanstaren

i know that feel bro

1303105917154.png
 
dat er instructeurs zitten en werken maar geen donder af weten van een squat bijvoorbeeld ..
 
Daar hebben we jou voor, kukipushup.

ja idd maar alsnog ze krijgen betaald .. en ze kunnen je niet eens een goeie squat uitleggen of een deadlift ook vinden ze dat nog eens te gevaarlijk en te blessure gevoelig ..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven