AndroidHealthClinic

Wat vind jij leuker: cutten of bulken? (1 bezoeker)

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Wat vind jij leuker om te doen, de cut of bulk periode?
 
Nog geen cut periode gehad dus de bulk.
 
cutten, als je alle adertjes weer ziet verschijnen meer defenitie enz.
 
Bulk!! lekker vol energie en niet zo strict met je voeding
 
cutten, omdat je dan veel sneller resultaat ziet.

ook qua voeding vind ik een cut veel interessanter.
 
De bulk, geen verplichte cardio voor je eerste maaltijd en gewoon weer melk drinken :rolleyes: Hoewel ik de dubbele porties rijst wel haat:(
 
Clean bulken omdat dat het meest 'normale' is voor mij.
 
Cutten, alle lijnen en aders zien:cool:
 
bulken... lekker voedsel knallen... meer energie gedurende de training
 
Ik heb nog nooit een cut gedaan maar wel anderen ermee geholpen en toegekeken hoe ze leden.. Ik weet nu al dat bulken leuker is.
 
Bulken natuurlijk, lekker mac donalds, chinees, shoarma, pizza, etc hmm heurlijkkkk.
 
Nog nooit echt keihard gebulkt of gecut.
Altijd net boven onderhoud met cleanbulk om vet te voorkomen.
En echt keihard cutten doe ik ook niet, sla het ook menig jaar over omdat ik kracht belangrijker vind dan super droge look.
Lekker door cleanbulken all year long !! :p
 
Dirty bulken. cut nu 4 weken en heb het helemaal gehad hehe. Jammer dat ik ng minimaal 2 a 3 weken moet.
 
Bulken offcourse... Veel eten, niet zo strict zijn op je voeding, veel energie, krachtgains,...

Cutten suckt big time op het resultaat na...
 
Allebei even leuk.

Met bulken voelt het super als ik "groter" groei (ondanks het toenemende vetpercentage) en kan ik wat losser met voeding omgaan.

Cutten is ook lekker, omdat ik dan helemaal los kan gaan op cardio (ondanks dat anderen daaar een hekel aan hebben) en de transformatie die je lichaam doormaakt (definitie/zichtbare aderen/smaller koppie)
 
Clean bulken.

De kunst om er continu, jaar in jaar uit met een redelijk laag vet% goed bij te staan.
Tegelijkertijd toch ook gestaag progressie blijven maken qua kracht&groei.....
 
Zit er een beetje tussenin.
Bulken is het lekker dat je veel kan eten en je progressie maakt in kracht/massa, geen honger en je voelt je sterker.

Bij cutten is het fijn dat je zo snel progressie maakt en dit zie je een stuk sneller in de spiegel.
Voor mij is het ook makkelijker erg clean te eten in de cut, terwijl ik in de bulk vaak toch regelmatig "cheat". Daarnaast doe ik tijdens de cut ook een aantal cardio sessies wat betekent dat ik gewoon een stuk meer aan het trainen ben.
Dit bij elkaar geeft gewoon een gedisciplineerder gevoel aan de cut wat ik wel fijn vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven