AndroidHealthClinic

Wat vind jij leuker: cutten of bulken? (1 bezoeker)

Wat vind jij leuker: cutten of bulken?


  • Totaal stemmers
    710

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
cutten is chiller voor je uiterlijk, maar bulken blijft toch het makkelijkst IMO.

Is opzich een fout die veel mensen maken. Want met bulken moet je VEEL harder trainen. Maar dat doen er maar weinig.
 
Is opzich een fout die veel mensen maken. Want met bulken moet je VEEL harder trainen. Maar dat doen er maar weinig.

Dus, dan klopt mijn zin gewoon.
 
Is opzich een fout die veel mensen maken. Want met bulken moet je VEEL harder trainen. Maar dat doen er maar weinig.


maar bij beide wil je toch gewoon hard gaan op je training? Ik tenminste wel..
 
maar bij beide wil je toch gewoon hard gaan op je training? Ik tenminste wel..

Jawel maar je moet het ook weer niet te gek maken als je op lowcal zit, daarnaast zal je toch niet echt gainen in je cut.
 
Heb nog nooit gecut :D Zal er pas van komen als ik de 100KG aantik :) Denk wel dat ik Bulken leuker vind, want ik ben gek op eten :meal:
 
Doe het allebei even lief of juist niet. Als ik een tijdje cut en kracht loopt iets achteruit denk ik beeeeeh wil weer bulken.

Ben ik aan het bulken en kom ik wat kilo's aan denk ik mweeeeh wil snel weer cutten.

Als ik moet kiezen ? Bulken.
 
Ik had gestemd op 'ik heb nog nooit een cut gedaan', maar ik nu denk ik toch dat cutten leuker is, afgezien dat je dan minder mag eten. :D Bij cutten zie je tenminste dat je wat spieren hebt. Maar het is wel moeilijker vol te houden, met zo'n streng voedingsschema. Aan de andere kant, ik heb ook nog nooit een echt goede 'clean' bulk gedaan met een voedingsschema. In mijn bulk van afgelopen winter keek ik alleen naar of ik genoeg kcal binnen kreeg en had ik een paar shakes per dag dus ging ik er maar vanuit dat ik genoeg proteine binnen kreeg. Dat wordt deze winter wel anders en dan verwacht ik ook dikke resultaten. :D
 
Laatst bewerkt:
Cutten is leuker als je voor de spiegel staat.
Bulken is leuker als je aan tafel zit.


and Vice Versa
 
Haha perfect verwoord!
 
Ik ga liever Bulken, ik houd van eten en daarnaast hoef je iets minder op te letten wat je eet.

Ga deze zomer voor het eerst cutten met het doel om meer gedefinieerd te worden... probeer nu al op onderhoudsniveau te blijven eten maar bevalt me nu al niks.
 
Ik zou eerlijk niet weten of een cut leuker is aangezien je voeding veel strikter is, maar niet te vergeten dat je tijdens je bulk ook niet lukraak alles gaat zitten eten.
 
Bulken, natuurlijk :P
 
'k hou te veel van vlees dus bulk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven