XXL Nutrition

wat vind jij not done in de omgang met jongens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Zulke foto's maken:
 
Arnoldfan, wil je ons wat zeggen?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Arnoldfan, wil je ons wat zeggen?

ik weet dat je graag had gehoord dat ik gay was zodat je achter me aan kon maar ik moet je teleur stellen.ik wil dus niks zeggen.dit is hetzelfde topic als de andere alleen dan met jongens.:p:D
 
Een piemul in mijn bibs.
 
Arnoldfan is een beetje gay
 
ik weet dat je graag had gehoord dat ik gay was zodat je achter me aan kon maar ik moet je teleur stellen.ik wil dus niks zeggen.dit is hetzelfde topic als de andere alleen dan met jongens.:p:D


Zeg maar eerlijk, je houdt wel van een snikkel op zijn tijd.
 
sorry eric sorry , verder zoeken voor jou en gorillor.dit topic heeft niks met gay's te maken.dat 80 % hier gay is en meteen mij uitmaakt voor gay geeft aan dat veel mensen hier komen om naar geposte beentjes te kijken van kerels ( mensen die altijd naar fotos van benen vragen als die niet gepost worden) voor mij is het not done om in de > post je fotos < sectie te kijken alleen omdat je geilt op de kerels hier.je moet uitkijken hier met hoe je een zin precies typt want die vuile homo's hier halen er altijd wel weer wat uit.om maar ff op het gay in te gaan omdat jullie er allemaal over beginnen.
 
Deze thread zegt genoeg, Arnoldfan.
 
Deze thread zegt genoeg, Arnoldfan.

zoals ik hierboven al poste.ga niet nog een keer uitleggen voor de mensen die het niet gegrijpen.;)
 
We weten genoeg, Arnoldfan.
 
sorry eric sorry , verder zoeken voor jou en gorillor.dit topic heeft niks met gay's te maken.dat 80 % hier gay is en meteen mij uitmaakt voor gay geeft aan dat veel mensen hier komen om naar geposte beentjes te kijken van kerels ( mensen die altijd naar fotos van benen vragen als die niet gepost worden) voor mij is het not done om in de > post je fotos < sectie te kijken alleen omdat je geilt op de kerels hier.je moet uitkijken hier met hoe je een zin precies typt want die vuile homo's hier halen er altijd wel weer wat uit.om maar ff op het gay in te gaan omdat jullie er allemaal over beginnen.
Een keyboard warrior die niet eens fatsoenlijk zinnen kan typen, moet niet erger worden hier.
 
lolfokkinggayownedarnoldfangadiamondindereetnemenofzokunjehemontmaagden
 
En dan ook nog zijn gayness ontkennen, komt zeker uit zo'n gereformeerd gezin waar homo zijn een doodszonde is.
 
het verkapt Ik-droom-wel-eens-van-jongetjes-topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven