AndroidHealthClinic

wat vind jij not done in de omgang met jongens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkapt ik-ben-IRL-al-uit-de-kast-maar-outen-op-dbb-is-nog-een-stap-te-ver topic :verneder:
 
:roflol:
 
Big-T maar eens vragen of er mogelijkheid is voor een nieuw sub forum genaamd:

Gay Corner , zullen aardig wat heren zich vermaken :D
 
:roflol:
 
Big-T maar eens vragen of er mogelijkheid is voor een nieuw sub forum genaamd:

Gay Corner , zullen aardig wat heren zich vermaken :D
Haha na het Gare Hanen Hok nu ook het Gay Hanen Hok :roflol:
 
nee , omdat ik ook een leven heb buiten dit wat jullie dus niet hebben.het enige wat ik snij is jou keel swa :roflol:



Is allemaal heel origineel en nog nooit als argument gebruikt dat 'ik heb een leven en jullie niet' maar je bent vaker online dan de gemiddelde dbb'er en je hebt ongeveer 2000 berichten (van zeer hoog niveau, dat wel) geschreven in een jaar tijd.

Je bent 18 jaar. Toen ik 18 was was ik op de vrijdagavond of m'n vriendinnetje van jetje aan het geven of me de klere in aan het zuipen met m'n maten.
 
Is allemaal heel origineel en nog nooit als argument gebruikt dat 'ik heb een leven en jullie niet' maar je bent vaker online dan de gemiddelde dbb'er en je hebt ongeveer 2000 berichten (van zeer hoog niveau, dat wel) geschreven in een jaar tijd.

Je bent 18 jaar. Toen ik 18 was was ik op de vrijdagavond of m'n vriendinnetje van jetje aan het geven of me de klere in aan het zuipen met m'n maten.

het is ook maar een uitzondering dat ik de hele vrijdagavond op dbb zit.normaal doe ik ook wat anders.en ik zei niet dat jij geen leven heb.je bent de intelligentste gast of dbb.ik heb heel veel respect voor je.je kan zelfds zien dat ik 2000 post in een jaar hebt.niks meer dan respect voor je.heel leuk voor jou ook dat je op je 18e lkkr zat te zuipen om vrijdagavond.dat is ook af te lezen op je lichaam.nee flauw grapje :P maar ik ga soms zuipen en vanavond heb k niet veel te doen dus beetje computeren.
 
Ja, dan ben je vrij, dan is het weer een uitzondering op een vrijdag avond.


Get a life.


Overigens is het nog best lastig om jouw schrijfseltjes te lezen, pijnlijk lastig zelfs.
 
Ja, dan ben je vrij, dan is het weer een uitzondering op een vrijdag avond.


Get a life.


Overigens is het nog best lastig om jouw schrijfseltjes te lezen, pijnlijk lastig zelfs.

haha get a life ook al zon flauw grapje.
 
Hehe heerlijk he, de drang om uit te gaan op vrijdagavond. Waarom? iedereen doet het, dus het hoort zo:orly::yarly:

Mensen beseffen niet dat andere mensen zich ook thuis kunnen vermaken achter de computer, tv of whatever. Als je op vrijdagavond thuis zit, ben je een miet, zeker als je jong bent. Nee, als je 25 bent geweest dan is het gewoon toegestaan, dat is normaal.

Ben overigens zelf niet elke vrijdag thuis, maar af en toe wel. Vanavond thuis gebleven voor ''de lama's'' nou prima toch? Als ik me daar mee kan vermaken, of heb ik dan geen leven? Omdat ik niet uit ben geweest, haha.
 
Ik zit hier heel suf te studeren afgewisseld met een beetje fora lezen op het internet terwijl de televisie op de achtergrond naast mijn toetsenbord voor wat geluid zorgt. M'n vriendin ligt knock out op de bank dus ook die hoef ik niet te vermaken :)

Uitgaan doe ik niet veel meer, heb 't wel gezien. Mischien 1 maal in de twee maanden ofzo. Ik train tegenwoordig ook op op de zaterdagochtenden.
 
Ik zit hier heel suf te studeren afgewisseld met een beetje fora lezen op het internet terwijl de televisie op de achtergrond naast mijn toetsenbord voor wat geluid zorgt. M'n vriendin ligt knock out op de bank dus ook die hoef ik niet te vermaken :)

Uitgaan doe ik niet veel meer, heb 't wel gezien. Mischien 1 maal in de twee maanden ofzo. Ik train tegenwoordig ook op op de zaterdagochtenden.

k ook op zaterdagochtend.
 
Ik zit hier heel suf te studeren afgewisseld met een beetje fora lezen op het internet terwijl de televisie op de achtergrond naast mijn toetsenbord voor wat geluid zorgt. M'n vriendin ligt knock out op de bank dus ook die hoef ik niet te vermaken :)

Uitgaan doe ik niet veel meer, heb 't wel gezien. Mischien 1 maal in de twee maanden ofzo. Ik train tegenwoordig ook op op de zaterdagochtenden.

Ik hoef geen verslag van je avond:D

Ik zeg gewoon dat andere mensen ook zo kunnen zitten op hun vrijdagavond, en dat je daar niet perse 25+ voor hoeft te zijn;)
 
He trutjes , wanneer is de release datum van de DBB Gay Online Ruckmarathon?

Allemaal klaarkomen op een bak met pinda's en degene die het laatste klaar komt moet de bak leegvreten. :cool:
 
Daarom, zolang je je maar vermaakt, niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven