AndroidHealthClinic

Wat vind jij top in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

010

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
1.313
Waardering
56
Als positieve tegenhanger van het 'Wat vind jij irritant in de sportschool' topic!

Ik trap af:

- De hardcore sfeer
- Dat mensen na diverse waarschuwingen (briefjes in hun jas en persoonlijk aangesproken worden) weggestuurd worden om hun stank die ze verspreiden
- De begeleiding die bestaat uit echte liefhebbers/kenners van de sport
- Dat de gym om de hoek is bij mijn huis (god heeft het zo gewild!)

Edit: de muziek (50 cent, Dr. Dre, uptempo house en dan op redelijk geluidslevel)

Next!

:) 010
 
Laatst bewerkt:
Het grijze tapijt.
 
De chick achter de bar
 
Als positieve tegenhanger van het 'Wat vind jij irritant in de sportschool' topic!

Ik trap af:

- De hardcore sfeer
- Dat mensen na diverse waarschuwingen (briefjes in hun jas en persoonlijk aangesproken worden) weggestuurd worden om hun stank die ze verspreiden
- De begeleiding die bestaat uit echte liefhebbers/kenners van de sport
- Dat de gym om de hoek is bij mijn huis (god heeft het zo gewild!)

Next!

:) 010
Lijkt me best wel vernederend.

On topic:
als positieve tegenhanger van de 'fitnessboys met goede voornemens' kan ik erg genieten van de chicks met goede voornemens;)
 
Ik vind het top dat ik met mijn abbo op 3 verschillende locaties kan trainen!
 
Epic muziek, tina turner met private dancer onder andere.
 
- Veel mogelijkheden bij onze sportschool om te variëren.. hoewel sommige essentiële dingen weer ontbreken als een pecdeck of een t-bar..
- Verdr vind ik het chick en milf gehalte bij ons wel oke.. :)
- Veel mensen leren kennen, veel bekenden.
- Met een btje aandringen kan ik misschien nog extra accessoires als stangen voor elkaar zien te krijgen, aangezien de clubmanager een goeie bekende van mij is en ik 9 maanden afstudeerstage heb gedaan bij de sportschool.
- Belachelijk goedkoop all-inclusive abonnement (wel voor 2 jaar), maar ben voorlopig niet van plan om weg te gaan omdat ik nog goed vooruit kan.. :)
- Jaar geleden verbouwd en 80% nieuwe apparatuur neergezet, waaronder hammer strength

dat was het wel weer ff
 
- Veel mogelijkheden bij onze sportschool om te variëren.. hoewel sommige essentiële dingen weer ontbreken als een pecdeck of een t-bar..
- Verdr vind ik het chick en milf gehalte bij ons wel oke.. :)
- Veel mensen leren kennen, veel bekenden.
- Met een btje aandringen kan ik misschien nog extra accessoires als stangen voor elkaar zien te krijgen, aangezien de clubmanager een goeie bekende van mij is en ik 9 maanden afstudeerstage heb gedaan bij de sportschool.
- Belachelijk goedkoop all-inclusive abonnement (wel voor 2 jaar), maar ben voorlopig niet van plan om weg te gaan omdat ik nog goed vooruit kan.. :)
- Jaar geleden verbouwd en 80% nieuwe apparatuur neergezet, waaronder hammer strength

dat was het wel weer ff
???
 
Met mijn abbo kan ik ook meedoen aan allerlei groepslessen, spinning, kickboxen, judo etc.
en het is in de buurt;)
 
Damn right :thumbup:

[Link niet meer beschikbaar][/URL]

zo'n kreng, neem aan dat je die wel kent..
we hebben wel een fly apparaat, maar vind die met ellebogen op kussentjes fijner
wij hebben er ook een..technogym isotonic..is aan vervanging toe, gaat een stukje stroef en een stukje soepel.
 
De mee-eters in mijn neus uitknijpen als er niemand is.
De stoere blikken in de spiegel.
 
Bijna niemand gebruikt het squatrack, ik kan er de hele dag in blijven trainen.

En het personeel laat me altijd met rust
 
de sauna
het turksstoombad
de spinning en kickbox lessen
en de massage stoel
met buikspier oefeningen op de tennisbaan uitkijk
en dat lekkere wijf in het horeca gedeelte
en als ik na de training lekker een tosti zit te eten en na volleybal chicks kan kijken
 
de sauna
het turksstoombad
de spinning en kickbox lessen
en de massage stoel
met buikspier oefeningen op de tennisbaan uitkijk
en dat lekkere wijf in het horeca gedeelte
en als ik na de training lekker een tosti zit te eten en na volleybal chicks kan kijken
waar train jij?
 
Back
Naar boven