XXL Nutrition

wat vind jij van de bodybuilding 'lifestyle' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat purple zegt. Als je iets maar lang genoeg doet en in een regelmaat word het een automatisch iets

Het is gaat gewoon zoals het gaat en je raakt er aan gewend en het kost geen extra moeite meer. Ik vind het eten ook niet moeilijk om vol te houden mede doordat ik 1 dag in de week er meestal lak aan heb.
(vanaf zaterdag uur of 1300u tot zondag uur of 1300u en dan weer "opletten" zo krijg ik na het trainen van vrijdag avond nog tot zaterdag voldoende voeding binnen en dan wat onregelmatiger en ander voedsel en vanaf zondag middag weer bouwstenen/energie opdoen voor trainen maandag avond)

Ik eet wel gezond en soms een keer een frietje (hoe ranzig het eigenlijk vaak ook is) maar de boog kan niet altijd gespannen zijn en op die manieren houd je het makkelijker vol.

Soms heb ik geen zin om paar uur van vast patroon af te wijken maar ik weet dat als ik het niet doe dat ik woensdag onwijs trek krijg in een broodje hamburger als ik in de kantine kom met mijn tonijn/pasta..
 
je hebt overal eten denk ik altijd. als ik uit ga drink ik bier(met mate, niet tot kotsen toe zat) maar dat doe ik voor mezelf, heb het wel gehad met uber zat zijn. gewoon aangeschoten vind ik leuker. opstap heb je kebab, pizza, friet, frikandellen! als je ergens heen gaat hebben ze daar ook wel eten of een shell of een supermarkt of op het station een kiosk of AH. geen problemen dus voor mij..

ik ben dan ook geen bodybuilder ofzo dus dat maakt de dingen ook makkelijker ;)

Ja idd zo is het. Ik probeer ook altijd men eten letten, voedingsschema enzo dus. Maar je kan het gewoon niet altijd 100% volgen. Vooral als student niet :)
Er is altijd iets te eten, maar meestal niet het juiste. Maar het is beter dan niks eten dus doe ik het zo maar. Dit resulteert dan wel weer in een langere cut omdat ik op termijn dikker word :D

Maar ja .. je kan je leven niet laten domineren door je eetschema imo
 
niet weggaan om niet te kunnen eten ofzo vind ik persoonlijk bullshit, behalve als je echt een prof bb wil worden ofzo.. je leeft maar 1x ..
 
En waarom zou je niet kunnen eten als je weg bent?

Koop wat maaltijdvervangende repen en neem er 1 of 2 mee als je op stap gaat... Als je dan ergens blijft crashen heb je tenminste en een goede midnightsnack en een goed ontbijt binnen. Ok, de vitaminen zijn meestal wel ver te zoeken in die zaken, maar je hebt tenminste de bouwstenen binnen, niet?
 
Voor mij is het eten/trainen 100% routine dus 't kost me geen moeite. Ik voel me ook relaxter bij een zekere regelmaat. Maar ik schiet ook absoluut niet in de stress als ik een dag wat minder binnen krijg of juist een dag alleen maar junk eet. Zolang het over de grote lijn maar goed zit. Sommige mensen hier voeren 't veel te ver door en zijn ieder moment bang catabool te worden. Zo'n vaart loopt 't niet.
 
Ik zie er eigenlijk niet zo van af,ik eet alleen dingen die ik lust en zie er niet van of om vette dingen(die ik vroeger dagelijks at) te laten staan.Soms is het idd wel gekkenwerk om altijd je maaltijden te plannen en in uren te denken,maar dat heb ik er wel voor over eerlijk gezegd...
Alcohol probeer ik zoveel mogelijk te beperken,heb er toch niet zo'n overdreven behoefte aan,een keer op een weg kan het wel smaken,maar that's it...
 
ik plan alles van te voren.. maak alles klaar en mis geen maaltijden.. als je iets echt graag wilt moet je daar nou eenmaal wat moeite voor doen!

Ik ga wel vanaf zaterdag 3uur van me dieet af en dan begin in zondag weer.. al hoewel ik deze maand dat niet ga doen en puur strikt ga eten

oja ik voel me 10000000x beter met deze life style dan de life style met slecht eten,drugs,roken en drank.
 
Ik was vroeger ontzettend obsessief bezig, werd gek als ik niet kon trainen of dat er geen pindakaas,kipfilet of tonijn in huis was.
Gelukkig ben ik m'n gf tegengekomen, en sindsdien ben ik meer gaan relativeren, eerst leven dan krachttrainen en vechtsporten.
 
Ik ben vrij extreem naar de 2 uitersten toe. Periodes train ik helemaal niks, eet ik bijna niks en gebruik ik een shitload aan drugs en ga ik geregeld uit, tot mijn lichaam er niet meer tegen kan. Andere periodes volg ik vrij strikt een BB-lifstyle. Ik zou de BB-lifestyle wel niet altijd vol kunnen houden maar ik zou de periodes dat ik de BB-lifestyle volg wat willen opdrijven en de tussenperiodes wat willen temperen.

Gelukkig win ik tijdens mn trainingsperiodes bijna altijd meer als wat ik achteraf verlies, maakt het eenvoudiger om de draad telkens weer op te nemen, toch wel een soort van stimulans. Maar eerlijk gezegd boeien spieren me weinig, ik volg de lifestyle om de lifestyle. De extra spieren zijn makkelijk om bepaalde chicks te scoren, maar of ik het echt essentieel vind; nee.
 
die bb lifestyle is bs....

De top BB'ers leven zelfs niet zo....
veel van die gasten zuipen er op los en gebruiken dope... echte fuifnummers..
sommige trainen maar 3 dagen per week...
ze gaan naar de MC...

Ze kunnen dat allemaal omdat ze toch vol chemische middelen zitten...

Veel mensen willen natural hun droom fysiek bereiken en denken dat ze dit gaan bereiken door zo strikt op de "regels" letten... echt monniken werk...

Zorg gewoon dat je voldoende eet, genoeg slaapt en met plezier gaat trainen... dan krijg je wel eem mooi lichaam...

Respect voor de mensen die om de 3 uur eten, minstens 8 u slapen en niet drinken enz..
Maar het gaat echt niet zoveel verschil maken hoor...

Het moet allemaal leuk blijven, je moet niet leven om je lijf, gebruik je lijf om te leven....
 
die bb lifestyle is bs....

De top BB'ers leven zelfs niet zo....
veel van die gasten zuipen er op los en gebruiken dope... echte fuifnummers..
sommige trainen maar 3 dagen per week...
ze gaan naar de MC...

Ze kunnen dat allemaal omdat ze toch vol chemische middelen zitten...

De top zijn Ronnie en Jay. Laat die nou net wel zo leven. En het merendeel leeft gewoon redelijk strikt. Er zijn wat uitzonderingen maar die heb je op elke regel.
 
die bb lifestyle is bs....

De top BB'ers leven zelfs niet zo....
veel van die gasten zuipen er op los en gebruiken dope... echte fuifnummers..
sommige trainen maar 3 dagen per week...
ze gaan naar de MC...

Ze kunnen dat allemaal omdat ze toch vol chemische middelen zitten...

Veel mensen willen natural hun droom fysiek bereiken en denken dat ze dit gaan bereiken door zo strikt op de "regels" letten... echt monniken werk...

Zorg gewoon dat je voldoende eet, genoeg slaapt en met plezier gaat trainen... dan krijg je wel eem mooi lichaam...

Respect voor de mensen die om de 3 uur eten, minstens 8 u slapen en niet drinken enz..
Maar het gaat echt niet zoveel verschil maken hoor...

Het moet allemaal leuk blijven, je moet niet leven om je lijf, gebruik je lijf om te leven....

Ben het niet helemaal eensch met hetgeen je zegt over pro's, maar de boodschap is zeer goed!
 
De top zijn Ronnie en Jay. Laat die nou net wel zo leven. En het merendeel leeft gewoon redelijk strikt. Er zijn wat uitzonderingen maar die heb je op elke regel.

Met top bedoel ik +- de 20 beste BB'ers.
 
Ik probeer gewoon van mijn leven te genieten. En in mijn leven zitten nou eenmaal voldoende eiwitten.
Ik probeer gewoon de meeste fastfood aan de kant te zetten. Ik vind wel dat ik 1 keer in de maand mag toegeven aan fastfood, maar dan is het de volgende dag wel weer raak in de sportschool:D
Maar opzich gaat het vanzelf, ik heb hoef geen moeite te doen om fastfood e.d. af te slaan. Ik weet namelijk waarvóór ik het doe;)
 
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Ik heb het over om de 2 a 3 uur eten, schoon eten. Als je weggaat, eten meenemen. Als je uit gaat voor en direct na het uitgaan eten. Niet te veel alcohol drinken.
Vaak hebben we het gehad over hoe andere mensen hier tegenaan kijken. Dit keer ben ik benieuwd of jij deze lifestyle apprecieert of op de koop toe neemt om groter te worden.
Als ik eerlijk ben, word ik erg soms wel een beetje chagie van om altijd maar hier mee bezig te zijn. Eventjes spontaan ergens naartoe gaan. Niet wetende hoe lang je daar blijft, of daar blijft pitten of er uberhaupt gegeten wordt, belemmerd mij soms om dingen te doen. Sinds kort heb ik er soms weer schijt aan zoals gisteren en giet mij in het uitgaansleven weer zoals vanouds vol met bier. HEERLIJK! Even geen bodybuilding in mijn systeem en val daarna zonder eten :eek::D in bed. Ik denk soms wtf ben ik aan het doen met eten enzo. **** it, ik ga alleen vreten wanneer ik trek heb en ga lekker genieten en tijd vrijmaken om dingen te ondernemen.
Ik vind het toch moeilijk om deze 'lifestyle' te combineren met het leven buiten. Het vergt toch veel consessies en aanpassingen. Ik ben net thuis en kon het weer niet laten om snel toch maar een maaltijd met rijst en kip klaar te maken :o
Laterz

heeft iedereen wel lijkt me.soms moet je gewoon even een kort pauze nemen anders word je geak op een gegeven moment.gewoon 3 maandjes de lifestyle en dan een weekje iets minder eten ( geeft je maag ook de tijd om tot rust te komen) en iets minder trainen ( bv in plaats van 4x in de week 2 of 3 x )in het weekend uitgaan en bier drinken.en na die week weer ertegenaan.je moet ook soms plezier kunnen maken.
 
Met top bedoel ik +- de 20 beste BB'ers.

Alsjeblieft de resultaten van vorig jaar:

Jay Cutler USA 12 5 5 22
2 Ronnie Coleman USA 18 10 10 38
3 Victor Martinez Dominican Republic 34 16 16 66
4 Dexter Jackson USA 36 20 19 75
5 Melvin Anthony USA 50 25 26 101
6 Gustavo Badell Puerto Rico 62 30 29 121
7 Toney Freeman USA 68 35 103
8 Markus Ruhl Germany 84 41 125
9 Dennis James USA 96 47 143
10 Gunter Schlierkamp Germany 102 54 156
11 Vince Taylor USA 120 50 170
12 Branch Warren USA 114 61 175
13 Johnnie Jackson USA 130 67 197
14 Darrem Charles Trinidad 148 62 210
15 Troy Alves USA 142 75 217
16 Francisco 'Paco' Bautista Spain 160 160
16 Dennis Wolf Germany 160 160
16 Rodney St. Cloud USA 160 160
16 Ronny Rockel Germany 160 160
16 Mustafa Mohammad Austria 160 160
16 Bill Wilmore USA 160 160
16 David Henry

Voor het overgrote deel toch redelijk strikte jongens niet?
 
Ik leef ook vrij strikt, maar ik leg mezelf weinig tot geen beperkingen op. Als ik ergens blijf slapen, zorg ik vantevoren dat ik eten meeneem of dat ik zeker weet dat daar genoeg te eten is. Niet alleen omdat ik m'n calorietjes binnen wil krijgen, ook gewoon omdat ik een verdomd goede eetlust heb! IK HOU VAN ETEN.

Drinken doe ik sowieso amper, maar ik lust ook wel eens een biertje, kom op zeg!
Wat ik wel vaak merk is dat ik bij het maken van afspraken altijd nadenk over het tijdstip van trainen. Komt het uit, of niet? Het is niet dat ik het er meteen voor zou laten, maar het schiet wel door m'n hoofd.
 
IK HOU VAN ETEN is ook een heel goed gezegd geld ook voor mij
 
Af en toe baal ik er wel eens van ... dat elke keer maar weer moeten eten enzo ...

Begin vooral de laatste tijd steeds meer problemen te krijgen mijn ontbijt naar binnen te krijgen ... bah
 
Back
Naar boven