XXL Nutrition

wat vind jij van de bodybuilding 'lifestyle' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik objectief ben vind ik 't een isolement vergeleken met 'het gewone leven'.

Maar met m'n behoefte aan solitair leven sluit het er prima bij aan.

Zou het niet beter kunnen zeggen :)
 
Ik vind het maar niks.... Gelukkig ben ik nu 'klaar' wat massa betreft, heb veel moeite moeten doen om mijn zeer bescheiden doel van 70kg te halen :p Ik vind het trainen erg relaxed, het eten ook nog wel maar het slapen vind ik echt niks. Voel me gewoon lekkerder als ik 6 a 7 uur slaap. Voorlopig lekker ontspannen leven en wanneer ik zin heb eventueel nog naar de 76 (volgende gewichsklasse)

Overigens respect voor iedereen die er helemaal 100% voor kan gaan! :thumbs:

??? Wie zegt er dat je langer moet slapen dan? Als je aan 6 a 7 uur genoeg hebt hoef je echt niet langer op je bed te blijven meuren hoor.
 
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken. Ik heb het over om de 2 a 3 uur eten, schoon eten. Als je weggaat, eten meenemen. Als je uit gaat voor en direct na het uitgaan eten. Niet te veel alcohol drinken.

dat is vooral waar ik elk weekend weer de mist in ga.

die echte BB lifestyle is niets voor mij, respect voor degene die het kunnen sowieso. ik ga wel gewoon gainen op junkfood enzo :D

door de weeks ben ik overigens wel vrij strikt (alleen dinsdag en donderdagavond rag ik gewoon naar binnen waar ik trek in heb), en dat is inderdaad een automatisme zoals de meeste hier zeggen.
 
ja zo lang ik mijn doel maar haal om in in 1 jaar 10 kilo zwaarder (in vvm) te worden vind ik het goed.

alcohol drink ik maar 1 dag in de week ( zaterdag )
junkfood neem ik ook niet zo vaak wel eens in de week beetje chips maar dat moet kunnen ben toch niet van plan pro te worden;)
 
??? Wie zegt er dat je langer moet slapen dan? Als je aan 6 a 7 uur genoeg hebt hoef je echt niet langer op je bed te blijven meuren hoor.

Ik merk gewoon dat mijn spieren beter herstellen als ik 8 tot 10 uur slaap. Nu 6 uur slaap voel ik me mentaal het lekkerst, maar als ik na een zware training na 6 uur weer opsta voel ik me fysiek nog erg zwak.
 
Na 10 uur voel je je echt stabiel, na 6 uur wankel je nog in zekere zin.
 
hahahahaha om sommige replies hier
 
hahahahaha om sommige replies hier
daar ga ik er nog een aan toevoegen! ;)

Over mijn lifestyle:
ik vind het soms best irritant jaa al dat eten en zo. Maar ja, als je aan fitnessen verslaafd ben, dan raak je dat ook aan t eten er van.
Ik kan me eigenlijk niet meer indenken om ongezond te eten. Zodra ik ook maar ies ongezond binnen heb voel ik me de hele dag klote. raar joh!
vroegaaa kon ik echt alles gewoon naar binnewerken, zonder ook maar op m'n vet te letten (bleef hangen rond de 6% ben ik nu achter:eek:, ziek gewoon).

maar nu, ja, nu kna ik niet mer zonder.
Soms wordt ik er wel gek van hur! neem nu feesten. Ik ben gek op clubben (i love escape in a'dam :D YEAH~! ) en ja, dan zit je daar, en weet je dat je spieren eten nodig hebben en zo, je zit nooit rustig! altijd maar voor brandstof zorgen en zo. maar ja dan... dan gebeurt het!
BOOM
de vraag: blijf je slapen..?
ik denk WTF?! NEE! ETEN, M"N EET RITME IS DAN NAR DE !@#)(#! NO WAY!
en toch doe k het! volgende dag voel ik me nie best, maar wel lekker, omdat ik weer ben blijve pitte.
beetje dubbel gevoel altijd.

Maar ja, als je dan kijkt wat je er voor terug krijg, nou dan bedank ik het maar al te graag:D de BB lifestyle:cool:

YEAH! GO BB!
 
Wat training betreft neig ik steeds meer richting powerlifting, verbeteren van de grote drie of in ieder geval m'n lichaam shapen op basis van de grote drie. Ik voel wat betreft lifestyle amper verwantschap met BB.
 
Hmmm ook al ben ik nog een kleine jongen ik ben wel redelijk strict in mijn voeding/rust patroon. Moet en zal altijd minimaal 6 uur slapen (liefst 8) en moet en zal elke 3 uur toch wel wat eten.

probleem is dat het gewoon soms niet lukt en ook al zal ik niet meteen katabool worden o.i.d., ik merk gewoon van mezelf dat ik pissed off word ook al is er geen directe reden toe. Ik had laatst bv ook een training gemist omdat ik iemand me fiets had geleend en m'n hele avond was toen toch een beetje verpest :p. Junkfood heb ik nooit echt gegeten en alcohol drink ik niet dus dat is gelukkig geen probleem. Soms zal ik misschien wel teveel sultana's o.i.d. naar binnen werken maar daar voel ik me dan altijd iets minder schuldig over.

Maar voel me vaak wel belachelijk als ik weer ns de deur uitga met 3 verschillende bakjes.. twee met koolhydraten+eiwitten+veggies en 1 met eiwitten+vetten+veggies..
 
Mijn doel ligt niet om ''super breed'' te worden , of op het podium te staan..
Ik heb geen doel,
Eten doe ik gewoon als ieder normaal mens, echter eet ik alleen wel elke dag een blikje tonijn en savonds een stuk gegrilde kipfilet.

Als ik geen honger heb, ja dan eet ik niet... so what?
Wil ik bier drinken, dan drink ik dat!
Ik train 2-3 keer per week, en als ik geen zin heb, dan ga ik niet.

Je leeft maar 1 keer!

Oja, en hoor ik hier dan wel thuis op het forum?
Jawel! Want ik wardeer de sport enorm, en heb respect voor de echte krachttrainers en Bodybuilder!
Maar om mezelf in die wereld te keren: liever niet ;)
 
Ik merk gewoon dat mijn spieren beter herstellen als ik 8 tot 10 uur slaap. Nu 6 uur slaap voel ik me mentaal het lekkerst, maar als ik na een zware training na 6 uur weer opsta voel ik me fysiek nog erg zwak.

Zeer typisch. 'The mind follows the body' is intussen toch wel gemeengoed in zowel de psychische als de medische wereld.
 
Mijn doel ligt niet om ''super breed'' te worden , of op het podium te staan..
Ik heb geen doel,
Eten doe ik gewoon als ieder normaal mens, echter eet ik alleen wel elke dag een blikje tonijn en savonds een stuk gegrilde kipfilet.

Als ik geen honger heb, ja dan eet ik niet... so what?
Wil ik bier drinken, dan drink ik dat!
Ik train 2-3 keer per week, en als ik geen zin heb, dan ga ik niet.

Je leeft maar 1 keer!

Oja, en hoor ik hier dan wel thuis op het forum?
Jawel! Want ik wardeer de sport enorm, en heb respect voor de echte krachttrainers en Bodybuilder!
Maar om mezelf in die wereld te keren: liever niet ;)

Pure gok, maar ik denk niet dat jij een geweldige fysiek hebt.
 
Mwah ik hou mer verder behoorlijk strak aan de BB lifestyle.. ik zorg dat ik mijn maaltijden op tijd binnen krijg (weekends schuift de hele rataplan gewoon wat op, maar het gaat wel naar binnen) en geen alcohol meer en roken heb ik nog nooit gedaan..

Mijn doel?
Goede bodybuild fysiek bouwen, wedstrijd draaien weet ik nog niet ...
 
daar ga ik er nog een aan toevoegen! ;)

Over mijn lifestyle:
ik vind het soms best irritant jaa al dat eten en zo. Maar ja, als je aan fitnessen verslaafd ben, dan raak je dat ook aan t eten er van.
Ik kan me eigenlijk niet meer indenken om ongezond te eten. Zodra ik ook maar ies ongezond binnen heb voel ik me de hele dag klote. raar joh!
vroegaaa kon ik echt alles gewoon naar binnewerken, zonder ook maar op m'n vet te letten (bleef hangen rond de 6% ben ik nu achter:eek:, ziek gewoon).

maar nu, ja, nu kna ik niet mer zonder.
Soms wordt ik er wel gek van hur! neem nu feesten. Ik ben gek op clubben (i love escape in a'dam :D YEAH~! ) en ja, dan zit je daar, en weet je dat je spieren eten nodig hebben en zo, je zit nooit rustig! altijd maar voor brandstof zorgen en zo. maar ja dan... dan gebeurt het!
BOOM
de vraag: blijf je slapen..?
ik denk WTF?! NEE! ETEN, M"N EET RITME IS DAN NAR DE !@#)(#! NO WAY!
en toch doe k het! volgende dag voel ik me nie best, maar wel lekker, omdat ik weer ben blijve pitte.
beetje dubbel gevoel altijd.

Maar ja, als je dan kijkt wat je er voor terug krijg, nou dan bedank ik het maar al te graag:D de BB lifestyle:cool:

YEAH! GO BB!

Als ik jou was dan zou ik me wat meer bezighouden met Nederlands dan met BB.
 
Ik heb geen zin om op sociaal vlak in te leveren hiervoor, al moet ik wel toegeven dat ik meer een 'remming' voel tijdens bijvoorbeeld bier drinken dan vroeger.
Ben me er uiteraard van bewust dat ik er véél langer over doe om mijn doelen te bereiken dan een volledig toegewijde BB'er, maar dat vind ik niet erg.

Levensgenieter :rocknana:
 
Back
Naar boven