XXL Nutrition

Wat vind jij van de gemiddelde supplementen naam?

Is het onzin?


  • Totaal stemmers
    63
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

marketing 101

Geen idee, vind het anders wel ironisch dat je met een naam zoals 'Pink Magic' totaal niet weet waarover het nu eigenlijk over gaat.

Pas was hier toch nog een nieuweling die bang was om B&F's Anabolic ZMA te gebruiken omdat hij geen anabolen wou nemen. Nu kun je wel lachen om zijn onwetendheid, maar ergens heeft ie wel gelijk, als hij zegt dat die naam in combinatie met die felrode tabletten er niet 'natuurlijk' uitzien...

Goed voorbeeld.

Ik vind het geen onzin, ik koop eerder een supplement met een coole naam dan zo'n simpel huismerk.

Je nickname is dan ook niet voor niets 'swagger'.
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
Lachwekkend.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ball Refill :roflol:
 
Ik vind het wel leuk om te lezen. Ik zelf vind wel de uitstraling van de pot belangrijk. En waarom ik zet alles in de kast en dat moet er wel goed uitzien anders hoef ik het niet. En werking goed kijken naar wat erin zit is belangrijker
 
Tuurlijk is het onzin. Van de huismerken hier, valt de benaming goed mee. Maar van die Amerikaanse merken vind ik het zwaar overdreven.
 
Thermonuclear Cutz - weight loss diet pill
ultra fat burning product, independent lab test have show that
you can burn up to 40000 calories per day using this product as
directed
*warning may cause explosive diarrhea

Small-b-Gone - come in spray bottle - spray on areas that u want to be huge
*warning does not work on genitals, or brain tissue
 
Thermonuclear Cutz - weight loss diet pill
ultra fat burning product, independent lab test have show that
you can burn up to 40000 calories per day using this product as
directed
*warning may cause explosive diarrhea

Small-b-Gone - come in spray bottle - spray on areas that u want to be huge
*warning does not work on genitals, or brain tissue

Epic manufacturer trolling!
 
Ik vind die namen wel grappig en leuk staan op de kast, vooral wanneer je bezoek krijgt, en diegene meteen denk dat je zwaar aan de AAS zit. Waar ik me veel meer aan stoor zijn de overdreven texten bij de productomschrijvingen op webshops.

Ik vind dat ze daar vaak hun geloofwaardigheid mee verzieken, als je bijvoorbeeld bij magnificent leest 40% krachttoename dan denk ik bij mezelf: wat klopt er dan allemaal nog wel op die site?
 
"Betatest" kan je lekker niks van zeggen is toch "beta" pleh PLEH :p
Voor de rest zal het me een worst zijn hoe het heet, als het maar werkt..........

LOL @ "swagger" :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zeker in combinatie met deze afbeelding, lol.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben benieuwd of iemand dit ooit zo genomen heeft,
zijn gekken genoeg :o , plaatje "hey zo moet dat" gnhhhhhhhhhhhhhsnuif...............
 
omg XD dit is ****ing grappig.... swagger pil? ahahahh hoe bedenkje zoiets XD maar goed namen zeggen evenveel als de beschrijving van het product... eigenlijk niets dus. ik vindt het zwaar overdreven en kan me afentoe echt aan irriteren. ook ken ik die guy van de ZMA nog (XD lange discusie met hem gehad :P)
als je maar overal nuclear, anabolic of unhuman aan plakt is het meteen verkocht.
 
Back
Naar boven