Fitness Seller

Wat vind jij van de gemiddelde supplementen naam? (1 bezoeker)

Is het onzin?


  • Totaal stemmers
    63
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.852
Lengte
1m88
Paar voorbeelden:

Twinlab Anabolic Fuel
BCAA

12 Gauge Shotgun
Pré workout booster

Hemo Rage Black Ultra Concentrate
Pré workout booster

Pink Magic
T-Booster


Enzovoorts
 
Ik vind het onzin, maar ik kan er altijd wel om lachen. Zolang je maar goed kijkt wat het precies inhoudt, in plaats van puur op de naam af te gaan, is er geen probleem.
 
Zolang je maar goed kijkt wat het precies inhoudt

+1

Alleen denk ik, afgaand op verschillende topic's en reacties, dat dit niet het geval is. En dat vooral nieuwelingen hier het 'slachtoffer' van zijn. De verkooppraatjes zijn al niet veel beter.
 
naam ziet er altijd wel supervet uit en trekt zeker aan. Maar vaak is het overrated en zit er alleen troep in.. dus idd zkr naar ingedrienten en reviews kijken.
 
't Is ook jammer dat de forum sponsors hier aan meedoen, van Amerikanen verwacht ik niets anders.
 
De namen zijn oké (de namen zeggen me overigens weinig tot niks), maar wat zij vaak claimen te doen is totaal niet oké (te veel wonderen in een pilletje).

Pink magic sounds gay to me. :D

Heb wel op ja gestemd.
 
Laatst bewerkt:
ik koop bijna alleen losse ingrediënten en die hebben iet zo'n spectaculaire naam :P
 
't Is ook jammer dat de forum sponsors hier aan meedoen, van Amerikanen verwacht ik niets anders.

Ik probeer de namen eigelijk altijd vrij gewoon te houden vind die namen die je veel ziet zwaar overdreven. Ik vind dat de naam aan moet geven wat voor product het is.

Echt gekke namen gebruiken wij volgens mij niet..

  • Night Protein
  • All Day Protein
  • Delicious Protein Pancake's
  • Delicious Breakfast
  • Delicious Protein Soup
  • Energize!
  • Advanced Post Workout
  • Whey Delicious
  • Whey Isolaat
  • MultiVit

En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
 
Er zitten wel gekke dingen tussen maar uiteindelijk gaat het om wat erin zit en wat de wetenschap en gebruikerservaringen erover zeggen. Een goed product met een saaie naam die niet verkoopt kan ook niet de bedoeling zijn.
 
marketing 101
 
Namen zijn idd vaak overdreven.. En de (zogezegde) werking van het product al helemaal!

Pas was hier toch nog een nieuweling die bang was om B&F's Anabolic ZMA te gebruiken omdat hij geen anabolen wou nemen. Nu kun je wel lachen om zijn onwetendheid, maar ergens heeft ie wel gelijk, als hij zegt dat die naam in combinatie met die felrode tabletten er niet 'natuurlijk' uitzien...
 
Phuck Fat (Androgenetx).
 
Laatst bewerkt:
Thermal XTC - nutrabolics
Alleen die naam schrikt al af lol... Ik vind dat sommigen echt te belachelijk zijn voor woorden..
 
Purple Wraath (Controlled Labs).
Monster milk (Cytosport).
Anabolic Freak (Pharma Freak).
 
Ik vind het geen onzin, ik koop eerder een supplement met een coole naam dan zo'n simpel huismerk.
 
Hahahhahaha die beschrijving is echt genieten! :D

Genieten geblazen om met zulke grote spieren rond te lopen. Ik ga het gelijk bestellen!

'Plutonium guarantees a brutal muscle pump, a muscle cell strain to the limit and beyond, exorbitant energy, almost inhuman power and a thermo genesis that melts your body fat as if it was in a melting pot. Plutonium floods your muscles with over 100 anabolic building substances.'

Hell yeah. It's time to get big!











































:trollface:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven