MuscleMeat

Wat Vind Jij Van Een Grip Wedstrijd In Nederland? (1 bezoeker)

Wat Vind Jij Van Een Grip Wedstrijd In Nederland?

  • Ik zou meteen meedoen!!!

    Stemmen: 15 25,4%
  • Ik zou misschien meedoen.

    Stemmen: 10 16,9%
  • Ik zou niet meedoen, maar zeker komen kijken!!!

    Stemmen: 3 5,1%
  • Ik zou niet meedoen, maar misschien komen kijken.

    Stemmen: 15 25,4%
  • Geen interesse.

    Stemmen: 16 27,1%

  • Totaal stemmers
    59

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wscorpion

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
1.065
Waardering
4
Maar eens een polletje om eens te polsen wat de belangstelling is bij een gripwedstrijd in Nederland (België e.d. mag natuurlijk ook meedoen ;) ).


Dus post je mening !!!
 
Lijkt me interessant :)
Met de juiste onderdelen kom ik een heel eind in nld :P
 
Eerlijk gezegd.. lijkt me geen zak aan.. :o

Ik zou als het in de buurt was, wel komen kijken.
 
Eerlijk gezegd.. lijkt me geen zak aan.. :o

Ik zou als het in de buurt was, wel komen kijken.

Waarom zou het minder leuk zijn dan bijvoorbeeld een powerlift of strongman wedstrijd?

Ik zou koste wat kost mee doen.
 
Als er een V-bar in zou zitten zou ik meedoen ;)
 
Waarom zou het minder leuk zijn dan bijvoorbeeld een powerlift of strongman wedstrijd?

Ik zou koste wat kost mee doen.

Powerlifting is ook saai om te zien. Gasten bezig zien met stenen, boomstammen en weet ik veel wat allemaal is gewoon leuker dan een paar gasten met grippers/stukken staal en rolling thunders etc IMO.
 
Als de verplaatsing & datum te doen zouden zijn, zou ik vanzelfsprekend meedoen.
 
Maar eens een polletje om eens te polsen wat de belangstelling is bij een gripwedstrijd in Nederland (België e.d. mag natuurlijk ook meedoen ;) ).


Dus post je mening !!!

Heb jij eigenlijk als is de 3 gesloten? Je zat er toen ook een mm ofzo vandaan...
 
Heb jij eigenlijk als is de 3 gesloten? Je zat er toen ook een mm ofzo vandaan...


Jaja, al heeft het wel even geduurd aangezien ik er niet echt veel meer voor gedaan heb.
Ben eigenlijk vorige maand of zo pas weer op dat ding gaan richten en een week of 2 geleden eindelijk gesloten.
Kan alleen nog geen video posten. is momenteel in certificering bij mashmonster.com :cool:

Ik zie in je sig dat jij m ook gesloten hebt, wanneer was dat (ben een tijdje niet meer hier geweest ;) )?
 
Laatst bewerkt:
Netjes!

Wat ze willen voorkomen is dat de jury, 3 man, beinvloed wordt door de meningen van anderen, daarom mag ie nooit geplaatst zijn ;)

Heb je inmiddels ook al andere 3's gesloten / geprobeerd?
 
Nope heb er nog steeds maar 1 ....
 
Powerlifting is ook saai om te zien. Gasten bezig zien met stenen, boomstammen en weet ik veel wat allemaal is gewoon leuker dan een paar gasten met grippers/stukken staal en rolling thunders etc IMO.

Idd
 
Das jammer, anders zou je wat meer zekerheid hebben mbt de ironmind certificering ;)

heb op het gripboard ook gezegd, dat ik eerst deze 3 tns wil kunnen sluiten, dan koop ik een andere 3 tervergelijking
 
heb op het gripboard ook gezegd, dat ik eerst deze 3 tns wil kunnen sluiten, dan koop ik een andere 3 tervergelijking

Ik wil deze zomer ook wel gewoon eens van 3 wisselen... Geen idee wat dat ongeveer zou kosten als we dat via de post willen doen.
 
@ wscorpion: Op hoeveel deelnemers zou je willen uitkomen voor een eerste wedstrijd?
 
@ wscorpion: Op hoeveel deelnemers zou je willen uitkomen voor een eerste wedstrijd?
Denk dat een man of 8 een mooi aantal is ;)

Een gripper versturen binnen NL zal misschien een paar euro kosten. Dat is op zich wel te doen :cool:


@klusmier:
Ik weet het, maar hij woont niet meer in Nederland (Bali) dus dat telt niet meer :D

Ik zal waarschijnlijk mijn RedNail certificering ook bij Marcel Mosterd hebben. denk dat dat de enige persoon in Nederland is die bij IronMind bekend is ;)
 
Wat is er eigenlijk voor nodig om bij IM 'bekend' te zijn? Als jij gecertificeerd bent voor die Red Nail, kun jij dan ook bij anderen certificaties doen/afnemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven