XXL Nutrition

Wat vind jou partner ervan dat je traint en je eetgedrag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb geen vriendin. Ik kreeg wel eens wat commentaar van mijn vrienden die denken dat ik heel de dag alleen maar shakes zit te nemen. Ik probeer het uit te leggen maar dat heeft meestal geen nut. Mij boeit het niet, ik ga door en we zullen wel weten wie over een paar maanden het laatst lacht.
 
Heb ook geen vriendin :)

Ik krijg ook vaak commentaar. Mijn ouders vinden dat ik niet zo groot moet worden, en dat het lelijk is, uit gaat zakken op je 60e enz...

En ze zeggen toch altijd, "van je vrienden moet je het hebben?" :) Die kunnen er soms ook wat van. Zelf voeren ze geen donder uit, want 's avonds na stage/werk zijn ze moe. De ander vindt dat ie genoeg beweegt door het coïtusen met zijn vriendin :rolleyes: Ach ja ze moeten het zelf weten, maar ga dan niet op mij zeuren ;)

Sommigen zijn natuurlijk ook wel enthousiast, en die moeten dan weer even voelen, waarmee ik ook niet altijd even happy ben :mad: :)

We zullen in de zomervakantie wel weer ff zien wie er het beste bijloopt :o :D
 
M´n vriendin vond het aan get begin geen probleem, maar maakt zich nu wel zorgen met mijn "obsessie" voor de sport.. mijn ouders vinden me alleen een beetje geschift maar verder kunnen ze het wel waarderen hehe... vrienden..ja..verschillend.. sommige vinden het goed dat ik het doe en mooi..anderen vinden dat ook, maar zeggen het niet... vroeger zeiden ze altijd "loop niet zo breed".. maar nu kunnen ze er helemaal niet meer omheen en zeggen ze niks meer... opzich al een mooi compliment...

Greetz..
Socrates..
 
Mn vriendin vindt het niet altijd leuk dat ik na t werk bijna meteen weer doorga naar de gym maar ze begrijpt dat het mn hobby is en dat het veel voor me betekend. Dat ik roids gebruik vindt ze onnodig en ze is sowieso fel tegenstander van drugs/dopinggebruik. Mn eetgedrag vindt ze geen probleem.
 
Emile zei:
ik heb geen vriendin. Ik kreeg wel eens wat commentaar van mijn vrienden die denken dat ik heel de dag alleen maar shakes zit te nemen. Ik probeer het uit te leggen maar dat heeft meestal geen nut. Mij boeit het niet, ik ga door en we zullen wel weten wie over een paar maanden het laatst lacht.

Zo is dat :thumbup:
 
ik woon nog thuis en me ouders hebben er geen problemen mee
me moeder maakt zelfs me kip klaar :D
 
BIGTANK zei:
ik woon nog thuis en me ouders hebben er geen problemen mee
me moeder maakt zelfs me kip klaar :D

Mijn mams vergeet nogal s de biefstukjes voor me mee te nemen van de winkel...dat vraagt om drastische maatregelen.

:whip:
 
Momenteel geen vriendin maar de 'vorigen' vonden het geen probleem, zagen het als een dagelijkse inspanning en ontspanning, een rode draad die door mijn leven gaat als 'main thing'! :D
 
Dboll zei:
Mijn mams vergeet nogal s de biefstukjes voor me mee te nemen van de winkel...dat vraagt om drastische maatregelen.

:whip:

jij snapt m :D
 
Ze heeft er geen moeite mee

en ik ook niet :p

Jopie
 
Back
Naar boven