MuscleMeat

Wat vind jou partner ervan dat je traint en je eetgedrag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ik heb geen partner (op me hand na :D ) maar vroeg me af wat jullie partners ervan vinden dat jullie trainen en dieeten!

Mijn moeder vind het abnormaal om veel te eten en een groot lichaam te kweken omdat het niet natuurlijk is. Yeah Right
 
Toen ik begon hadden alleen m;n ouders er last van. Ik had toen pas kort een vriendin. Ik was toen bijna 40 kg. lichter en je kan dus zeggen dat m'n vriendin niet bewust gekozen heeft voor een bodybuilder. Het stuit nog al eens op een discussie e.d. maar er is wel uit te komen....
 
Mijn vriendin heeft graag dat ik traint! Ze vind dat veel beter dan dat ik steeds op cafe zit en bij mijn vrienden rondhang.
 
Mijn omgeving snapt er geen ene zak van. "Al dat eten is hartstikke ongezond!" blablabla en maar zeuren dat ik er zoveel tijd aan besteed. En ook nog die opmerkingen vanne het is nou eenmaal je bouw, je zult nooit breed worden. Ik word er echt pissed off van!
 
hoo, helemaal niet erg, daar mijn toekomstige partner eveneens dezelfde sport beoefent :D
 
Mijn moeder vind dat ik belachelijk veel eet, zit altijd te mekkeren dat het aanrecht weer vol afwas staat en kan het woord proteïne niet meer horen. Mijn vriendin vind het van de eene kant wel leuk, maar vind wel dat ik te overdreven doe. Ach ja, het heeft geen zin om het te proberen uit te leggen aan mensen die nooit een goede 'pump'gevoeld hebben :)
 
Lol, ik heb geen partner maar mijn moeder zit soms wel vervelend te doen :) Dat ik wat meer moet genieten van mijn eten (bvb rijstevlaai, chcocola, voor het slapen 4 saucijzebroodjes)... maar daarmee ben ik gekapt, okay heel af en toe dan. En als ze dan meekijkt op dit forum en ze ziet foto's van gespierde gasten zegt ze: lelijk... om mij een beetje te ontmoedigen. boeiend. 1) ik wordt nooit zo gespierd want ik gebruik geen steroids ofzo 2) het is mijn leven, als iemand niet sport en wel veel 'lekker' eet en nogal gezet wordt dan zegt niemand er wat van maar als je gespierd wordt dan is het plotseling een obsessie ofzow. tegen al die mensen die zo praten: STFU n00b ;)
 
ik denk dat het wel duidelijk is als ik zeg: ben blij als ik het huis uit ben :D
 
Originally posted by DJNRG83
Mijn omgeving snapt er geen ene zak van. "Al dat eten is hartstikke ongezond!" blablabla en maar zeuren dat ik er zoveel tijd aan besteed. En ook nog die opmerkingen vanne het is nou eenmaal je bouw, je zult nooit breed worden. Ik word er echt pissed off van!

Ik weet wat je bedoeld!! Mijn zuster lachte mij vroeger ook altijd uit.. Ze woont nu in Sicilie en heeft me al een jaar niet meer gezien.. Aan de telefoon vroeg ze nog laatst of ik nog altijd bb deed.. Ik zei ja en ze antwoorde daarop: "Ts, doe je dat nog altijd, stop daar gewoon mee ge kunt uw bouw niet veranderen, ge zijt zoals ge zijt.."

:splat: :headbang: :fire:

Bullshit!! Wacht maar af.. Ik vreet, ik train, ik groei.. Ze zullen niet blijven lachen,

moehahaha :evil2:
 
m'n ouders begrijpen er niets van. Mijn vriendin vindt het allemaal wel best en begrijpt het beter omdat ze er zelf ook vrij goed mee bezig is.

Zelfs al zou ze willen dat ik stopte of iets dergelijks, dan zou ze me toch nooit zo ver kunnen krijgen.
DAN GAAT DE ZWEEP EROVER,
GEHOORZAAM VROUWWIJF !

"wat schat ?"
"Ja ik kom eraan"

sorry lui, de vuilniszak staat nog niet buiten.

:D :D :D
 
Originally posted by Bracke


Ik weet wat je bedoeld!! Mijn zuster lachte mij vroeger ook altijd uit.. Ze woont nu in Sicilie en heeft me al een jaar niet meer gezien.. Aan de telefoon vroeg ze nog laatst of ik nog altijd bb deed.. Ik zei ja en ze antwoorde daarop: "Ts, doe je dat nog altijd, stop daar gewoon mee ge kunt uw bouw niet veranderen, ge zijt zoals ge zijt.."

:splat: :headbang: :fire:

Bullshit!! Wacht maar af.. Ik vreet, ik train, ik groei.. Ze zullen niet blijven lachen,

moehahaha :evil2:


Precies, dat gelul hoor ik ook al zo vaak. Vroeger was ik altijd enorm schraal, en mensen hebben dat beeld vaak nog steeds van mij. Zo iemand met van die schrale armpjes en een vette pens die dan tegen mij zegt: jij word toch nooit breed schrale, daar heb je gewoon de bouw niet voor. Pffff, we komen elkaar nog wel eens tegen matje!
 
Originally posted by Rob G



Precies, dat gelul hoor ik ook al zo vaak. Vroeger was ik altijd enorm schraal, en mensen hebben dat beeld vaak nog steeds van mij. Zo iemand met van die schrale armpjes en een vette pens die dan tegen mij zegt: jij word toch nooit breed schrale, daar heb je gewoon de bouw niet voor. Pffff, we komen elkaar nog wel eens tegen matje!

:headbang: :fire: :splat:

A message 2 all ectomorphs: We shall overcome !! :hedbang:
 
Ik kies voor of bb of een vriendin!
dan maar BB :D hehe kheb effuh geen zin in een relatie.
MAar mijn vorige vriendin vond dat ik de BB balangrijker vond dan haar. En heb ik gezegt dat dat ook zo was en toen was het over! :D gelukkig! :p
 
Hahaha, ik vind sowieso dat een vriendin die je de keuze laat maken; BB of vriendin, geen goede vriendin is! Een echte vriendin heeft respect voor je levensstijl! Maar ik heb r ook wel eens discussies over, dat ik bepaalde dingen niet wil doen (bijvoorbeeld bij haar slapen) omdat ik dan niet optimaal kan eten/rusten/trainen. Tja, je moet r wat voor over hebben!
 
Mijn vriendin vindt het allemaal prima, ze gaat 1x per week mee voor de show, dan sport ze nog wat, maar het is meer voor de sauna waar we dan effe induiken. Maar ze vindt het prima dat ik leef zoals ik leef, zolang ik er maar niet zo uit kom te zien als die lui in die blaadjes, dat vindt ze vies..
 
"Moet je alweer schijten?!?!"
"M'n koelkast zit helemaal voor door jouw eten!"
"Al die speciale voeding is super ongezond!"
"Het is eenmaal je bouw, je word toch niet breed"
"Bodybuilding? HAHAHA"
"De woonkamer stinkt naar ei!"
"Die sport van jou kost veels te veel geld"
"supplementen? zijn dat anabolen?""
"Als je later een jaar of 60 bent heb je een uitgezakt lichaam"
"Je hebt een adonis complex"

etc etc.
Vul maar aan :D
 
Originally posted by Rob G
Hahaha, ik vind sowieso dat een vriendin die je de keuze laat maken; BB of vriendin, geen goede vriendin is! Een echte vriendin heeft respect voor je levensstijl! Maar ik heb r ook wel eens discussies over, dat ik bepaalde dingen niet wil doen (bijvoorbeeld bij haar slapen) omdat ik dan niet optimaal kan eten/rusten/trainen. Tja, je moet r wat voor over hebben!

Ben ik helemaal met je eens!! :thumb:
Als je zo i zo al meot kiezen van je vriendin tussen bb of haar is het al duidelijk! BB!!!
 
Ik heb vaak dat mijn vrienden zeggen van dat ik toch nooit breed zal, dat ik altijd zo zal blijven. DUS NIET!
 
Meestal komt dit dan ook uit de mond van een gast met een vet% van boven de 20% die zichzelf als 'breed' beschouwd (zien het verschil tussen dik en breed niet zo goed).
 
Originally posted by DJNRG83
"Moet je alweer schijten?!?!"
"M'n koelkast zit helemaal voor door jouw eten!"
"Al die speciale voeding is super ongezond!"
"Het is eenmaal je bouw, je word toch niet breed"
"Bodybuilding? HAHAHA"
"De woonkamer stinkt naar ei!"
"Die sport van jou kost veels te veel geld"
"supplementen? zijn dat anabolen?""
"Als je later een jaar of 60 bent heb je een uitgezakt lichaam"
"Je hebt een adonis complex"

etc etc.
Vul maar aan :D

Juist dit bedoel ik nou precies, mensen die jou gaan vertellen over het lichaam wat wel en niet goed is wat gezond en ongezond is. je word er helemaal gek van
 
Back
Naar boven