XXL Nutrition

Wat vind jou partner ervan dat je traint en je eetgedrag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Idd, ze denken dat ze alles beter weten. en dan nog zeggen dat supplementen anabolen zijn whaha sukkels. Over dit onderwerp kan ik wel uren doorgaan.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik dan de enige die gezegend is?? Een vriendin die zelfs me supps. nog ophaalt op het postkantoor :) die met avondeten apart kookt voor mij, enz..
 
Originally posted by soulreaver
Ben ik dan de enige die gezegend is?? Een vriendin die zelfs me supps. nog ophaalt op het postkantoor :) die met avondeten apart kookt voor mij, enz..

Missch heb jij wel het lot uit de loterij
 
mijn vriendin vind het ook allemaal niet geweldig;
idd gezeur over:
-dat het ongezond is
-dat ik mn lichaam verneuk (ook ivm groeistriemen, etc)

maargoed ik houd van haar dus ik zorg dat ik het niet een probleem wordt, door maar niet veel te eten als ik bij haar ben, etc.
 
Jah dat doe ik dus ook. Maar als je dus veel bij je vriendin bent ga je te veel maaltijden skippen en dat is niet goed. Daarom is het wel een dilemma ooit...
 
Me vriendin heeft er zelfs geen moeite mee dat ik ga kuren, alleen had ze wel zoiets dat ze van het injecteren enzow niks hoeft te zien.. vindt ze maar eng.. ze vindt het allemaal prima.. :)
 
Originally posted by soulreaver
Me vriendin heeft er zelfs geen moeite mee dat ik ga kuren, alleen had ze wel zoiets dat ze van het injecteren enzow niks hoeft te zien.. vindt ze maar eng.. ze vindt het allemaal prima.. :)

Ja, maar dat was ook niet van de een op de andere dag :D
 
Originally posted by DJNRG83
Idd, ze denken dat ze alles beter weten. en dan nog zeggen dat supplementen anabolen zijn whaha sukkels. Over dit onderwerp kan ik wel uren doorgaan.

Ze weten het verschil tussen carbs, eiwit en vat niet eens... :p
 
In t begin was het wennen voor mn vriendin. Ik kreeg wat met haar toen ik zo zwaar aan het dieten was. ze kreeg dus meteen de vuurdoop :D

Maar ze vind het leuk wat ik doe, ook vind ze het mooi. Ze let er zelfs op of ik wel op tijd eet enzo. En ik heb haar laatst verteld dat ik AS gebruik en ook dat vind ze geen probleem.
 
Originally posted by patrick
In t begin was het wennen voor mn vriendin. Ik kreeg wat met haar toen ik zo zwaar aan het dieten was. ze kreeg dus meteen de vuurdoop :D

Maar ze vind het leuk wat ik doe, ook vind ze het mooi. Ze let er zelfs op of ik wel op tijd eet enzo. En ik heb haar laatst verteld dat ik AS gebruik en ook dat vind ze geen probleem.

dan zijn wij beiden gezegend :)

ik doe ook alles in overleg en zij houdt me met beide benen op de grond.. we hebben gewoon de deal dat al as me zouden veranderen, agressiever of weet ik wat dat ze het zegt en dan is het end of story daarmee.. bovendien heeft ze er zelf ook voordeel van, beter als een kerel met een dikke hangpens en vrouwenborstjes..
 
mijn vriendin vind het best zolang ik maar genoeg tijd met haar doorbreng.enne als ik wat wil gebruiken dan weet ze der toch niks van af.wat niet weet wat niet deerd.
 
Mijn vriendin vindt het ook OK.. Ze heeft nooit gevraagd om te kiezen, vind ikzelf ook een domme vraag, maar ja... Moest ze het vragen, dan zou ik toch voor haar kiezen ( en stiekem bb'en )..
Ze wil enkel niet dat ik supplementen neem. "Neen, ge gaat geen rommel slikken, ge zijt goed zo..."

Yeah RIght ... :rolleyes:
 
Geen supplementen, pfff, je vraagt toch ook niet aan je vriendin of ze stopt met het gebruiken van make-up?!
 
vrouwen, je kan beter spieren bouwen
 
Originally posted by Rob G
Geen supplementen, pfff, je vraagt toch ook niet aan je vriendin of ze stopt met het gebruiken van make-up?!

Of de pil :rolleyes:
 
De mijne staat volledig achter mij. Ze wil wel niet dat ik ga kuren voordat wij kinderen hebben. Voor de rest weet ze wel dat ik me goed laat inlichten en ze vertrouwt mijn keuzes. In het kader van, "Achter elke succesvole man ......."
 
Rob G zei:
Meestal komt dit dan ook uit de mond van een gast met een vet% van boven de 20% die zichzelf als 'breed' beschouwd (zien het verschil tussen dik en breed niet zo goed).
:) Erg herkenbaar. Ik kreeg eens de opmerking van iemand die ik al jaren een paar keer per maand ontmoette: "heej, doe jij wat met gewichten?". Net de week ervoor had ik mn PR bankdrukken gezet (185). Dan wordt je toch wel moedeloos. :(
 
om ff on-topic te zijn: momenteel ben ik vrijgezellig, maar ook als ik dat niet ben, blijf ik trainen. Maar aangezien ik maar 3x per week een half uurtje train is dat toch geen probleem. En ik eet ook gewoon normaal en neem geen supplementen. Kan me niet voorstellen dat iemand er bij mij een probleem van zou maken.
 
Mijn vriendin vind het prima. Ze vind het soms wel "vreemd" als ik weer eens aan de kwark ben maarja.......ze vind het wel gaaf dat ik er steeds beter uit ga zien. En wat dat betreft wil ze graag dat ik lekker doortrain.
Inderdaad zien sommige mensen het verschil tussen spieren en vet niet. 'k Kreeg pas geleden ook nog te horen bij iemand van mijn klas " Mhah , ik weet niet of je hem aankan hoor. Hij is best zwaar." JAAAAA , VETKWABBEN JA! ;)
Zijn allemaal een stelletje slappelingen. Gooien en opvouwen die handel! :P
 
Hehe, ik was me kwark aan het maken en een vriend van me was
toevallig op bezoek, hij stond echt raar te kijken. :P
Zegt ie : "Volgende keer maken we er een filmpje van hoe jij kwark al la Jerry maakt" :D

Als ik meisjes uitlegt dat ik gespierd word door het eten en ik ga ff showen
zijn ze het hele eten aspect alweer vergeten. ;) hehehe
 
Back
Naar boven