XXL Nutrition

wat vinden de belgen nou eigenlijk van ons Drugsbeleid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado


De mods sturen de discussie zeg je , dus met andere woorden iets dat niet met hun mening strookt kan eigenlijk niet...
Kan wel, maar het gaat niet over meningen maar over de manier van discuteren.
 
Originally posted by Olimantado


Dat vind ik een slecht systeem. Jullie weten duidelijk alleen maar veel over bb en pl...
Doe zo voort jongen...
 
Originally posted by admin

Kan wel, maar het gaat niet over meningen maar over de manier van discuteren.

En waarom zou een mening nou niet in een gedicht kunnen zitten. De troubadours en de barden gaven op deze manier al hun mening weer al lang voor het geschreven woord zelfs nog maar bestond...
 
Originally posted by Olimantado
En waarom zou een mening nou niet in een gedicht kunnen zitten. De troubadours en de barden gaven op deze manier al hun mening weer al lang voor het geschreven woord zelfs nog maar bestond...
Ja en nu is het 2003 en zijn de regels anders.
 
Bannen jullie dan op IP of op MAC? (enkel uit nieuwsgierigheid hoor!) Maar ik wil me ook eigenlijk een beetje verontschuldigen, ik geef toe dat ik dit weekend een beetje te enthousiast was...
Ik probeer rustig te zijn, maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.... :lifter:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado
Bannen jullie dan op IP of op MAC? (enkel uit nieuwsgierigheid hoor!)

Misschien op irritantheid? :eyebrow:
 
Wees blij oli, vroeger onthoofde ze toch een boodschapper als het nieuws dat ie bracht slecht was.
 
Originally posted by avg
Wees blij oli, vroeger onthoofde ze toch een boodschapper als het nieuws dat ie bracht slecht was.

Dat is wel een goed systeem om de overbevolking een beetje te beperken...
 
Tjah het is maar hoe je het bekijkt. Jouw boodschap (eigenlijk geen echte boodschap maar een gedicht) werd niet op prijs gesteld.
 
Back
Naar boven