Fitness Seller

Wat vinden de Nederlanders nou eigenlijk van Jean-Marie Pfaff??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf vond hem wel beter dan van Breukelen in die tijd !
 
Ik heb met hem samengewerkt om zijn reclame panelen op zijn veld in Turnhout te plaatsen.
Beetje rare kerel om mee te praten, gaf ook de indruk van een beetje dom te zijn... verder wel een grapjas :D
 
De Pfaffs wordt toch elke vrijdag op Nederland 2 uitgezonden, niet? Is ie daar wel een beetje populair?
 
was een goede keeper, en hij heeft een goede zaak (morres (?))
 
zeer goeie keeper...

eikel van ne vent, niet erg slim en bovendien ne dikkenek die probeert 'classy' te doen.

Sam gooris is ne veel leukere vent :D
 
Nouw, Oli, beter dan van breukelen?.... Ik weet het niet, v breukelen was wel de penalty killer, tjah. Maar is hij betere dan Preud 'dHomme..... hoe heet die gozer toch... Vond ik ook wel oke.

heb dat programma nooit gezien btw.....
 
Er schijnt hier een programma over hem te zijn. Waarom ze daar nou de Nederlandse tv mee moeten lastigvallen weet ik niet.;) Heb er verder geen positief maar ook geen negatief bericht over gehoord
 
Originally posted by Floyd
Nouw, Oli, beter dan van breukelen?.... Ik weet het niet, v breukelen was wel de penalty killer, tjah.

Nou Pfaff, beweerde vroeger altijd een onfeilbare truuk ontdekt te hebben om penalty's te stoppen, maar hij zou die pas ergens in deze eeuw openbaar maken.... De laatste tijd zegt hij er wel niet veel meer over...
 
Back
Naar boven