Fitness Seller

Wat vinden jullie belangrijker voeding of slaap?

Meal naar binnen krijgen of toch slapen?


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Okay stel je hebt je laatste maaltijd nog niet binnen maar om deze te eten moet je van 7 uur naar 6 uur slaap gaan. Zou je dan kiezen voor toch nog de proteïnen en calorieën naar binnen krijgen die je nog mist of zou je kiezen voor meer rust??

Vraag me dit echt af, ik persoonlijk ga altijd voor de maaltijd.
 
Slaap zonder voedingsstoffen lijkt mij minder bevordelijk dan andersom.
Daarnaast is één uur minder slaap niet meteen zo'n ramp. Als ik van 8 uur naar 4 uur slaap zou gaan zou ik misschien wel een andere keuze maken..
 
Okay stel je hebt je laatste maaltijd nog niet binnen maar om deze te eten moet je van 7 uur naar 6 uur slaap gaan. Zou je dan kiezen voor toch nog de proteïnen en calorieën naar binnen krijgen die je nog mist of zou je kiezen voor meer rust??

Vraag me dit echt af, ik persoonlijk ga altijd voor de maaltijd.
Ik slaap max 5 uur. naar 6 uur slaap gaan + eten win win :D
 
Een meal hoeft geen uur te duren. Duw een bak kwark en handje noten naar binnen, 5 minuten. Een keer wat minder eten is ook geen ramp.
 
Laatst bewerkt:
Met het ouder worden merk ik dat ik meer heb aan een goede nachtrust (komt zelden voor) dan aan een maaltijd.
 
Eten en dan slapen. Ik slaap niet op honger gevoel.
 
Een meal hoeft geen uur een duren. Duw een bak kwark en handje noten naar binnen, 5 minuten. Een keer wat minder eten is ook geen ramp.
Gaat om t idee nu, als je een ingepland meal naar binnen moet werken due wat groter is
 
In TS zn stelling is het OF eten OF slapen ,niet EN :D
Nee hoor dit is wat ik bedoelde. Je gaat uiteindelijk wel slapen, dus als je eten belangrijk vindt eet je eerst en slaap je dan. Is dus wel goed wat hij zegt
 
Hands down slaap. Wordt blijkbaar niet beseft hoe belangrijk dat is.
Zeker, heb nu laatst een paar keer slaap boven voeding gekozen en voelde me de volgende dag veel beter en prestaties waren hoger.
 
Hands down; slapen. Als ik niet voldoende slaap presteer ik slecht. Zowel op werk als in de sportschool. En voor mijn werk moet ik scherp zijn, kan me niet veroorloven half gaar op werk te komen

dat eten haal je wel weer in als dat nodig is. Zeker als je verder een goed eetpatroon hebt.

Vind het altijd apart om te horen dat er mensen zijn die op 5-6 uur slaap kunnen functioneren. Bij mij werkt dat 1 dag, daarna moet ik echt op tijd naar mijn. Bed.

Bij minder dan 7 uur per nacht gaat het bij mij echt al slecht.
 
Hands down; slapen. Als ik niet voldoende slaap presteer ik slecht. Zowel op werk als in de sportschool. En voor mijn werk moet ik scherp zijn, kan me niet veroorloven half gaar op werk te komen

dat eten haal je wel weer in als dat nodig is. Zeker als je verder een goed eetpatroon hebt.

Vind het altijd apart om te horen dat er mensen zijn die op 5-6 uur slaap kunnen functioneren. Bij mij werkt dat 1 dag, daarna moet ik echt op tijd naar mijn. Bed.

Bij minder dan 7 uur per nacht gaat het bij mij echt al slecht.
Is ook afhankelijk van leeftijd, ik ben nog best wel jong en doe t op 6.5 uur per nacht meestal . Ik kan dan opzich prima functioneren alleen het begin van de dag ben ik beetje sleepy maar als ik twee meals heb gegeten is dat weg. Ik denk naarmate dat ik ouder word ik wel meer nodig heb
 
Is ook afhankelijk van leeftijd, ik ben nog best wel jong en doe t op 6.5 uur per nacht meestal . Ik kan dan opzich prima functioneren alleen het begin van de dag ben ik beetje sleepy maar als ik twee meals heb gegeten is dat weg. Ik denk naarmate dat ik ouder word ik wel meer nodig heb
Toen ik 18 was ging het makkelijker, maar heb altijd mijn slaap nodig gehad.
 
Back
Naar boven