AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie belangrijker voeding of slaap?

Meal naar binnen krijgen of toch slapen?


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Nee hoor dit is wat ik bedoelde. Je gaat uiteindelijk wel slapen, dus als je eten belangrijk vindt eet je eerst en slaap je dan. Is dus wel goed wat hij zegt
uiteindelijk ga je ooit slapen uiteraard.

Waarom zou je dan moeten kiezen tss eten en 1uur slaap laten vallen? Je kan perfect eten zonder 1 uur minder te slapen.
 
uiteindelijk ga je ooit slapen uiteraard.

Waarom zou je dan moeten kiezen tss eten en 1uur slaap laten vallen? Je kan perfect eten zonder 1 uur minder te slapen.
Het gaat om t idee. Stel je hebt je maaltijden ingepland en je hebt de keuze om nog je laatste maaltijd te koken en te eten of te gaan slapen.
 
uiteindelijk ga je ooit slapen uiteraard.

Waarom zou je dan moeten kiezen tss eten en 1uur slaap laten vallen? Je kan perfect eten zonder 1 uur minder te slapen.
Tuurlijk je kan ook een muesli reep eten ofzo en dan heb je ook ‘gegeten’ maar deze stelling is voor de mierenneukers hier die niet hun meals skippen of vervangen
 
Het gaat om t idee. Stel je hebt je maaltijden ingepland en je hebt de keuze om nog je laatste maaltijd te koken en te eten of te gaan slapen.

Niet zo slim om je eten niet te preppen. Daarom kwark voor het slapen, kost geen enkele moeite en een gemiste maaltijd kun je niet inhalen, de volgende ochtend. Daar staat je ontbijt alweer.
 
Niet zo slim om je eten niet te preppen. Daarom kwark voor het slapen, kost geen enkele moeite en een gemiste maaltijd kun je niet inhalen, de volgende ochtend. Daar staat je ontbijt alweer.
Eens, maar ik pakte eerste ook altijd kwark voor t slapen gaan maar heb die naar de middag verplaatst. Nu altijd 8 eieren, maar moeten toch gemaakt worden en gegeten. Eten duurt ongv 20 min maken ook en ben altijd pas 23:10 thuis na t sporten
 
Eten en dan slapen. Ik slaap niet op honger gevoel.
Hoe doe jij dat tijdens het cutten? Ik zorg er altijd voor dat ik pre-bed nog een redelijke maaltijd kan eten, maar een hongergevoel houd ik wel. Bij mij went het wel.
 
Hoe doe jij dat tijdens het cutten? Ik zorg er altijd voor dat ik pre-bed nog een redelijke maaltijd kan eten, maar een hongergevoel houd ik wel. Bij mij went het wel.
Ja ik heb ook altijd honger dan, zelfde tijdens trainen.
 
Toen ik 18 was ging het makkelijker, maar heb altijd mijn slaap nodig gehad.
Tijdens m'n opleiding een keer een oefening gehad met 6 uur slaap in 4 dagen. Dan ben je echt een zombie, en dan nog fatsoenlijk zien te functioneren en niet in slaap vallen. :laugh:
 
Hoe doe jij dat tijdens het cutten? Ik zorg er altijd voor dat ik pre-bed nog een redelijke maaltijd kan eten, maar een hongergevoel houd ik wel. Bij mij went het wel.
Zo zwaar heb ik nog niet gecut.
Ik ga niet veel minder eten, wel schoner en iets meer bewegen.
 
Tuurlijk je kan ook een muesli reep eten ofzo en dan heb je ook ‘gegeten’ maar deze stelling is voor de mierenneukers hier die niet hun meals skippen of vervangen
Ik prep voor minstens 10 dagen. Ik hoef dan ook niks te skippen of vervangen.
 
Ik prep voor minstens 10 dagen. Ik hoef dan ook niks te skippen of vervangen.
Er kunnen ook andere redenen zijn dat je een maaltijd mist. Bijvoorbeeld wegens werk. Jij werkte toch bij Defensie? Vast weleens een oefening meegemaakt waarbij je je niet aan je schema kon houden.
 
Er kunnen ook andere redenen zijn dat je een maaltijd mist. Bijvoorbeeld wegens werk. Jij werkte toch bij Defensie? Vast weleens een oefening meegemaakt waarbij je je niet aan je schema kon houden.
Op oefening gaan gaat niet op voor deze stelling vind ik.
Op oefening is het niet trainen,geen voedingsschema en weinig slaap op tijdstippen die je niet zelf kiest.

Daar heb je de keuze die gesteld wordt door TS niet.
 
Tijdens m'n opleiding een keer een oefening gehad met 6 uur slaap in 4 dagen. Dan ben je echt een zombie, en dan nog fatsoenlijk zien te functioneren en niet in slaap vallen. :laugh:
Ha, heb niet in het leger gezeten, maar heb ook ooit eens zo’n week gehad in de Ardennen. Werden we midden in de nacht na een dag hard werken in de natuur wakker gemaakt voor een dropping. Behoorlijk bikkelen, fysiek prima, maar het slaap tekort vond ik het zwaarste.

En daarna gingen ze dan ‘leiderschapsstijl’. Oefeningen doen. Zie dan een groep eigenwijze types nog maar eens een lastige opdracht samen te laten uitvoeren. Kolere.

Ik loop liever nog eens 30 kilometer met rugzak. :haha:
 
Als het af en toe eens voorkomt zou ik kiezen voor eten. Een keer een uurtje slaap minder is niet erg.

mocht het structureel voorkomen dan zou ik toch kiezen voor slaap en je voedingsschema anders in elkaar steken.
 
Ligt er maar net aan of je structueel te weinig slaapt of niet. Als je langere tijd te weinig slaapt zou ik je eten anders inplannen en zoveel mogelijk slaap pakken.
 
Ik vind eten ook belangrijker dan slaap
 
Slaap. Als ik niet genoeg slaap, presteer ik zowel mentaal als fysiek niet op niveau.
 
Back
Naar boven