MuscleMeat

Wat vinden jullie beter voor massa in de armen

Wat is beter voor massa in de armen

  • 4 oefeningen van 3 sets

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 oefeningen van 4 sets

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal stemmers
    1

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

GymratLouis

Novice
Lid geworden
30 apr 2017
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hallo, mijn vraag is wat jullie beter vinden voor massa (vooral armen)
velen doen 3 oefeningen voor biceps/triceps met 4 sets van 10-12 reps
maar is het hetzelfde als 4 oefeningen van 3 sets met 10-12 reps?
Split : Borst Biceps/ Rug Triceps
Ik zou namelijk wat meer massa willen in mn armen en vroeg me af wat jullie het beste vinden qua hoeveelheid oefeningen, sets, en reps.
Mvg Louis
 
Meer eten.
 
Ik wil gewoon weten welke hoeveelheid sets en oefeningen 'beter' zijn voor massa
 
Hangt van persoon tot persoon af.. Trainde ooit met iemand die per week 1x zijn armen trainde en deed 'maar' 2 oefeningen van 4 sets Hij had een fantastische pomp en zijn armen zijn groter dan die van mij terwijl ik ze 2 keer in de week pak. Verschillende manieren geprobeerd, till failure, dropsets, supersets, licht, zwaar uiteindelijk zie je wel dat het goed komt.

Armen zijn genetisch bepaald net als de rest van je spiergroepen, hoeveel sets en welke oefeningen moet je allemaal zelf ondervinden.
 
in het begin dat ik trainde deed ik na rug 4 oefeningen van 4 sets 10-12 reps voor bicep & hetzelfde voor triceps an borst, ik had een fantastische pomp en velen zeiden dat mn armen al verbreed waren na 2-3maand. maar een tijdje geleden leesde ik dat dat teveel was en dat je daarmee je armen overtraint. daarom wilde ik eens iets nieuws proberen en iemand zei me dat 3 oef van 4 sets 10-12 reps goed is voor massa, maar doe liever een oefening of 4 maar dan bv maar 3 sets per oefeningen. en ik wou eens weten wat jullie dachten
 
in het begin dat ik trainde deed ik na rug 4 oefeningen van 4 sets 10-12 reps voor bicep & hetzelfde voor triceps an borst, ik had een fantastische pomp en velen zeiden dat mn armen al verbreed waren na 2-3maand. maar een tijdje geleden leesde ik dat dat teveel was en dat je daarmee je armen overtraint. daarom wilde ik eens iets nieuws proberen en iemand zei me dat 3 oef van 4 sets 10-12 reps goed is voor massa, maar doe liever een oefening of 4 maar dan bv maar 3 sets per oefeningen. en ik wou eens weten wat jullie dachten

Niemand kent jouw lichaam beter dan jezelf. Alles wat er op internet staat is goed alleen moet het ook werken voor jouw lichaam onthoud dat. Zoek wat werkt voor jou.
 
Ik train zelf geen armen. Het is inderdaad per persoon verschillend wat voor jou werkt, dus denk niet dat je veel wijzer gaat worden van dit Toppic
 
dat gaat zo'n klein verschil maken dat je het echt jaren moet doen om er wat van te merken, als het al verschil maakt.

conclusie, whatever you like.
 
ik train ze 1 keer in de week, 3oefeningen 2werksets
 
Niet teveel over dit soort nonsens nadenken.
Meer eten en compounds draaien.
 
Niet teveel over dit soort nonsens nadenken.
Meer eten en compounds draaien.
Lauwe drankjes op 37 graden drinken en beesten doen.
 
Doe eerst eens 3 sets met 4 oefeningen en dan na een tijdje doe je 4 sets met 3 oefeningen. En kijk dan wat voor jouw het beste werkte.
 
Gewoon synthol erin janken.
 
Even serieus, bij mij heeft isolatie van de armen helemaal geen enkele zin.. Squatten-bigger arms :-))))))))
 
Twee oefeningen. 1 opwarmen, 1 tot falen 6-8 reps
 
6 tot eventueel 30 reps doet het bij mij wel hoor, meestal ben ik dan helemaal leeg.
Supersetten kan ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven