Fitness Seller

Wat vinden jullie de beste oral AAS...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Curtis

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
1.906
Waardering
113
Lengte
1m95
Massa
132kg
Vetpercentage
11%
Wat vinden jullie de meest effectieve oral AAS als je kijkt naar de netto winst... graag jullie meningen hier over..
 
dbol voor massa, winny voor droger en harder worden.
 
sperma, bulkt van de proteïnen!
 
Nog geen idee. Enkel ervaring met oxy tot hier toe.
 
verkapt
ik-wil-van-Endostim-overstappen-op-oralAAS-maar-weet-niet-welk-topic

geen ervaring met geen enkel ...
 
B-50 Complex van de Kruidvat
 
kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
 
Oral only is triest :P
 
Endo-stim 4 life, breeezaaaah:sd:

Huh:

Gewicht: 94.1 Kilo (10-6-07)
Gewicht: 97.0 Kilo (10-7-07)
Gewicht: 100.6 Kilo (10-8-07)

VP:10.6%
VP:8.1%

94.1*0.894 = 84.1254 kg VVM

100.6*0.919 = 92.4514 kg VVM

92.4514 - 84.1254 = 8.326 kg SPIER in twee maanden.

Rofl. Waarom ga je kuren als je zulk soort resultaten haalt met ecto-stim?
Dit zijn de resultaten die mensen verwachten van 8 weken kuren. 1 kg spier per week..rofl..hahaha

Geloof je het zelf nog of niet?
Om het nog sterker te maken:

94.1*0.106 = 9.9746 kg Vet
100.6*0.081 = 8.1486 kg Vet

Dus je bent in totaal bijna 2 kg vet kwijt geraakt en ruim 8 kg spier erbij gekomen in 8 weken?
Zelfs met een kuur zijn dit buitengewoon extreem goede gains voor 8 weken.
 
Laatst bewerkt:
Whahaha ik snapte al die reacties al niet. Een oral only kuurtje is imo het beste en veiligste om kennis te maken met aas.

Maar het gaat hier niet om een kuur, het gaat hier om de topic starter kom ik net achter. Da's die kerel van Endo Stim. Dat jullie dat allemaal nog weten. Hij heeft in ieder geval wel indruk gemaakt hahaha... :D
 
Whahaha ik snapte al die reacties al niet. Een oral only kuurtje is imo het beste en veiligste om kennis te maken met aas.

Maar het gaat hier niet om een kuur, het gaat hier om de topic starter kom ik net achter. Da's die kerel van Endo Stim. Dat jullie dat allemaal nog weten. Hij heeft in ieder geval wel indruk gemaakt hahaha... :D

Als iemand beweert 1 kg VVM per week naturel of "met ecto-stim" te gainen..tja.
 
Een oral only kuurtje is imo het beste en veiligste om kennis te maken met aas.

Maar waarom? Oral only is toch zwaarder dan een 'normale' beginner kuur voor de gezondheid, en je boekt er amper wat mee. En wat je ermee boekt raak je grotendeels kwijt.

In verhouding kan je beter gewoon goed verdiepen, en leren injecteren, of laten injecteren, voor beter resultaat met misschien dezelfde of zelfs minder gezondheid risico's.

Als je op Bodybuilding.com leest, word er altijd negatief gesproken over oral only, en beginners die met oral only aankomen zetten. Nog geen positief iets gelezen iig.

Zo denk ik erover iig
 
Laatst bewerkt:
Het was tog dit forum waarop werd beweerd dat een winstrol only cycle minder slecht was voor je eigen voor je eigen axis (herstel na winstrol only zou sneller zijn) :rolleyes:
 
Het was tog dit forum waarop werd beweerd dat een winstrol only cycle minder slecht was voor je eigen voor je eigen axis (herstel na winstrol only zou sneller zijn) :rolleyes:


dat is nochtans 100% waar, vergeleken met test, tren of deca...
 
er is toch niks mis met 50mg winny voor week of 5-6 als eerste keer.
 
Gewicht: 94.1 Kilo (10-6-07)
Gewicht: 97.0 Kilo (10-7-07)
Gewicht: 100.6 Kilo (10-8-07)

Bf% :10.6%
Bf% : 8.1%


ok, met zo'n gains vraag ik me dan toch af waarom je wilt gaan kuren hoor
 
Maar waarom? Oral only is toch zwaarder dan een 'normale' beginner kuur voor de gezondheid, en je boekt er amper wat mee. En wat je ermee boekt raak je grotendeels kwijt.
Wat is een normale beginnerskuur dan? 10 weken Test E op 500mg? Of de Bread & Butter kuur zoals in de sticky wordt aangeraden? 10 weken Test+Deca en 30mg dianabol voor 6 weken :eek:

Dan kan je beter alleen de dianabol nemen op 40mg voor 7 weken. Maarja, dat is dan weer ongezond. Want dat is een oral only kuurtje...


supreme zei:
In verhouding kan je beter gewoon goed verdiepen, en leren injecteren, of laten injecteren, voor beter resultaat met misschien dezelfde of zelfs minder gezondheid risico's.

Als je op Bodybuilding.com leest, word er altijd negatief gesproken over oral only, en beginners die met oral only aankomen zetten. Nog geen positief iets gelezen iig.

Zo denk ik erover iig

Met alleen winny of alleen dianabol vallen zeer nette resultaten te halen. Alleen het zijn vaak de breezerboys die oral only kuurtjes een slechte naam geven. Omdat ze zo'n kuurtje vernken door niet goed te trainen en/of te eten. Alleen deze gasten zijn ook in staat om een Test kuur te vernken.

Ik heb genoeg jongens om mij heen gezien die 100% serieus trainen en voeding in orde hebben en die goede resultaten hebben met alleen dianabol. Gasten die al een aantal jaren trainen. Komen 8 kg bij en houden er 6 van vast. Of die hard en droog worden van alleen winny.

Waarom zou je dan meteen met naalden in de weer gaan? Test E kan je dan als 2e kuur nemen. Stap voor stap voor stap. Zo denk ik erover.. ;)
 
als je voorkeur uitgaat naar dianabol, dan raadt ik ter vervanging oral turinabol aan
 
Wat is een normale beginnerskuur dan? 10 weken Test E op 500mg? Of de Bread & Butter kuur zoals in de sticky wordt aangeraden? 10 weken Test+Deca en 30mg dianabol voor 6 weken :eek:

Dan kan je beter alleen de dianabol nemen op 40mg voor 7 weken. Maarja, dat is dan weer ongezond. Want dat is een oral only kuurtje...




Met alleen winny of alleen dianabol vallen zeer nette resultaten te halen. Alleen het zijn vaak de breezerboys die oral only kuurtjes een slechte naam geven. Omdat ze zo'n kuurtje vernken door niet goed te trainen en/of te eten. Alleen deze gasten zijn ook in staat om een Test kuur te vernken.

Ik heb genoeg jongens om mij heen gezien die 100% serieus trainen en voeding in orde hebben en die goede resultaten hebben met alleen dianabol. Gasten die al een aantal jaren trainen. Komen 8 kg bij en houden er 6 van vast. Of die hard en droog worden van alleen winny.

Waarom zou je dan meteen met naalden in de weer gaan? Test E kan je dan als 2e kuur nemen. Stap voor stap voor stap. Zo denk ik erover.. ;)

Mijn mening is ook niet gebaseerd op feiten, meer op lezen van ervaringen en adviezen op bb.com. Ik ben ook maar sinds kort bezig met verdiepen in de materie:)

Maar weet jij waarom ze op de bb.com oral only taboe vinden, en zowat elke persoon die erover begint afzeiken?
 
Mijn mening is ook niet gebaseerd op feiten, meer op lezen van ervaringen en adviezen op bb.com. Ik ben ook maar sinds kort bezig met verdiepen in de materie:)

Maar weet jij waarom ze op de bb.com oral only taboe vinden, en zowat elke persoon die erover begint afzeiken?

Ik lees nooit op bb.com. Maar misschien wel om dezelfde reden als hier. Meestal zijn het de breezerboys die met oral only kuurtjes op de proppen komen. Maar dat maakt de oral only kuur natuurlijk niet per definitie slecht. Je moet dus de breezerboy afzeiken, niet z'n kuur.. ;)
 
Back
Naar boven