Maar waarom? Oral only is toch zwaarder dan een 'normale' beginner kuur voor de gezondheid, en je boekt er amper wat mee. En wat je ermee boekt raak je grotendeels kwijt.
In verhouding kan je beter gewoon goed verdiepen, en leren injecteren, of laten injecteren, voor beter resultaat met misschien dezelfde of zelfs minder gezondheid risico's.
Als je op Bodybuilding.com leest, word er altijd negatief gesproken over oral only, en beginners die met oral only aankomen zetten. Nog geen positief iets gelezen iig.
Zo denk ik erover iig
Kijk, ik spreek uit ervaring en mijn eerste kuur was een Winny only kuur, en dit slechts 6 weken.
Ik ben vlotjes van 79 kilo naar 88 kilo gegaan, en heb na mijn nakuur met Nolvadex een gewicht van 85 kilo. Dat is 6 kilo op 6 weken, wat imo niet slecht is.
Verder absoluut geen sides, nul, nada, noppes, wat met een Test E kuur wel wat anders was... .
Uiteraard zijn injects beter voor verscheidene redenen, maar op toch op met dat gezever op mensen die eerst een oral kuur willen doen, alvorens zichzelf te gaan injecteren op het toilet in de gym!