MuscleMeat

Wat vinden jullie de beste oral AAS...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach medisch gezien is er dan ook niet veel op tegen.
De doseringen waar deze jongens op zitten zijn ook niet om je ongerust over te maken.

Punt is dat de resultaten gewoon vaak tegen vallen.
 
voor de mensen die wel oral nemen. is er mischien een middel wat goed aanslaat bij de meesten mensen? en zo nodig een na kuur? zodat ik die eerst kan gaan proberen. ik ben 179 lang. weeg nu 72 kilo. ongeveer 3 en een halfe maand geleden woog ik 65 kilo. ik heb ongeveer 14% vet. ik ben een stukadoor dus ik heb vrij zwaar werk. train 3 tot vier dagen in de week 1 uur heel intensief. ik neem eiwitten een no product omega3 met visolie heb er ook vitaminen bij bcaa en niet te vergeten creatine. ik eet veel pasta's vis enz. ik train ook samen met een persoonlijke trainer wat gelukkig niet eens zo heel erg duur was. hij zegt niks te weten over anabolen. dus in die zin heb ik niks aan hem. alvast bedankt!
 
Ach medisch gezien is er dan ook niet veel op tegen.
De doseringen waar deze jongens op zitten zijn ook niet om je ongerust over te maken.

Punt is dat de resultaten gewoon vaak tegen vallen.

denk dat mensen met een hoge bloedruk moeten oppassen, natuurlijk varieert dit wel wat.
Maar ook toch mensen die veel drinken of veel gedaan hebben en al wat leverschade hebben en als ze nog steeds drinken.

Natuurlijk zijn er wel middelen die dergelijke wel wat in de tang houden.

Mijn kennis zoals je wel merkt is echter heel basis en weet de diepere mysteries nog niet, maar ben op weg en heb zojuist een exemplaar anabolics 2007 aangeschat aangezien ik ook op me eerste kuur wil gaan over een poosje maar eerst ff research doen.:D

Maar even tussendoor nog: bij mij in de familie aan mn vaders kant heeft men redelijk hoge bloeddruk en weet vanmijzelf dat mijna ook niet erg laag is maar ook niet echt te hoog.

Hoe erg zouden dergelijke bloedruk verhogende as aanslaan op de gezondheid in termen van aanvaardbaarheid?
 
Wat vinden jullie de meest effectieve oral AAS als je kijkt naar de netto winst... graag jullie meningen hier over..

geen eentje.....ik ben geen slikker ik ben een spuiter:eyebrow::eyebrow:
 
Back
Naar boven