AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie de beste oral AAS...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Endostim ben ik mee gestopt vanwege de prijs 70 euro per maand werd me een beetje te gek met me voeding er nog bij koop iik liever 70 euro kip/biefstuk voor...

Eindelijk zeg je eens iets zinnigs kerel !
 
Eindelijk zeg je eens iets zinnigs kerel !

ben er gwn achter dat als je in plaats van 6 maaltijden er 8 tot 10 neemt je heel veel gaat groeien... krijg nu ook steeds meer weg door het vele eten;)
 
ben er gwn achter dat als je in plaats van 6 maaltijden er 8 tot 10 neemt je heel veel gaat groeien... krijg nu ook steeds meer weg door het vele eten;)

zo zie je maar, verstand komt met de jaren hé :p
 
Maar waarom? Oral only is toch zwaarder dan een 'normale' beginner kuur voor de gezondheid, en je boekt er amper wat mee. En wat je ermee boekt raak je grotendeels kwijt.

In verhouding kan je beter gewoon goed verdiepen, en leren injecteren, of laten injecteren, voor beter resultaat met misschien dezelfde of zelfs minder gezondheid risico's.

Als je op Bodybuilding.com leest, word er altijd negatief gesproken over oral only, en beginners die met oral only aankomen zetten. Nog geen positief iets gelezen iig.

Zo denk ik erover iig

Kijk, ik spreek uit ervaring en mijn eerste kuur was een Winny only kuur, en dit slechts 6 weken.

Ik ben vlotjes van 79 kilo naar 88 kilo gegaan, en heb na mijn nakuur met Nolvadex een gewicht van 85 kilo. Dat is 6 kilo op 6 weken, wat imo niet slecht is.

Verder absoluut geen sides, nul, nada, noppes, wat met een Test E kuur wel wat anders was... .

Uiteraard zijn injects beter voor verscheidene redenen, maar op toch op met dat gezever op mensen die eerst een oral kuur willen doen, alvorens zichzelf te gaan injecteren op het toilet in de gym!
 
voor bij de injects heb ik nog maar 1 favoriet en dat is oxys,
k zal een van de weinige zijn die dat heeft maar ik word er meteen zo sterk van heerlijk.
vocht en vet krijg ik er net zo veel van als met d-bol en hier word ik goed sterk van.
 
zelf oxy geprobeerd, 11 aangekomen 5 behouden later Dia geprobeerd 8 aangekomen 3 gehouden..

oxy werd ik vreselijk agressief van en een redelijk bolle kop.. ik zou je Dia aanraden;)
 
en nu juist nog een andere kuur beëindigd en weer opgestart. 20 jaar en al zo dikwijls gekuurd. jaja, dat begint al goed.
 
en nu juist nog een andere kuur beëindigd en weer opgestart. 20 jaar en al zo dikwijls gekuurd. jaja, dat begint al goed.

ja idd, alsof iemand van 20 er ook maar iets van af weet.
Als dat zo was dan zou deze al geen meerdere kuren achter de rug hebben.
 
ik snap hier allemaal geen bal van. waarom zegt er niemand duidelijk wat de beste orale kuur is, en welke na kuur je nodig hebt. als dat nodig is? ik heb er geen verstand van maar door dit weet ik het al helemaal niet meer. ik bedoel dit ook niet gemeen ofzo!
alle respect voor iedereen. maar kom AUB met feiten zodat iemand er wat aan heeft.
zoals ik haha! alvast bedankt!!!
 
omdat iedereen anders reageert op bepaalde middelen. De enige manier om te weten welke de beste oral voor jou is is om ze allemaal "only" te proberen.
 
ik snap hier allemaal geen bal van. waarom zegt er niemand duidelijk wat de beste orale kuur is, en welke na kuur je nodig hebt. als dat nodig is? ik heb er geen verstand van maar door dit weet ik het al helemaal niet meer. ik bedoel dit ook niet gemeen ofzo!
alle respect voor iedereen. maar kom AUB met feiten zodat iemand er wat aan heeft.
zoals ik haha! alvast bedankt!!!

Kerel, wat wil je nou?
De meesten zijn van mening dat een oral only gewoon k*t is.

Ik doe er een schep boven op, orals zijn gewoon k*t.

Stap over je naaldenvrees, het doet maar heel even pijn:D
 
Nee dat niet, misschien leert ie ervan?
 
ik heb geen naalden vrees. wil gewoon info. en meer niet. want al dat stoeren gelul daar kom ik niet verder mee. vind het jammer dat niet iedereen zo denkt.
 
Denk wel dat voor sommigen een oral only kuur wel een ok start zou kunnen zijn aangezien niet iedereen de luxe heeft omdit zomaar te kunnen doen.
Ikzelf bijvoorbeeld kan het door redenen absoluut niet in mij omgeving ongemerkt doen, wat normaal geen probleem is buiten dat het keiharde haters en matenaaiers zijn. dan is een oral wel een makkelijkere oplossing, helaas dat er zoveel maars aan kleven.
 
ik heb geen naalden vrees. wil gewoon info. en meer niet. want al dat stoeren gelul daar kom ik niet verder mee. vind het jammer dat niet iedereen zo denkt.

Wat is er dan zo stoer?

Denk wel dat voor sommigen een oral only kuur wel een ok start zou kunnen zijn aangezien niet iedereen de luxe heeft omdit zomaar te kunnen doen.
Ikzelf bijvoorbeeld kan het door redenen absoluut niet in mij omgeving ongemerkt doen, wat normaal geen probleem is buiten dat het keiharde haters en matenaaiers zijn. dan is een oral wel een makkelijkere oplossing, helaas dat er zoveel maars aan kleven.

In de regel blijft er van je gains weinig over, vandaar dat er een bepaalde afkeer is.
 
In de regel blijft er van je gains weinig over, vandaar dat er een bepaalde afkeer is.

Je kan op zich nog best redelijk wat vasthouden als je al je zaakjes op orde hebt maar idd minder in vergelijking to andere as, maar ik bedoelde hier vooral op de typische oral db extra sides die eraan kleven word je ook niet bepaald vrolijk van als je van jezelf medisch gezien ook maar iets tegen hebt.
 
Back
Naar boven