XXL Nutrition

Stelling Wat vinden jullie ervan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes voor je leeftijd, maar je moet meer eten.
 
ben ook zo begonnen, thuis sit ups, pompen (of voor de nlers opdrukken) en wat met losse gewichten werken. Ik ben evengroot, zag er ook zo uit toen maar woog slechts ~53kg. Nu weeg ik 64 en ik zie er toch veel breder uit dan jij op je foto ;).

inb4 spoonpic

dit kan je toch niet zeggen zonder een pic. dat weet je?
 
nu beginnen aan het echte werk, rippetoe en kapoteten
 
Zeker zeker, wil voor de sixpack gaan en betere beenspieren, ook voor het versterken van de huid die zo los zit
 
Zeker zeker, wil voor de sixpack gaan en betere beenspieren, ook voor het versterken van de huid die zo los zit

deze combinatie heb ik nog niet vaak gehoord.. six pack en beenspieren, achja tenminste benen
 
@EddyWally, aha nou snap ik het, maar je bent tog wel wat ouder dan mij he, laten we dat niet vergeten!
En @Fransie96, ik heb nog nooit kuurtjes gehad of wat dan ook, niet eens gefitnist met apparatuur. Dit heb ik zelf gedaan met pushups en situps etc. En veel en goed eten

Snap je niet wat sarcasme is of heb je gewoon het denkvermogen van een senseo?
 
@Rondea, ik wil sowieso een strakkere buik!

@Fransie96 het is moeilijk te begrijpen wanneer iemand sarcastisch is of niet als het getypt is of geschreven,qua denkvermorgen kun je dit bekijken vanaf verschillende perspectieven :)
 
@Rondea, ik wil sowieso een strakkere buik!

@Fransie96 het is moeilijk te begrijpen wanneer iemand sarcastisch is of niet als het getypt is of geschreven,qua denkvermorgen kun je dit bekijken vanaf verschillende perspectieven :)

iemand van 64 kg aan de roids......
 
Senseo dus.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat er geen mod is die een paar hier een keiharde ban geeft voor het uitlokken van een nutteloze discussie en het vals beschuldigen van het roid gebruik van anderen. Jammer gewoon.

Jongen is 15 en ziet er gewoon goed uit (voor zijn leeftijd) en als ie doorgaat is ie een ****ing beest op 18 jaar of ouder.
 
komop zeg, een klein lolletje kan toch wel ;p

hij geeft al aan dat het sarcastisch is en nog gaat ie er serieus op in
 
Vind je oorbellen wel sexy:)
bij vrouwen
 
@MadRuffian thanks!
 
Back
Naar boven