MuscleMeat

wat vinden jullie hier van ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mochino

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
26
Waardering
0
Ik en nu net effe 6 weken off

en wil straks hier mee verder gaan .

week
1tm 10 500mg test cyp ,1 per week

1tm 10 100mg winstrol inject om de dag

4tm 10 100mg oxymetholone iedere dag

en de nakuur ben ik nog effe over aan het brainstormen , iemand een suggestie?

mijn stats zijn

1.84
101 kg
11% bmi
leeftijd 25
 
Nakuur idd zoals navy zegt... misschien beter de oxy eruit laten.
 
Ik zou ook niet eindigen met winny.
 
Ook. Ook omdat na 10 weken 500mg testosteron 2 weken winny totaal niks meer extra bijdragen behalve je lever belasten en tijdelijk wat vocht verlies. Ik denk dat je er veel meer aan hebt in de periode voordat de test gaan in-kicken qua gains.

Eerlijk gezegd zou ik winny in geen enkele cycle zetten als ik niet op een podium zou staan.
 
Was het niet zo dan winny aan het eind van een kuur juist voor meer productie van cortisol zorgt?
 
Crap voorstel.
Veel te hoog in orals.
Ondoordacht,zoals hierboven al gesteld
 
Ik doe die test er alleen maar bij om mijn testspiegel hoog te houden. Het gaat mij voornamelijk om de stanazolol. want die stana die drukt hem toch naar beneden of niet .Ik heb deze kuur van iemand die met a wedtststrijden sterkste man mee doet.
 
Ik doe die test er alleen maar bij om mijn testspiegel hoog te houden. Het gaat mij voornamelijk om de stanazolol. want die stana die drukt hem toch naar beneden of niet .Ik heb deze kuur van iemand die met a wedtststrijden sterkste man mee doet.

zow zow van wie dat dan?geloof dat alle strongman niet gebruiken!
volgens hun eigen bewering dan!
 
Dus even voor de duidelijkheid.

D.H.T kan aromatase verminderen.
Minder aromatase is minder oestrogeen=minder progesteron=minder cortisol.

Maar deze D.H.T (stanozolol) is een 17aa a.a.s.
17aa kan de gevoeliheid van glucocorticoïden verhogen hierdoor ben je gevoeliger voor cortisol.
Het werkt dus twee kanten op. Proviron is geen 17aa maar wel een D.H.T. Daarom proviron boven winstrol.

Het DHT verhaal duikt ook iedere keer op bij stanozolol maar zo veel lijkt het helemaal niet op DHT. Weliswaar precies dezelfde structuur van de steroid nucleus maar de pyrazol ring die eraan zit maakt toch nogal wat verschil lijkt me. :o
Aromatiseren doet het inderdaad niet, dat oestrogenen progesteron stimuleren komt wme wel bekend voor maar minder progesteron= minder cortisol die begrijp ik niet helemaal,waar heb je dat vandaan?

Wat de kuur betreft, denk om je lever natuurlijk en wat wil je er eigenlijk precies mee bereiken?
 
Het DHT verhaal duikt ook iedere keer op bij stanozolol maar zo veel lijkt het helemaal niet op DHT. Weliswaar precies dezelfde structuur van de steroid nucleus maar de pyrazol ring die eraan zit maakt toch nogal wat verschil lijkt me. :o
Aromatiseren doet het inderdaad niet, dat oestrogenen progesteron stimuleren komt wme wel bekend voor maar minder progesteron= minder cortisol die begrijp ik niet helemaal,waar heb je dat vandaan?

Wat de kuur betreft, denk om je lever natuurlijk en wat wil je er eigenlijk precies mee bereiken?

Ik heb begrepen dat de pyrazool verbinding het middel minder androgeen moet maken. DHT zelf is te androgeen, dus 17a-methylDHT zou teveel androgene bijwerkingen hebben. Waarschijnlijk heeft de pyrazool ook wel invloed op de interactie van het molecuul met andere stoffen in het lichaam. Er wordt inderdaad van uit gegaan dat stanozolol een anti-oestrogene werking zou hebben omdat DHT dat heeft, maar dat is eigenlijk nooit bewezen.
 
Laatst bewerkt:
zow zow van wie dat dan?geloof dat alle strongman niet gebruiken!
volgens hun eigen bewering dan!


Al die jongens zijn toch aan de a.s daar draait die hele sport toch om .

Wat ik er mee wil bereiken droog worden, keihard en sterker
Heb net een kuurtje ultra sust , deca en dianabol gehad en ben nu 6weken off alleen aan de creatine en eiwitten.

mijn stats
bp 4x 160
dl 6x 200
sq 6x 190
 
Geloof er niks van dat strongman zolang winny pakken hoog gedoseerd.

Ze moeten dan omvallen van blessures en pijntjes.
 
Geloof er niks van dat strongman zolang winny pakken hoog gedoseerd.

Ze moeten dan omvallen van blessures en pijntjes.

Ik ken jongens die het nog langer dan 10 weken gebruiken ,maar k zelf doe nooit een kuur langer als 10 weken ,meestal tussen de 6 tot 8 weken .
Weet je wat het is, iedereen zegt weer wat anders dat is het probleem als je met dingen bezig bent die underground zijn .
Jij zegt zus een ander zegt zo bij mij op de sportschool zeggen ze weer wat anders , het blijft gewoon lastig
 
Komt zo vaak voor....pietje zegt dit....klaasje zegt zo.Volg 1 persoon waarvan jij denkt dat die het bij het rechte eind heeft en het kan onderbouwen.
Makkelijk om die gasten op de sportschool te volgen....die weten vaak niet eens WAT ze gebruiken.
 
Ik weet de halfwaardetijd van test cyp zo even niet uit mijn hoofd maar het is wel langer dan de enanthaat. Ik zou de test dan wel even doortrekken naar wk12. Het heeft meer tijd nodig zodat de dosis goed opbouwt in je lichaam.
 
die weten vaak niet eens WAT ze gebruiken.

meh ik ook niet ik jas het er maar in, al dat chemie gelul, gewoon indrukken in die billen en traine met die hap.
 
meh ik ook niet ik jas het er maar in, al dat chemie gelul, gewoon indrukken in die billen en traine met die hap.

Dan hoor jij idd ook bij de domme mensen die vroeg of laat iets oplopen,omdat ze niet eens weten welke stof ze gebruiken en die BB een slechte naam geeft.
 
Dan hoor jij idd ook bij de domme mensen die vroeg of laat iets oplopen,omdat ze niet eens weten welke stof ze gebruiken en die BB een slechte naam geeft.

weet alleen dat het anaboluh zijn en dat werkt altijd.

tuurlijk weet ik wat ik gebruik dit was als een geintje bedoelt.
 
Back
Naar boven