MuscleMeat

wat vinden jullie hier van

Bezoekers in dit topic

fenom

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
kameraad van mij ga met een kuurtje beginnen en ben ook aan het denken om deze te zetten tegen de zomer

week 1-4 250 mg sustanon +200mg trenbelone + 200mg test prop o/d + 30mg proviron p/d
week 5-8 200 mg trenbelone + 200mg test prop o/d + 30mg proviron p/d+ 30mg winstrol
week 9-10 20 mg armidex per dag

ik vind de samenstelling eigenlijk zeer raar met dieje sustanon in het begin maar alle raad is welkom grtz :)
 
Vind het helemaal raar :S
Hoeveelste kuur gaat dit worden?
waarom sust en test prop?
En hoezo die dosis?
hoe vaak ga je die test prop en die sust in de week zetten??
 
Ja hoor, kan zo in het rijtje: geadviseerd door Pro van 160kg bij 1.78m
 
ja 1 keer sustanon per week en 3 keer test prop per week. kerel had die kuur van een persoon die vroeger competitie deed , vind het persoonlijk ook wel heel bizar daarom dat ik raad vraag grtz fenom
 
waarom hou je het niet makkelijk en pak je niet gewoon
test prop en tren ace als je met korte esters wilt werken...
of test e en tren e als je met lange esters wilt gaan kuren.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Ja hoor, kan zo in het rijtje: geadviseerd door Pro van 160kg bij 1.78m

Hahaha
de 4e dan deze maand!
 
kameraad van mij ga met een kuurtje beginnen en ben ook aan het denken om deze te zetten tegen de zomer

week 1-4 250 mg sustanon +200mg trenbelone + 200mg test prop o/d + 30mg proviron p/d
week 5-8 200 mg trenbelone + 200mg test prop o/d + 30mg proviron p/d+ 30mg winstrol
week 9-10 20 mg armidex per dag

ik vind de samenstelling eigenlijk zeer raar met dieje sustanon in het begin maar alle raad is welkom grtz :)

vraag aan je kameraad en normaal kuurvoorstel.
 
vraag aan je kameraad en normaal kuurvoorstel.

als ge niks normaal daar op kunt zeggen da kunde beter niks zeggen, er bestaan geen stomme vragen alleen stomme antwoorden .

jackboy
jackyboy ik heb deze kuur eigenlijk gewoon zo door gekregen, ik neem normaal altijd lange esters maar vorig jaar heb ik trebelone voor de eerste keer gebruikt gehad met een lange ester van testosteron en ik was daar zeer content van de resultaten toen maar had veel vocht problemen gehad. als ik mij ni vergis hem ik op steroids.com gelezen dat de korte ester van trenbelone meer op vetverbranding werkt omdat ze deze veel in vetverbrandende kuren gebruiken
 
probeer algemeen nederlands te praten.
laat die sustanon weg, is hierbij overbodig
gwn tren ace + test prop of tren e + test e of sustanon
 
Hou zelf met korte esters ook altijd minder vocht vast (wat niet wegneemt dat je natuurlijk goed op je eten moet letten, geen zout en zo)
Maar neem aan dat je voeding goed zit.
Dan zou ik het simpel houden en voor test prop met tren ace
Kuur zoals jij hem hebt gehad is in iedergeval niks
(in mijn ogen teninste)
succes!
 
vraag aan je kameraad en normaal kuurvoorstel.

vraag aan je kameraad en normaal kuurvoorstel.

als ge niks normaal daar op kunt zeggen da kunde beter niks zeggen, er bestaan geen stomme vragen alleen stomme antwoorden .

jackboy
jackyboy ik heb deze kuur eigenlijk gewoon zo door gekregen, ik neem normaal altijd lange esters maar vorig jaar heb ik trebelone voor de eerste keer gebruikt gehad met een lange ester van testosteron en ik was daar zeer content van de resultaten toen maar had veel vocht problemen gehad. als ik mij ni vergis hem ik op steroids.com gelezen dat de korte ester van trenbelone meer op vetverbranding werkt omdat ze deze veel in vetverbrandende kuren gebruiken

Niet zo brutaal manneke, het slaat nergens op waar je mee aankomt.
laat je maatje wat anders verzinnen, snap sowieso niet waarom je dit voor een maatje moet vragen.

neem normaal lange esters, man je hebt niet eens de stats voor een kuur.
 
Neem aan dat die stats niet kloppen toch....
 
Laatst bewerkt:
ow nee niks gezecht....
vanaf jan. pas aangemeld dus dat zullen zijn stats wel zijn ja....
Denk fenom dat je nog niet met kuren had moeten beginnen imo.
 
jah het is daarom da ik het vraag ,ma ge antwoord al direct zo van manneke waar bent ge met bezig, allee zo neem ik da op he .ik vond dit ook een raar kuur en daarmee dat ik het vroeg. ik neem persoonlijk ook altijd lange esters en ben daar eigenlijk heel content van maar ik vond het raar dat hij met zoiets af kwam en ik dacht mischien in moet ik dit is vragen
 
ik train eigenlijk nu 3 jaar maar heb het altijd vrij bescheiden gehouden men vet percentage is nu wel al terug gezakt maar ben op men voeding een beetje aant letten voor de zomer , maar ik weet nu wel ni hoeveel ik weeg eigenlijk want ik ga nimeer op de weegschaal staan omdat ik altijd ne terugslag krijg als het tegenvalt . ik ga terug voor de zomer me voor een kuur wegen en erna da is voor mij het beste de laatste keer stond ik op 88kg op 16.5 % denk ik
 
Het rare is, dat als ik een zin van je lees er geen zin meer in heb om verder te lezen.
 
Back
Naar boven